انواع لفاف بسته بندی

دانلود کاتالوگ

برای دریافت کاتالوگ های کانون تبلیغاتی افرای هنر پارسی، وارد بخش زیر شده و کاتالوگ مورد نظر را دانلود کنید.

ثبت سفارش

برای ثبت سفارش های خود، از طریق بخش زیر، با ما در افرای هنر پارسی در ارتباط باشید. همکاران ما پذیرای صدای گرم شما هستند.

برای مشاوره و راهنمایی در خصوص خدمات و محصولات، با ما در ارتباط باشید.

جعبه محصول

هر محصول وابسته به یک صنعت بخصوص می باشد و تولید و توزیع آن متفاوت می باشد، تولید کنندگان همواره به دنبال تامین کنندگانی می باشند که در مسیر تولید خدمات با کیفیت به آنها ارائه دهند و هموراه ما می کوشیم که تامین کننده ای باشیم که با مشاوره صحیح و دقیق، طراحی جذاب و نظارت برچاپ بتوانیم کیفیت بالا و سرعت در تحویل  را به شما مشتریان گرامی ارائه دهیم.

طراحی محصول

مهندسان و طراحان گرافیک در حوزه بسته بندی جعبه به غیر از طراحی محصول باید تجربه و علم و خلاقیت در زمینه طراحی محصول جعبه آن صنعت را داشته باشند و باید آگاهی کامل از تمام خدمات از قبل از چاپ، چاپ و پس از چاپ را داشته باشند تا بتوانند طرحی با در نظر گرفتن این مراحل برای مشتری آماده کنند.

طراحی جعبه محصولات از طراحی قالب جعبه آغاز می شود، طراح برای طراحی قالب نیاز دارد یک نمونه از محصول تولید کننده داشته باشد تا بر اساس نوع کالا و محصول، جنس، اندازه، وزن آن شروع به اتود زدن برای طراحی قالب کند و قابل ذکر است طراحی قالب هر جعبه در هر صنعت متفاوت است وابسته به شرایط استفاده و تولید آن محصول را دارد و قالب های فانتزی طراحی متفاوت است و به غیر از نکات استاندارد خلاقیت است که باعث ساخت آن قالب خواهد شد.طراح نسبت به استانداردها ،هر وجه جعبه محصول را محاسبه می کند که شامل طول، عرض و ارتفاع می باشد و پس از آن  نحوه باز و بسته شدن درب های جعبه، لب چسب جعبه را طراحی خواهد کرد.

بعد از آماده شدن قالب طراح شروع به طراحی جعبه می کند، مشتری باید پس از تایید قالب جعبه محصول خود اطلاعات محتواییکه شامل لوگو، اطلاعات از محصول، طریقه استفاده، آدرس، بارکد، تلفن ،پروانه ساخت و عکس از محصول خود اگر در طرح جعبه بخواهد داشته باشد عکاسی شود یا اگر آماده دارد همراه با محتوا ارسال کند، قبل از شروع طراحی طراح تمام نظراتی که مشتری نسبت به محصول خود را دارد با مشتری بررسی خواهد کرد و شروع به طراحی محصول جعبه می کند،طراح همزمان با طراحی جعبه باید مشتری را از خدمات پس از چاپ آگاه سازد تا در صورت لازم در آماده سازی های قبل از چاپ طراح نسبت به نوع آن خدمات  فایل آن را اجرا و آماده سازی کند.پس از آماده شدن طراحی جعبه، طرح را برای مشتری ارسال و در صورت در خواست مشتری پس از تایید طرح سه بعدی سازی گرافیکی  و ماکت سازی انجام خواهد شد.

چاپ محصول

چاپ هر جعبه بستگی به اندازه هر جعبه و چیدمان آن جعبه در فرم شیت چاپ می باشد، دستگاه های ماشین چاپ برای چاپ جعبه به صورت 2ورقی ،چهار و نیم ورقی و شش ورقی چاپ می کنند. در جعبه هایی که پشت آن ها چاپ دارد در مرحله اول ابتدا روی کار را چاپ می کنند و سپس پس از خشک شدن رنگ پشت فرم را چاپ می نمایند.

همیشه تولیدکنندگان در نظر باید داشته باشند که اندازه جعبه مهم ترین عامل در انتخاب اندازه ماشین چاپ است و خدمات پس از چاپ جعبه باید نسبت به ابعاد فرم چاپی انجام شود  به طور مثال اگر جعبه را با دستگاه چهار و نیم ورقی چاپ نموده ایم باید باید خدمات پس از چاپ آن  هم با  دستگاه  های چهارو نیم ورقی انجام شود تا خروجی کار با کیفیت باشد.

انتخاب مقوا در صنایع:

چاپ جعبه به صورت متالایز در صنایع آرایشی و بهداستی بیشتر استفاده می شود.

چاپ جعبه با مقوای ایندربرد برای صنایع داروئی ،غذایی،مواد شیمیایی، سلولزی، فست فود، آدامس،فرآورده های لبنی، شکلات، نسکافه و قهوه،پاک کننده ها،شوینده ها، تبلیغاتی و دیگر صنایع  کاربرد دارد.

چاپ جعبه با مقوای پشت طوسی برای صنایع دامی، مواد شیمیایی، طیور و کشاورزی ، خودرو، صنعتی ،پلیمری، سلولزی،فرآورده های لبنی،چای،پاک کننده ها ، شوینده ها، الکترونیکی و برقی،شکلات، لوازم و تحریر،پوشاک،تبلیغاتی و دیگر صنایع کاربرد دارد.

چاپ جعبه با مقوای پشت سفید برای صنایع داروئی ،غذایی، سلولزی، فست فود،سلولزی،پلیمری،آدامس،فرآورده های لبنی،شکلات،نسکافه و قهوه،پاک کننده ها،شوینده ها، تبلیغاتی و دیگر صنایع  کاربرد دارد.

چاپ جعبه با مقوای گلاسه برای ماکت سازی و تیراژ های پایین برای محصولات کوچک و سبک مناسب می باشد و بیشترین مصرف را در تولید جعبه به صورت پوستر دارد که روی کارتن لمینت استفاده می شود.

چاپ جعبه با مقوای کرافت برای صنایع کارتن سازی، فست فود ها  و دیگر صنایع مصرف می شود.

چاپ جعبه روی دیگر مقواهای مصرفی کم کاربرد می باشد.

چاپ در جعبه های لمینتی از مقواها و کاغذ های پشت طوسی و گلاسه و کرافت استفاده می شود.

انتخاب مقوا در تمام مراحل تولید جعبه تاثیر بسیاری دارد و تمام مقواهای مصرفی بر اساس نوع دارای گراماژهای متفاوتی

می باشند و قابل ذکر است که در تمام صنایع بخصوص صنایع غذائی و داروئی بخاطر بهداشت از مقواهای بهداشتی و مقوای ایندربرد استفاده خواهد شد.

خدمات پس از چاپ محصول

خدمات پس از چاپ  به  دو بخش تقسیم می شود بخش اول برای جذابیت جعبه محصول می باشد، که استفاده از  سلفون مات و براق یووی، یووی شنی، یووی برجسته، اکلیل، طلاکوب، طلق، ویندوپچ، نقره کوب، ورنی، لاک، برجسته، واتربیس می باشد و قابل ذکر است در جعبه هایی که شرایط نگهداری آنها همراه با رطوبت و مدت طولانی در انبار دخیره می شود استفاده از سلفون الزامی است.

بخش دوم الزامی می باشد که شامل  تیغ خوردن جعبه(قالب زدن) لب چسب، لمینت در جعبه های لمینتی، مونتاژ مثل جعبه شکلات و خرما ودیگر صنایع است.

نمونه سوهان ممتاز

نمونه سوهان ممتاز

فرم ثبت درخواست

برای دسترسی راحت تر شما کاربران گرامی، از این بخش می توانید درخواست های خود را برای قسمت طراحی ثبت نمایید.

ابتدا نام کامل و شماره همراه خود را وارد نموده و سپس در صورت وجود فایل مورد نظر، از بخش فایل های ضمیمه، آن ها را انتخاب کنید.

در مرحله بعدی، توضیحات خود را در قسمت مربوطه اضافه نمایید.
در بخش آخر هم از طریق دکمه ارسال، فرم را برای افرای هنر پارسی ارسال کنید. به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.

توضیح:

  • لطفا از ارسال تکراری فرم خودداری نمایید.
  • در هنگام درج شماره موبایل دقت فرمایید؛ چرا که تنها راه ارتباطی ما با شما، شماره درج شده است.