جعبه آویز دار

دانلود کاتالوگ

برای دریافت کاتالوگ های کانون تبلیغاتی افرای هنر پارسی، وارد بخش زیر شده و کاتالوگ مورد نظر را دانلود کنید.

ثبت سفارش

برای ثبت سفارش های خود، از طریق بخش زیر، با ما در افرای هنر پارسی در ارتباط باشید. همکاران ما پذیرای صدای گرم شما هستند.

برای مشاوره و راهنمایی در خصوص خدمات و محصولات، با ما در ارتباط باشید.

جعبه آویز دار

همانطور که از نامش پیداست جعبه های زبانه دار آویز هستند. نام آنها به دلیل زبانه بسته شده در یک طرف جعبه است که می تواند برای آویز کردن آن استفاده شود. یک جعبه آویز که کاملاً شبیه جعبه نمایشگر استفاده می شود ، می تواند یک قسمت جلوی شفاف(طلق) داشته باشد تا محصولی را که در دست دارد به نمایش بگذارد ، یا می تواند کاملاً از مقوا ساخته شود تا از محصول داخل آن محافظت کند.

زمان جعبه های بسته بندی ساده پشت سر گذاشته شده است ، زیرا دنیا به سمت پیشرفت های جدید و بهتر می رود. دقیقاً مانند جعبه های نمایشگر ، جعبه های زبانه دار نیز می توانند در بیشتر مغازه ها به نمایش درآیند. نمایش آنها آسان و جمع و جور است و می توانند در هر جایی برای دیدن مشتریان به دار آویخته شوند. جعبه های بسته بندی آویزدار نیازهای جعبه بسته بندی همه مشاغل را با قیمت های مناسب بودجه برآورده می کند. این شرکت قصد دارد با افزودن جذابیت به محصول شما از طریق بسته بندی ، فروش تجارت شما را افزایش دهد. جعبه های آویز دار فضای کمتری را اشغال می کنند و به شما امکان می دهند محصولات بیشتری را در فضای کمی ذخیره کنید و نمایش چندین مورد را که به مشتریان خود ارائه می دهید آسان تر می کند. سفارشی سازی جعبه های بسته بندی که ما ارائه می دهیم فقط به زیبایی محصول می افزاید.

جعبه های آویزدار دارای زبانه و سوراخ های حلق آویز ،دلتا، دایره ای یا سفارشی می باشد، که برای جلب توجه مصرف کننده و هدایت خرید در محیط های خرده فروشی چاپ می شوند. جعبه های آویز دار می توانند انتخاب خوبی برای تجارت و بسته بندی محصولات شما باشند. برای محصولات کوچک نسبتاً سبک مانند لامپ،کابل، لوازم جانبی موبایل ، لوازم جانبی کامپیوتر،کاتریج چاپگر،شکلات،موادغذایی، لباس،لوازم تحریر، محصولات پزشکی و سایر موارد ایده عال هستند. جعبه  آویزدار دارای یک هدر اضافی و یکپارچه هستند که شامل یک سوراخ برای آویزان کردن بسته بندی در واحدهای نمایشگر سازگار موجود در فروشگاه است. جعبه های آویز دار هم به صورت جعبه های مقوایی و هم به صورت جعبه های کارتن لمینتی تولید می شود که می توان در قالب و فرم های مختلف طراحی و اجرا نمود.

مزایای اصلی بسته بندی جعبه آویزدار در یک نگاه

امکان نمایش آسان روی قلاب ها و نمایشگرهای سازگار با محل فروش را فراهم می کند. مناسب برای محصولات کوچکتر ساخت کارتن های لمینتی بادوام در عین حال جذاب زبانه حلق آویز استفاده از پلاستیک را از بین می برد. اندازه های سفارشی کاملا متناسب با محصول شما می تواند به جلب توجه مصرف کننده کمک کند و به تصمیمات انگیزه فروش کمک کند.

از آنجا که هدف از آویزان کردن جعبه های زبانه قرار دادن یک محصول در معرض نمایش است ، جعبه بسته بندی به اندازه محصولی که در آن ذخیره می شود اهمیت دارد. وقتی تعداد زیادی جعبه روی قلاب آویزان می شوند ، فقط بسته بندی ، طراحی و سفارشی سازی(کیفیت متریال،چاپ و خدمات پس از چاپ) جعبه های بسته بندی آن را برجسته می کند. این جایی است که ما قدم می گذاریم.

بخشی اساسی از موفقیت این امر علاوه بر طیف گسترده ای از گزینه های بسته بندی خرده فروشی و قفسه ای ، توانایی ایجاد طرح ها و ایده های کاملاً سفارشی می باشد ما این امکان را به شما می دهیم تا به طرحی جذاب و به کیفیتی مطلوب به  راحتی نسبت به نیاز خود دست یابید و این تخصص طراحی را به دانش عمیق مواد ، فرآیندهای چاپ و حتی نیازهای عمده فروشان اضافه کنید و این بدان معناست که می توانید اطمینان داشته باشید که بسته بندی شما تأثیر ملموسی بر عملکرد فروش شما خواهد داشت. علاوه بر این ، شما همچنین می توانید مشاوره رایگان دریافت کنید و ناظران چاپ مجموعه افرای هنر پارسی  از شروع تا تحویل به شما همواره در این مسیر روی تمام مراحل تولید جعبه  مدیریت خواهند داشت تا بالاترین کیفیت را در اختیار شما بگذاریم.

جعبه های بسته بندی خدمات گسترده ای را برای طراحی و سفارشی سازی جعبه های بسته بندی ارائه می دهد. هدف ایجاد جعبه های بسته بندی سفارشی است که در نمایش منحصر به فرد به نظر برسد و توجه مشتری را به خود جلب کند. تیم ما خدمات زیادی را برای چاپ و طراحی برای این منظور ارائه می دهد. تیم ما قصد دارد تا به دلخواه شما طراحی کند ، تا محصول شما در میان محصولات دیگر برجسته شود و فروش را افزایش دهد. جعبه های چاپی سفارشی را می توان به راحتی طراحی و با نام تجاری ، آرم و پیام شخصی سازی کرد. جعبه ها را می توانید به هر روشی که بخواهید محصول را نمایش دهید ، طراحی کنید. در مورد سفارشی سازی ، شکل و اندازه جعبه بسته بندی اهمیتی ندارد. تیم متخصص ما می توانند با هر آنچه به ما می دهید کار کنند. جعبه های بسته بندی را می توان در اطراف هر موضوعی تنظیم کرد و در نهایت محصول شما را فریبنده تر می کند.

جعبه های بسته بندی سفارشی سازی افرای برای هر نوع جعبه چاپی ارائه می دهد. گزینه های سهام موجود در ما شامل جعبه سخت ، جعبه کارتن لمینت ، جعبه مقوا و جعبه کرافت است. این جعبه ها را می توان با لمینیت و غیره تکمیل کرد. علاوه بر تمام نیازهای شما ، تیم ما همچنین بسته بندی را یک قدم جلوتر از لوکس می برد و افزونه های پس از چاپ شامل یووی ، نقره کوب و طلاکوب، سلفون مات و براق ، نقش برجسته و غیره را با بالاترین کیفیت ارائه دهد.

نمونه سوهان ممتاز

نمونه سوهان ممتاز

فرم ثبت درخواست

برای دسترسی راحت تر شما کاربران گرامی، از این بخش می توانید درخواست های خود را برای قسمت طراحی ثبت نمایید.

ابتدا نام کامل و شماره همراه خود را وارد نموده و سپس در صورت وجود فایل مورد نظر، از بخش فایل های ضمیمه، آن ها را انتخاب کنید.

در مرحله بعدی، توضیحات خود را در قسمت مربوطه اضافه نمایید.
در بخش آخر هم از طریق دکمه ارسال، فرم را برای افرای هنر پارسی ارسال کنید. به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.

توضیح:

  • لطفا از ارسال تکراری فرم خودداری نمایید.
  • در هنگام درج شماره موبایل دقت فرمایید؛ چرا که تنها راه ارتباطی ما با شما، شماره درج شده است.