استند رومیزی کارتن پلاست

دانلود کاتالوگ

برای دریافت کاتالوگ های کانون تبلیغاتی افرای هنر پارسی، وارد بخش زیر شده و کاتالوگ مورد نظر را دانلود کنید.

ثبت سفارش

برای ثبت سفارش های خود، از طریق بخش زیر، با ما در افرای هنر پارسی در ارتباط باشید. همکاران ما پذیرای صدای گرم شما هستند.

برای مشاوره و راهنمایی در خصوص خدمات و محصولات، با ما در ارتباط باشید.

استند رومیزی کارتن پلاست

محصولات سفارشی کارتن پلاست با ورق هایی به ضخامت بین 2 تا 13 میلی متر تولید میشوند . نگران نباشید ، ما در انتخاب ضخامت مناسب و ایده آل که پاسخگوی نیازها و خواسته هایتان باشد، به شما کمک میکنیم.

ما وزن کارتن پلاست را برحسب گرم بر متر مربع یا گِرَماژ محاسبه می کنیم. در این زمینه هم روی انعطاف ما حساب کنید ، اما هرچه گرماژ (GSM) انتخابی شما بیشتر باشد، ورق کارتن پلاست مستحکم تر و مقاوم تر خواهد بود

ورق و رول کارتن پلاست در اندازه های سفارشی متناسب با نیاز شما طراحی و تولید می شود. عرض ورق حداکثر 210 سانتی متر و طول ورق بدون محدودیت تا اندازه ای که قابل حمل باشد ادامه می یابد

هر رنگی را که می خواهید انتخاب کنید. به سادگی سلیقه و الویت خود را برای ما بفرستید و ما کارتن پلاست را با رنگ مناسب و ایده آل شما تهیه و تولید می کنیم.

کارتن پلاست انواع لمینیت‌ها و برچسب‌ها را ارائه می‌دهد. نیازهای مشخص و خاص خود را با ما در میان بگذارید. ما راه‌حلی پیدا خواهیم کرد. به همین سادگی

ویژگی های کارتن پلاست

  • در برابر ضربات احتمالی مقاومت دارد.
  • در مقابل تغییر شکل مقاوم است.
  • محدوده وسیعی از تغییرات دما را تحمل می‌کند. (40- تا 80 درجه سانتی گراد)
  • سبک وزن است.
  • انعطاف‌پذیر است.
  • قابل شستشو است.
  • در تولید آن از مواد اولیه غیر سمی استفاده شده ‌است.
  • بدون بو است.
  • در برابر رطوبت پایداری دارد.
  • به راحتی می‌توان روی آن عملیات چاپ انجام داد.
  • قابلیت اتصال با مفتول (منگنه)، چسب و جوش حرارتی را دارد.
  • عایق حرارتی و الکتریکی است.
  • قابل بازیافت و استفاده مجدد است و اشتعال را تاخیر می اندازد.
  • مقاومت در مواد شیمیایی
  • مقاومت در برابر پوسیدگی
  • امکان چاپ به صورت سیلک و دیجیتال را دارد.
  • دوام و ماندگاری بالا
  • کارتن پلاست از واکنش مواد UV پيشگيری نموده و محافظ ESD می باشد.
  • کارتن پلاست قابلیت چاپ به صورت 4 رنگ ترکیبی و 6 رنگ تفکیکی دارد.
  • از ضخامت 2 تا 3 میلی متر تولید می گردد.
  • از گراماژ 330 تا 3000 تولید می گردد.
  • در تنوع 26 مدل رنگ تولید می گردد.
  • در بسته بندی های دارویی اسيدها ، مواد شيميایی ، شوينده ها ، گريس همچنین روغن های صنعتی و خوراکی روی کارتن پلاست بی اثر هستند.

بسته بندی

جعبه های کارتن پلاست در صنایع مختلفی چون انواع موادغذایی ، قطعات صنعتی ، میوه و صیفی جات ،محصولات دارویی

قطعات خودرو ، لوازم خانگي ، پستی ، پروتئینی و آبزیان ، قطعات الکترونیکی ، جعبه بایگانی شرکت ها و وادارت ، سطل بازیافت،

نوشیدنی ، صنایع ساختمانی ، شیلات ، تبلیغات ، کشاورزی و دیگر صنایع کاربرد دارد.

جعبه های بسته بندی کارتن پلاست  در مقابل رطوبت ، آب ، باران ، دما ، ضربه و عوامل شیمیایی بادوام که با زیبایی ظاهری و همچنین بهداشتی بودن برای تولیدکنندگان کاربردی بوده و جعبه های کارتن پلاست با توجه به وزن و ابعاد و نحوه ی انبار کردن محصولات  طراحی و پس از ساخت نمونه و انجام تست های مقاومتی تولید می گردد.

کارتن پلاست در صنعت بسته بندی بدلیل بهداشتی بودن ، وزن کم، استحکام و ماندگاری بالا به همراه چاپ و برش پذیری ایده آل ، زیبایی ، مقاومت و ایمنی را جهت تولید هر محصول ایجاد می نماید.

با توجه به وزن زیاد برخی از محصولات صنعتی و عدم پاسخگویی جعبه های مقوایی جعبه های صنعتی کارتن پلاست به دلیل مقاومت بسیار بالا و ظاهر مناسب و چاپ پذیری عالی مورد توجه تولید کنندگان و صادرکنندگان قرار گرفته است.

شرکت افرای هنر پارسی با تجربه یک دهه، طراحی انحصاری برای برند ها وچاپ، تولید و نظارت بر تمام خدمات توانسته در صنعت انواع بسته بندی پیشگام باشد

تبلیغات

در بخش تبلیغات استند های نمایش محصول که شامل استند ایستاده ، رومیزی، کات استند وکانتر پرموشن، پلاکارد، شلف تاکر ، انواع راه بند می باشد

استندهای رومیزی

استندهای رومیزی کارتن پلاست در دسته­ بندی پلی استندها جایگاه ویژه فروش محصول در فروشگاه را فراهم می­کند.

استند رومیزی جهت عرضه محصولات کوچک و کم حجم روی میز و پیشخوان مغازه ها و کنار صندوق و یا حتی در درون قفسه­ های فروشگاه استفاده میگردد.

در بعضی موارد نیز پلی استند رومیزی فقط برای نمایش محصول در بهترین نقطه فروشگاه مورد استفاده قرار می­گیرد و آدرس قفسه فروش آن محصول را به مشتری می­دهد. پلی استندهای رومیزی کارتن پلاست یک محصول رقابتی از نظر قیمت و زیبایی با سایر استندها است که در تیراژهای بالا با زمان تولید اندک قابل دسترسی است.

طول و عرض این محصولات به ترتیب چیزی در حدود پنجاه و سی سانتی متر است و در مجموع ابعاد و اندازه این وسیله باید به گونه ای باشد که فضای زیادی را اشغال نکند.

از دیگر مشخصات این وسیله کاربردی و جالب می توان به متریال ساخت نیز اشاره کرد که شامل استند های رومیزی فلزی، آکریلیک، چوبی، مفتولی ، تزریقی و کارتن پلاست نیز می باشد.

پیشنهاد ما به شما این است که از استند رومیزی کم ضخامت و سبک وزن کارتن پلاست استفاده کنید زیرا استند های آهنی و سنگین وزن به سطح زمین و میز ضربه شدید وارد می کنند و همچنین حمل و نقل آنها نیز مشکل است.

یکی دیگر از موارد مهمی که جزء مشخصات استند های رومیزی کارتن پلاست به شمار می رود ، به نام طراحی و دیزاین است؛ به این نکته مهم توجه داشته باشید که ظاهر استند باید به گونه ای باشد که تمامی اِلمان های گرافیکی و تبلیغاتی شرکت مورد نظر باید در نظر گرفته شود و وجود همین عامل کلیدی می تواند روی بازاریابی محصولات شما بسیار تاثیرگذار باشد.

از دیگر ویژگی ها و مشخصات استند های رومیزی می توان به ارزان قیمت بودن این نوع از استند ها نیز اشاره کرد و همچنین به این مورد توجه داشته باشید که نصب و جابجایی استند رومیزی بسیار راحت و آسان است.

استند های رومیزی به گونه ای ساخته شده است که تمامی افراد به راحتی می توانند به آن دسترسی داشته باشند و همین عامل کلیدی باعث می شود که تبلیغات مربوط به شرکت شما مورد توجه افراد زیادی قرار گیرد.

لازم به ذکر است ،یکی از موارد خاصی که جزء مشخصات استند های رومیزی به شمار می رود به این صورت است که شما می توانید تصاویر و چاپ روی استند را بر اساس نام و لوگوی شرکت و برند خود چاپ کنید و همچنین اطلاعات بیشتری را در درون استند درج کنید تا افراد بیشتری اطلاعات مربوط به سازمان شما ببینند.

لطفا جهت سفارش بالای 1000 عدد از این محصول با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قیمت و ارزش استند های رومیزی کارتن پلاست یکی دیگر از مواردی است که باید به آن دقت کرد. قیمت این نوع از استند ها به عوامل مختلف و متنوعی مثل ابعاد بسته بندی، ضخامت کارتن پلاست، اندازه چاپ، برجسته سازی حروف، وزن بسته بندی و جنس آن نیز بستگی دارد.

در رابطه با موضوع انواع کاربردهای استند رومیزی اینگونه می توان بیان کرد که این نوع از وسیله ها در فضاها و مکان های مختلف و متنوعی مثل بیمارستان ها، سوپر مارکت ها، فروشگاه های مربوط به لوازم آرایشی و بهداشتی، خدمات کامپیوتری، داروخانه ها و فروشگاه های محلی نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

از دیگر کاربرد های استند های رومیزی می توان به این نکته اشاره کرد که شما می توانید از این وسیله در فضاهای کوچک نیز استفاده کنید و همین عامل باعث می شود که محیط کاری شما جذاب تر از همیشه به نظر برسد.

به این قسمت مهم توجه داشته باشید که کاربرد اصلی استند رومیزی به این صورت است که شرکت های بزرگ و معتبر برای معرفی و فروش محصولات خود برای جلب توجه بیشتر کاربران از این مدل استند رومیزی استفاده می کنند که به طور مثال می توان کالاهایی مثل مداد، سی دی، طلا، آدامس، فندک، زعفران و لاک به تعداد زیادی در استندهای رومیزی قرار داد.

نمونه سوهان ممتاز

نمونه سوهان ممتاز

فرم ثبت درخواست

برای دسترسی راحت تر شما کاربران گرامی، از این بخش می توانید درخواست های خود را برای قسمت طراحی ثبت نمایید.

ابتدا نام کامل و شماره همراه خود را وارد نموده و سپس در صورت وجود فایل مورد نظر، از بخش فایل های ضمیمه، آن ها را انتخاب کنید.

در مرحله بعدی، توضیحات خود را در قسمت مربوطه اضافه نمایید.
در بخش آخر هم از طریق دکمه ارسال، فرم را برای افرای هنر پارسی ارسال کنید. به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.

توضیح:

  • لطفا از ارسال تکراری فرم خودداری نمایید.
  • در هنگام درج شماره موبایل دقت فرمایید؛ چرا که تنها راه ارتباطی ما با شما، شماره درج شده است.