جعبه لاک باتم (ته قفل)

دانلود کاتالوگ

برای دریافت کاتالوگ های کانون تبلیغاتی افرای هنر پارسی، وارد بخش زیر شده و کاتالوگ مورد نظر را دانلود کنید.

ثبت سفارش

برای ثبت سفارش های خود، از طریق بخش زیر، با ما در افرای هنر پارسی در ارتباط باشید. همکاران ما پذیرای صدای گرم شما هستند.

برای مشاوره و راهنمایی در خصوص خدمات و محصولات، با ما در ارتباط باشید.

جعبه لاک باتم (ته قفل)

جعبه های لاک باتم نوعی از جعبه می باشد که به دلیل طراحی مدل ساخت قالب جعبه ته قفل یا لاک باتم نامیده می شود.

جعبه با قفل لاک باتم

جعبه ها دو طرف برای باز و بسته شدن دارند که در حالت معمولی دو سمت جعبه دربهای آن مشابه هم باز و بسته خواهند شد و در طراحی قالب جعبه طرح درب های جعبه به نوعی طراحی شده است که بر عکس هم درب ها باز و بسته شوند.در جعبه های لاک باتم  که به نام جعبه های ته قفل می شناسیم نحوه طراحی قالب جعبه فرق می کند به این صورت که کف جعبه در طراحی قالب  با گذاشتن خط پر فراژ ، خط های برش  و در نوع طراحی خطوط جعبه چهار وجه جعبه که به صورت چند ضلعی های کوتاه و بلند و مدل های طراحی های چند ضلعی مختلف که در دل هم رفته می شود قفل و بسته خواهند شد.

برای نگهداری و محافظت از کالا/محصولات سنگین نیاز به جعبه هایی خواهیم داشت که پشتیبانی از کف جعبه خواهند کرد جعبه های لاک باتم این توانایی را دارند و تولیدکنندگان بیشتر نسبت به مدل های دیگر قالب جعبه استفاده می کنند . با پیشرفت تکنولوژی و به روز شدن  دستگاه های ماشین چاپ و بخش قالب سازی و تیغ زدن قالب، در کشور به غیر از جعبه های مقوایی روی جعبه های کارتنی نیز انجام خواهیم داد.

 در بخش قالب سازی و تیغ زذن قالب روی آن  به توانایی بالایی در اجرا رسیده ایم ولی نمی توان این محصول را در سایز های بزرگ تولید کرد و فقط می توان در سایز های کوچک به مرحله ی تولید و آماده سازی رساند. هزینه تولید جعبه لاک باتم حدود یک درصد بیشتر از جعبه معمولی می باشد. به همین دلیل جعبه لاک باتم هزینه تولید را به مقدار بسیار ناچیز افزایش می دهد ولی از طرفی با توجه به آسانی در بسته بندی زمان را کاهش داده و منجر به کاهش هزینه های کلی خواهد شد. جعبه های لاک باتم در صنایع غذایی ، صنعتی، مکمل ها و ویتامین ها ، آرایشی و بهداشتی ، سلولزی و داروئی و دیگر صنایع استفاده می شود.

نمونه سوهان ممتاز

نمونه سوهان ممتاز

فرم ثبت درخواست

برای دسترسی راحت تر شما کاربران گرامی، از این بخش می توانید درخواست های خود را برای قسمت طراحی ثبت نمایید.

ابتدا نام کامل و شماره همراه خود را وارد نموده و سپس در صورت وجود فایل مورد نظر، از بخش فایل های ضمیمه، آن ها را انتخاب کنید.

در مرحله بعدی، توضیحات خود را در قسمت مربوطه اضافه نمایید.
در بخش آخر هم از طریق دکمه ارسال، فرم را برای افرای هنر پارسی ارسال کنید. به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.

توضیح:

  • لطفا از ارسال تکراری فرم خودداری نمایید.
  • در هنگام درج شماره موبایل دقت فرمایید؛ چرا که تنها راه ارتباطی ما با شما، شماره درج شده است.