بگ دستی تبلیغاتی رویدادها و همایش ها

دانلود کاتالوگ

برای دریافت کاتالوگ های کانون تبلیغاتی افرای هنر پارسی، وارد بخش زیر شده و کاتالوگ مورد نظر را دانلود کنید.

ثبت سفارش

برای ثبت سفارش های خود، از طریق بخش زیر، با ما در افرای هنر پارسی در ارتباط باشید. همکاران ما پذیرای صدای گرم شما هستند.

برای مشاوره و راهنمایی در خصوص خدمات و محصولات، با ما در ارتباط باشید.

بگ دستی تبلیغاتی

بگ دستی تبلیغاتی یکی از پر مصرف ترین اقلام تبلیغاتی می باشد، این بگ دستی دارای انواع مختلفی از نظر نوع جنس می باشد که شامل بگ دستی پارچه ای، بگ پرسی، بگ دستی سوزنی ، بگ دستی برزنتی یا بگ دستی واتر و بگ دستی مقوایی یا کاغذی می باشد. در بین بگ های تبلیغاتی پارچه ای اخیراً نوعی پارچه از جنس منسوج نبافته تولید می گردد که در بازار هدایای تبلیغاتی مرسوم گشته است که اصطلاحاً به آن سوزنی می گویند. این بگ تبلیغاتی بدلیل قیمت مناسب و تنوع رنگ جایگاه ویژه ای در نزد مشتریان پیدا کرده است. بگ تبلیغاتی از جنس سوزنی را می توان بصورت دوخت ساده و یا کاست دار و دسته آن ها را می توان پانچ ساده یا موزی و یا با دسته بندی و لوپ تولید کرد.

چاپ انواع بگ دستی تبلیغاتی

بگ دستی، علاوه بر کارایی به عنوان یک ابزار بسته‌بندی و حمل کالا، در بسیاری موارد به عنوان نوعی هدیه تبلیغاتی، توانسته جایگاه خوبی در عرصه تبلیغ و ترویج برند بازی نماید. علارغم قدمت نه چندان زیاد استفاده فراگیر از این کالا در سطح جامعه، تا کنون نام‌های متنوعی به آن اطلاق شده است. از قبیل «بگ دستی»، «بگ خرید»، «بگ شاپ (Bag Shop)»، «شاپینگ بگ(Shopping Bag)» و غیره. بگ دستی تبلیغاتی اغلب در موارد زیر کاربرد دارد: شایان ذکر است این کالا خود به تنهایی در دست هر فرد می‌تواند نقش یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک را ایفا نماید که طبیعتاً نقش بسزایی را در پیشبرد اهداف سازمان یا شرکت شما بازی کند. این کالا در حال حاضر در انواع جنس‌های کاغذی، پارچه‌ای و یا نایلونی تولید می‌شود. بگ‌های دستی کاغذی با انواع کاغذ گلاسه، مقوای پشت طوسی و یا کرافت ساخته می‌شود که دو نوع گلاسه و مقوای پشت طوسی به منظور استحکام بیشتر باید با سلفون روکش شوند. علارغم این که تصور می‌شود بگ دستی تبلیغاتی کاغذی، به دلیل جنس کاغذی آن، از دوام کمی برخوردار باشد، ولی تجربه ثابت کرده است، این محصول نه تنها داری استحکام بسیار زیادی بوده بلکه به دلیل داشتن روکش سلفونی توان و امکان حمل حتی تا 10 کیلوگرم وزن را در برخی از ابعاد آن دارد. البته اصولاً کارکرد این کالا، یک نوع کارکرد فانتزی در نظر گرفته شده و برای چنین مقاصدی استعمال نمی‌شود. به هر حال بگ دستی کاغذی یکی از موثرترین روش‌های تبلیغاتی است که می تواند، تاثیر شگرفی در اذهان مخاطبان گذاشته و نظر آن‌ها را به اهداف مد نظر شما جلب نماید. در پایان با توجه به رسالت خود یاد آور می شویم با توجه به بالا بودن قیمت این نوع بگ نسبت به نوع نایلونی، پیش از هر اقدامی، با مشاور تبلیغاتی خود در این زمینه مشاوره نمایید. چه بسا با توجه به شغل و نوع مخاطبان شما این هزینه تاثیری در پیشبرد آرمان‌های شغلی شما نداشته باشد.
1 – بسته‌بندی کالاهای فروشگاهی مانند پوشاک، ساعت، طلا و جواهر، آرایشی و بهداشتی، قطعات کامپیوتر و غیره.
2 – بسته‌بندی هدایای تبلیغاتی مانند سالنامه (سررسید)، ارگانایزر، کتاب های نفیس، ست‌های مدیریتی، لوح تقدیر و یادبود و غیره.
3 – ابزار حمل کاتالوگ‌ها، فولدرها، اسناد و لیست قیمت‌ها و غیره علی‌الخصوص در زمان برگزاری همایش‌ها، سمینار‌ها و یا شرکت در نمایشگاه‌ها

روش تولید بگ دستی کاغذی

مرحله اول تولید بگ دستی:

شما مشتری گرامی ابتدا باید یکی از همکاران ما را برای سفارش محصول بر اثاث قابلیت ها و قیمت و کیفیت انتخاب کنید و سفارش بگ خرید خود را ثبت کنید،توجه داشته باشید تولید بگ دستی تبلیغاتی را تمامی کانون تبلیغاتی ها انجام میدهند و حالت واسطه گری را دارند در این صورت با همکارانی که کار تخصصی بگ دستی را انجام میدهند کار کنید زیرا از نظر قیمت و کیفیت بگ تبلیغاتی تضمین شده می باشند.

مرحله دوم برای تولید بگ دستی کاغذی:

روش دوم باید طراحی را انجام داد که در این روش شما میتوانید از طراحان مجموعه تبلیغاتی سبز کمک بگیرید و طرح خود را تایید کنید تا تولید بگ دستی کاغذی شما وارد مرحله بعد شود.
مرحله سوم چاپ بگ دستی کاغذی:
مرحله سوم اجرا پرینت کیسه تبلیغاتی می باشد ابتدا باید کاغذ بگ دستی خریداری شود و بعد فیلم و زینک تهیه شود و در مرحله آخر چاپ آن اجرا شود ،چاپ بگ دستی با چاپ افست می باشد و در ابعاد حداکثر 100*70 است ، در مجموعه تبلیغاتی سبز یک کارمند مسئول نظارت چاپ افست است و این عمل باعث می شود که تمامی سفارشات با کنترل و دقت زیاد انجام شود و جلوی بسیاری از اشتباهات انسانی را می گیرد.

مرحله سوم تولید بگ دستی کاغذی:

در این مرحله می بایست سلفون بگ دستی در بگ دستی های گلاسه انجام داد که این امر یک سری قوانین خاص خود را دارا می باشد که ابتدا می بایست لب چسب بگ دستی را معلوم کرد و بعد از سلفون باید خط تا بگ دستی انجام شود که شرکت تبلیغاتی سبز قالب بگ دستی را آماده دارد که شما مشتریان گرامی میتوانید ابعاد بگ دستی خود را با ما هماهنگ کنید.
سایزهای انواع بگ دستی
بگ تبلیغاتی کاغذی:5*18*11
بگ تبلیغاتی کاغذی:7*24*16
بگ تبلیغاتی کاغذی:10*23*23
بگ تبلیغاتی کاغذی:7*37*22
بگ تبلیغاتی کاغذی:9*25*37
بگ تبلیغاتی کاغذی:10*26*38
بگ تبلیغاتی کاغذی11*42*31
بگ تبلیغاتی کاغذی:14*37*54
 مزایای استفاده از بگ تبلیغاتی در پیش برد اهداف:
یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین ابزارهای تبلیغاتی چاپ بگ دستی  می باشد، چرا که جهت استفاده از هدایای تبلیغاتی ، ارائه کاتالوگ ها و بروشور ها و جهت قرار دادن اجناس خریداری شده توسط مشتری  به آن نیاز دارید.
از بگ خرید (Shopping Bag) بگ دیسی را میتوان به عنوان یک هدیه تبلیغاتی به مشتری در قبال خرید و همچنین به صورت همزمان یک آگهی متحرک برای فروشگاه یا شرکت شمااستفاده کرد که اگر هر دو اصل طراحی گرافیکی و کیفیت در تولید بگ دستی خرید شما رعایت شده باشد انتخاب بگ دستی به عنوان هدیه تبلیغاتی هم مشتری را خشنود می‌کند و دوم اینکه آن را بارها و بارها استفاده خواهد کرد. و هر با استفاده از آن یک آگهی تبلیغاتی رایگان برای شما خواهد بود که در سطح گسترده استفاده میگردد.
علاوه بر انتخاب جنس و گرماژ را مناسب با توجه به وزن و اندازه کالای مورد استفاده در بگ‌های خرید مسئله مهم و اساسی  آنهاست.
به عنوان مثال برای گرماژ بالایی 170 گرم حتماً بایستی از قالب استفاده شود.
انتخاب انواع بندهای بگ دستی پولک‌ دار، ربان‌ها، بندهای کنفی و فانتزی باعث زیبایی دوچندان بگ خرید می‌شود البته نمی‌توان نقش خدمات تکمیلی پس از چاپ نظیر سلفون، یووی موضعی، برجسته، اکلیلی، کلیشه برجسته، طلاکوب و … را فراموش کرد.
بگ دستی تبلیغاتی سبز
طرح جدید بگ دستی تبلیغاتی برای اولین بار در ایران،بگ دستی هایی با گرماژ خوب و بگ دستی های ارزان و با کیفیت.
بگ دستی با کاغذ آج دار:
این نوع بگ با کاغذ بدون سلفون عرضه می شود و این محصول از خانواده بگ دستی های گلاسه می باشد و مانند کیسه های تبلیغاتی گلاسه شفافیت رنگ بهتری از دیگر بگ دستی های کاغذی را دارد .
بگ کرافت سفید:
این نوع بگ از جنس کرافت می باشد وبا این تفاوت که رنگ آن کاملا سفید بوده و کاغذ بگ دستی بسیار لطیف می باشد. و در طراحی و نشان دادن لگو و نشان تجاری شما بر روی کالای تاثیر زیادی را دارا می باشد.
بگ دستی تحریر:

شاپینگ بگ کاغذی با جنس تحریر 120 گرم با قابلیت استفاره از چهار نگ اصلی چاپ
دارای تقویتی با گرماژ بالا داخل بگ دستی.
بگ دسی کاغذی در بیشتر مواقع بهتر و بیشتر از بگ دستی های پارچه ای به کار میرود و به بگ دستی کاغذی عنوان بگ دستی های فانتزی نیز داده شده است پاکت سبز در راستای تلاش به رسیدن به موفقیت ها همواره برای کیفیت بگ دستی های کاغذی تلاش نموده است و سبب شده است که کیفیت بگ دستی های کاغذی در شرکت پاکت سبز مثال زدنی و نمونه شود

– بگ دستی کاغذی دارای امکانات روکش سلفونی میباشد که در دو نوع بگ دستی با سلفون مات و بگ دستی با سلفون براق است و بگ دستی با سلفون مات برای کارهای تیره مناسب تر است و بگ دستی کاغذی با سلفون براق برای طراحی های روشن استفاده میشود 
-تمامی بگ دستی ها از سلفون حرارتی استفاده میشود سلون حرارتی موجب میشود که بگ دستی به صورت کامل و بدون خط و خش سلفون کشیده شود و بگ دستی با کیفیت خوی به دست شما مشتریان گرامی برسد

نمونه سوهان ممتاز

نمونه سوهان ممتاز

فرم ثبت درخواست

برای دسترسی راحت تر شما کاربران گرامی، از این بخش می توانید درخواست های خود را برای قسمت طراحی ثبت نمایید.

ابتدا نام کامل و شماره همراه خود را وارد نموده و سپس در صورت وجود فایل مورد نظر، از بخش فایل های ضمیمه، آن ها را انتخاب کنید.

در مرحله بعدی، توضیحات خود را در قسمت مربوطه اضافه نمایید.
در بخش آخر هم از طریق دکمه ارسال، فرم را برای افرای هنر پارسی ارسال کنید. به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.

توضیح:

  • لطفا از ارسال تکراری فرم خودداری نمایید.
  • در هنگام درج شماره موبایل دقت فرمایید؛ چرا که تنها راه ارتباطی ما با شما، شماره درج شده است.