طراحی تبلیغاتیمحصولات افرای با بهترین متریال و کیفیتکلیک کنید

کاتالوگ

برای داشتن انتخاب های بیشتر و جذب مشتری و ارائه محصولات، بهتر است از کاتلوگ استفاده کنیم.


اینجا کلیک کنید

کارت پستال

برای تبریک و تسلیت، ابراز علاقه و بقیه موارد این چنین مردم از کارت پستال  استفاده می کنند.


اینجا کلیک کنید

طراحی
تبلیغاتی

شما هر روز طراحی تبلیغاتی را می بینید. در تلویزیون، در رسانه های اجتماعی، در بیلبوردها، در اتوبوس ها،در مجلات و کاتالوگ ها، حتی در پشت هواپیما کشیده می شود. هر یک از این تبلیغات به گونه ای طراحی شده اند که شما را متوجه محصول یا خدماتی که ارائه می شود خواهد کرد و به خاطر خواهید سپرد.

طراحی تبلیغاتی یکی از با ارزش ترین چیزهایی است که می توانید روی آن سرمایه گذاری کنید. انجام درست آن می تواند چالش برانگیزتر از آن چیزی باشد که فکر می کنید.

طراحی تبلیغات چیست؟طراحی تبلیغاتی خلق آثار هنری مورد استفاده در تبلیغات،که معمولاً برای محصولات یا خدمات به کار می رود. به‌طور دقیق‌تر، هدف از طراحی تبلیغاتی معمولاً (اما نه همیشه!) افزایش فروش است  و وقتی هدف یک تبلیغ افزایش فروش نیست، هدایت یک اقدام خاص دیگر است، معمولاً اقدامی که در نهایت منجر به فروش می شود.طراحی تبلیغاتی با سایر انواع طراحی متفاوت است. در حالی که انواع دیگر طراحی مانند بازاریابی دارای طیف وسیعی از اهداف مانند انتقال ارزش های برند برای معرفی یک محصول به بازار است، طراحی تبلیغات به دقت برای مخاطبان خاص برای فروش محصولات یا خدمات محاسبه می شود. این بدان معنا نیست که طراحی تبلیغات نمی تواند از نظر زیبایی شناختی نیز دلپذیر باشد، برعکس،اما برای اینکه موفق شود، باید مستقیماً فروش را هدایت کند.طراحی تبلیغات زیر مجموعه ای از طراحی بازاریابی است. بازاریابی استراتژی کلی تعامل با مخاطبان بالقوه و فعلی شما است، تبلیغات اقدام مستقیم تری برای گفتن آنها به خرید است.به عنوان مثال، استراتژی بازاریابی شما می‌تواند شامل استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای شناسایی و تعامل با مخاطبان خود برای ایجاد تعامل و آگاهی از برند باشد. و طراحی تبلیغاتی ایجاد یک تبلیغ موثر است که مخاطبان هدف شما را به خرید محصول یا خدمات شما ترغیب می کند.

هر آنچه که باید در مورد طراحی تبلیغات بدانید قبل از اینکه شروع به طراحی خود کنید:

 اگر بدون انجام کارهای مقدماتی، مستقیماً به طراحی تبلیغات بپردازید، یک تبلیغ عالی ایجاد نخواهید کرد. تبلیغات خوش ساخت نتیجه شانس یا شرایط تصادفی نیست. آنها با دقت بر اساس فکر و ایده شما کنار هم قرار می گیرند.

هویت نام تجاری

اگر هنوز هویت برند مشخصی ندارید، آمادگی ورود به طراحی تبلیغات را ندارید. ابتدا کمی زمان بگذارید تا هویت برند خود را مشخص کنید و یک مفهوم منسجم برند ایجاد کنید، سپس به توسعه یک استراتژی بازاریابی که شامل یک یا چند نوع طراحی تبلیغاتی است بپردازید.

شخصیت مشتری

وقتی می گوییم شخصیت مشتری، منظور ما این است: فرد خاص و ایده آلی که این تبلیغ را می بیند و محصول را می خرد. افرادی که با شخصیت تعریف‌شده مشتری شما مطابقت دارند، بخش عمده‌ای از مخاطبان شما را تشکیل می‌دهند، بنابراین طراحی آگهی‌تان با در نظر گرفتن آنها، بهترین نتایج را به همراه خواهد داشت.برای کمک به توسعه شخصیت مشتری خود، باید تحقیق کنید. دریافت ایده از اولویت ها و نیازهای آنها اطلاعاتی را که برای تصمیم گیری در مورد طراحی تبلیغات نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. این کمک می کند تا مواردی مانند:

ارزش محصول

در مرحله بعد، باید دقیقاً آنچه را که واقعاً با محصول خود ارائه می دهید، مشخص کنید. مطمئناً، شما می‌خواهید که مردم محصول شما را بخرند – اما تبلیغی که فقط می‌گوید «هی، این را بخر» خیلی خوب نیست. شما باید ارزش ارائه شده توسط محصول خود را نشان دهید.اما فقط به محصول خود فکر نکنید، به این فکر کنید که محصول شما چه چیزی را به شخصیت مشتری که تعریف کرده اید ارائه می دهد. با تماس با آنچه که محصول به آنها ارائه می دهد، وارد روانشناسی می شوید که باعث می شود آنها بخواهند آن را بخرند.آیا شما راحت ترین مواد غذایی ها را با جذاب ترین طرح هایی که بیننده در هیچ جای دیگری نمی تواند پیدا کند، ارائه می دهید؟ آیا شما تنها تولید کننده در شهر هستید که همیشه دقیق است ؟انجام تحقیق در مورد بازار و رقبای شما همچنین می تواند به شما کمک کند ارزش محصول خود را از رقبای خود متمایز کنید. تحقیقات بازار کار بزرگی است، اما مطمئن شوید که از این کار کوتاه نمی آیید، زیرا اگر این کار را انجام دهید، فقط به احتمال موفقیت محصول خود آسیب می‌زنید. شما می‌توانید تحقیقات بازار خود را از طریق روش‌هایی مانند گروه‌های متمرکز و نظرسنجی انجام دهید یا می‌توانید بسته به بودجه و نیازتان، آن را به شرکتی که در تحقیقات بازار تخصص دارد، برون‌سپاری کنید.

اهداف برای تبلیغات

همانطور که در بالا ذکر کردیم، هدف شما احتمالاً ترغیب مردم به خرید محصول شما است. اما ممکن است تبلیغی را نیز اجرا کنید که از مردم بخواهد آدرس ایمیل خود را به شما بدهند، در یک رویداد ثبت نام کنید، پیشنهادی را بازخرید کنید یا کمک مالی کنید. مهم نیست که هدف شما از تبلیغ شما چیست، کلید این است که آن را در طراحی تبلیغاتی خود روشن کنید. یک هدف در هر تبلیغ، برای جلوگیری از سردرگمی برای مشتریان بالقوه شما می باشد.

انتخاب قالب تبلیغاتی مناسب برای برند شما

زمانی که تحقیقات بازار خود را انجام می‌دهید، احتمالاً تعیین خواهید کرد که کدام نوع تبلیغات برای برند شما بهتر عمل می‌کند. در حالی که تقریباً هر کشور یا شهر برای خرید از اینترنت استفاده می‌کند،  اما هر جمعیتی در رسانه‌های اجتماعی فعال نیست  و اگر مشتری های شما زیاد در رسانه‌های اجتماعی فعال نیستن، اتلاف وقت و پول شما خواهد شد شما باید تمام مشتریان خود را در نظر بگیرید.به انواع تبلیغاتی که رقبای شما اجرا می کنند توجه کنید. در واقع، نگاه کردن به انواع تبلیغاتی که رقبای شما اجرا می کنند و توجه دقیق به اینکه چه چیزی در آنها کار می کند و چه چیزی در آنها کار نمی کند، بینش ارزشمندی را به شما می دهد تا در هنگام ایجاد طرح های تبلیغاتی خود از آنها استفاده کنید. رقبای شما احتمالاً یک یا چند نوع از تبلیغات زیر را اجرا می کنند

تبلیغات چاپی

تبلیغات چاپی تبلیغاتی هستند که در روزنامه ها و مجلات می بینید. این تبلیغات ثابت هستند و اغلب شما را با ترکیبی هوشمندانه از تصاویر و متن جذب می کنند. زمانی که متن و تصویر پیام شما را همانطور که مد نظر شماست منتقل می کند، تبلیغ تبلیغاتی شما می تواند بسیار موثر باشد.فرآیند چاپ و تکثیر کردن طراحی هایی که گرافیست ها انجام می دهند تبلیغات چاپی می گویند.یکی از مزایای تبلیغات چاپی، به ویژه در روزنامه ها و مجلات، اعتماد و رابطه ای است که بین نشریه و خوانندگان آنها وجود دارد. به عنوان مثال، اگر کتابی را می فروشید و مخاطبان شما خوانندگان و خریداران کتاب هستند. پس قرار دادن آگهی در یک مجله ادبی به مشتریان همفکری که به نشریه ای که مشترک آن هستند اعتماد و احترام می گذارند کمک می کند.

انواع تبلیغات چاپی:

 

مزایای استفاده از تبلیغات چاپی چیست؟

وقتی می گوییم شخصیت مشتری، منظور ما این است: فرد خاص و ایده آلی که این تبلیغ را می بیند و محصول را می خرد. افرادی که با شخصیت تعریف‌شده مشتری شما مطابقت دارند، بخش عمده‌ای از مخاطبان شما را تشکیل می‌دهند، بنابراین طراحی آگهی‌تان با در نظر گرفتن آنها، بهترین نتایج را به همراه خواهد داشت.برای کمک به توسعه شخصیت مشتری خود، باید تحقیق کنید. دریافت ایده از اولویت ها و نیازهای آنها اطلاعاتی را که برای تصمیم گیری در مورد طراحی تبلیغات نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. این کمک می کند تا مواردی مانند:

انتخاب قالب تبلیغاتی مناسب برای برند شما

• قابلیت دسترسی آسان مخاطب به ویژگی های محصول

• جا به جایی راحت تبلیغات چاپی

• امکان گزینش مشتری برای خرید محصول یا ارائه خدمات

• حذف هر گونه واسطه

• راهی آسان برای مقایسه محصول با محصولات دیگر توسط مشتری

• کوتاه ترین زمان برای جذب مشتری

• افزایش تقاضا و فروش مستقیم محصول

• برقراری سریع ارتباط مشتری با صاحب خدمات

• ماندگاری و دوام بیشتر

• مشتریان به راحتی با محصول ارتباط برقرار می کنند و اطلاعات مورد نظر خود را مشاهده می کنند.

• به دلیل کوچک و کم حجم بودن جابجایی راحتی دارند و می توانند دست به دست شوند.

• مشتری می تواند محصولات را با یکدیگر مقایسه کنند

• حذف شدن واسطه ها برای معرفی محصولات و…

• زمان هدر نمی رود و به دلیل افزایش تقاضا فروش سریع و بدون وقفه انجام می گردد.

 

چرا تبلیغات چاپی ماندگاری و دوام بیشتر نسبت به تبلیغات مدرن دارند؟

یکی از مزایایی که تبلیغات چاپی نسبت به تبلیغات دیجیتالی دارند ماندگاری و بقای آن ها در طولانی مدت است. برای مثال زمانی که یک تبلیغ از یک محصول در تلویزیون نمایش داده می شود با توجه به بودجه ی تولید کننده بعد از مدتی دیگر نمایش داده نمی شود . یا یک تبلیغ در یک سایتی پس از مدتی جایگزین پیدا می کند اما یک تبلیغ چاپی می تواند مدت ها باقی بماند و افراد متعددی آن را مطالعه کنند.

از طرفی بسیاری از آگهی های چاپی در تیراژ بالا عرضه می شوند و به دست مخاطبان می رسد. به همین دلیل از ماندگاری بالا و مخاطبان بیشتری برخوردار هستند. لذا سرمایه گذاری بر روی تبلیغات چاپی طول عمر بیشتری نسبت به سرمایه گذاری بر شیوه های تبلیغات مدرن دارد. شاید دلیل اینکه هنوز هم صنعت چاپ پابرجاست، به همین خاطر است.

تبلیغات چاپی سریعترین راه برای انتقال پیام به مخاطبان هدف است. اگر تبلیغات رسانه های چاپی در بروشورها، کاتالوگ های چاپی، پوسترها و حتی بیلبوردها خلاقانه به شیوه ای خنده دار انجام شود، جلب توجه خوانندگان بسیار آسان تر خواهد بود. امروزه اکثر شرکت‌ها مطمئن هستند که به این ایده خلاقانه دست می‌یابند تا کمپین‌های تبلیغاتی چاپی خود را در میان دیگران برجسته کنند. تبلیغات چاپی که بسیار متمایز، چشمگیر و گاهی طنزآمیز هستند، موفق ترین هستند. من عاشق کمپین های تبلیغاتی چاپی هستم، زمانی که نیاز به جلب توجه زیادی دارید اما پول کم دارید، به پوسترها مراجعه کنید. بهترین پوسترهای کمپین تبلیغاتی رسانه های چاپی فقط برای استفاده در کنار ساختمان شما نیستند. تابلوهای تبلیغاتی نیز نوعی چاپ محسوب می شوند.وقتی نوبت به ایجاد تبلیغات چاپی موثر می رسد، طراحی استراتژیک و متفکرانه کلیدی است. تبلیغات چاپی در مقایسه با همتایان دیجیتالی خود تکنیک بسیار ارزشمند و هدفمندی را ارائه می دهند.

تبلیغات در فضای باز

وقتی در حال طراحی یک تبلیغ در فضای باز هستید، مثل بیلبورد ،بنر ،لایت باکس، تابلو های فلکسی، چلنیوم و کامپوزیت، روان و….. باید طرحی بزرگ طراحی کنید. مردم آگهی را از دور می بینند و اگر به اندازه کافی بزرگ نباشد، ممکن است نتوانند متن یا تصویر را تشخیص دهند. تبلیغات در فضای باز باید جذابیت بیشتری نسبت به تبلیغات اینترنتی داشته باشد زیرا نمی‌توانید کنترل کنید چه کسی تبلیغ شما را ببیند یا نبیند. اگر کسی از کنار آن رد شود یا با ماشین رد شود، آن را می بیند باید حتما از طراحی چشم گیری استفاده کنید تا ذهن مخاطب را در چند ثانیه در گیر کنید.

تبلیغات ویدیویی

تبلیغات ویدیویی تبلیغاتی با حرکت، صدا، تصویر و متن هستند. این‌ها می‌توانند در یوتیوب (حداقل آن‌هایی که رد نکرده‌اید)، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی یا تلویزیون یا اینستاگرام ظاهر شوند. در هر صورت، وقتی در حال طراحی یک تبلیغ ویدیویی هستید، هدف شما طراحی تبلیغی است که آنقدر جذاب باشد که بینندگان از آن صرف نظر نکنند.
اگر می‌خواهید یک تبلیغ ویدیویی مؤثر ایجاد کنید که بینندگان از آن نگذرند، باید جسورتر، خنده‌دارتر، تفکربرانگیزتر و مهم‌تر از همه، پیام خود را سریع‌تر برسانید. راهنمایی و مشاوره ما را برای بازاریابی ویدیویی استفاده بفرمائید که برای راهنمایی کامل در مورد هر چیزی که باید در مورد ایجاد تبلیغات ویدیویی بدانید، که بررسی کنید ما در اختیارتان خواهیم گذاشت با ما همراه باشید.

ویژگی افرای هنر پارسی در خصوص تبلیفات ویديویی

• استفاده از دوربین های به روز و پیشرفته
• عکاسی صنعتی
• استفاده از نرم افزار های مرتبط و به روز
• نیروهای با تجربه ، خلاق ،خوش ذوق و جوان
• تصویر برداری حرفه ای از محصول یا محصولات
• همکاری با دوبلور های با تجربه بابت صدا گذاری
• داشتن تیم متخصص مرتبط با تبلیغات و پکیجینگ
• اتاق فکر

تبلیغات اینستاگرامی

نباید از این فضا دور شد و باید صاحب هر کسب و کار که هستیم از این فضا استفاده کنیم. فعالیت های ما در اینستاگرام:

• پوستر
• فتو موشن
• موشن گرافیک
• عکاسی
• تصویر سازی ثابت
• تصویر سازی ویدیویی
• ساخت تیزر
• طراحی های 3 بعدی و 2 بعدی
• استوری موشن
• استوری پوستر

افرای هنر پارسی توانسته با تجربه 10 سال فعالیت در صنعت تبلیغات بهترین مشاوره و راهکار را در خصوص شیوه طراحی در اختیار مشریان گرامی بگذارد و با طراحی برندینگ، شما را در بین رقبا متمایز بسازد . وجه تمایز ما نسبت به دیگران شیوه اجرای طراحی نسبت به نوع تبلیغات و شناخت کامل بازار هدف مشتریان می باشد

در این قسمت مطلبی قرار خواهد گرفت

افرای هنر پارسی توانسته با تلاش و تجربه کافی در تمام صنایع اعتماد تولیدکنندگان را نسبت به خدمات خود جذب نماید و همواره در این مسیر کوشا و با تیم حرفه ای خود توانا باشد که بتواند بهترین خدمات را به شما مشتریان گرامی ارائه دهد.

جعبه هدیه

جعبه هدیه یکی از اکسسوری های امروز به حساب می آید.


ادامه مطلب…

جعبه کشویی

جعبه کشویی برای هدیه های چند قسمتی هستند استفاده می شود.


ادامه مطلب…

جعبه لوکس

جعبه های لوکس برای هدایای خاص استفاده می شود.


ادامه مطلب…