دانلود کاتالوگ

برای دریافت کاتالوگ های کانون تبلیغاتی افرای هنر پارسی، وارد بخش زیر شده و کاتالوگ مورد نظر را دانلود کنید.

ثبت سفارش

برای ثبت سفارش های خود، از طریق بخش زیر، با ما در افرای هنر پارسی در ارتباط باشید. همکاران ما پذیرای صدای گرم شما هستند.

برای مشاوره و راهنمایی در خصوص خدمات و محصولات، با ما در ارتباط باشید.

قوطی مقوایی

  • طراحی و تولید قوطی های مقوایی استوانه ای بهداشتی خود را با افرای هنر پارسی تجربه کنید.
  • طراحی لیبل بدنه قوطی مقوایی
  • چاپ لیبل بدنه قوطی مقوایی
  • تولید قوطی های مقوایی استوانه ای
  • تولید درتیراژ های بالا با بالاترین
  • کیفیت وخدمات و تحویل به موقع

 

انواع درب ها و مدل های قوطی های مقوایی استوانه ای:

  • درب پیچی
  •  تلسکوپی
  •  تک لوله درب فشاری
  •  تک لوله درب کریستالی شفاف و رنگی
  • قلکی
  • درب نمک پاشی
  • پنجره دار با درب فشاری
  • پنجره دار با درب تلسکوپی

 

داخل قوطی های مقوایی در دو مدل سفید و متالایز تولید می شود.

  • حداقل تعداد سفارش :500 و 1000 عدد
  • ثبت سفارش اختصاصی حداقل : 5000 عدد
  • فقط درب های فشاری از سفارش 200 عدد نیز پذیرفته می شود.

انواع قوطی مقوایی

قوطی های مقوایی همانطور که از نامش پیداست مانند لوله های ساخته شده از مقوا هستند. قوطی های مقوایی می توانند در صنایع مختلف برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار گیرند و به طور کلی با بسته بندی مقوا به دور شافت ساخته شده و چرخانده می شوند تا قوطی را به مشخصات دلخواه برساند. از این روش ساخت مقوا می توان به عنوان سیم پیچ مارپیچ یاد کرد.

بر روی قوطی های مقوایی  هم می توان به صورت مستقیم چاپ کرد و هم میتوان جداگانه لیبل به اندازه و ابعاد قوطی چاپ نمود و روی قوطی مقوایی لمینت نمود.

نوع محصول و ترکیبات آن مهم ترین اصل تعیین کننده در انتخاب ظرف مناسب می باشد. ظروف مقوایی مورد استفاده در صنایع غذایی بر اساس میزان چربی، رطوبت، عطر و طعم و حساسیت محصول به نفوذ اکسیژن انتخاب می شود.

قسمتهای زیادی از کاغذ مقوایی به قطعات کوچکتر و نازکتری برش داده می شوند ، با چسب پوشانده می شوند و سپس در اطراف یک مندل قرار می گیرند .هرچه لوله قوی تر باشد ، لایه های بیشتری از مقوا به مقوا اضافه می شود .

قوطی های مقوایی به راحتی قابل تنظیم هستند و بسته به درخواست و مشخصات مشتری قابل چاپ هستند. آنها همچنین در مقایسه با سایر گزینه های ذخیره سازی مانند پلاستیک یا فلز بسیار مقرون به صرفه هستند زیرا برش ، شکل دهی و قالب گیری آنها آسان تر است. آنها همچنین باعث صرفه جویی در هزینه ها می شوند زیرا بیشتر مواد مورد استفاده برای تولید از کاغذهای بازیافتی یا قابل بازیافت ساخته می شوند. قوطی های مقوایی باید از رطوبت محافظت شوند اما بسیار با دوام و سازگار با محیط زیست هستند.

برای تولید قوطی های مقوایی باید قطر بدنه و ارتفاع از سمت مشتری تعیین شود.

 قطر بدنه دارای سایز های مشخص و ثابت می باشد و ارتفاع را می توان نسبت به نوع کالا و  محصول اندازه گیری کرد.

لیبل های قوطی مقوایی باید نسبت به نوع باز و بسته شدن درب قوطی ، اندازه و ابعاد قوطی طراحی و تولید شوند.

نکته:

1- می توان قسمتی از قوطی مقوایی را هنگام برش و تولید خالی کرد که شبیه به پنجره خواهد شد و که از داخل قوطی طلق چسبیده خواهد شد.

2- لیبل های قوطی مقوایی باید روی گلاسه معمولی 135 گرم با یووی تمپلات و یا گلاسه معمولی 150 گرم با  سلفون چاپ و تولید شوند.پس ازچاپ می توان سلفون ، یووی و طلاکوب استفاده نمود.

چاپ محصول

قطر بدنه محصول:

  1. 56mm
  2. 73mm
  3. 83mm
  4. 99mm
  5. 120mm

 

ارتفاع نسبت به نیاز شما 

 

جنس لایه داخلی

  • کاغذ سفید
  • متالایز

 

نکته : چاپ لیبل روی کاغذ گلاسه 135 گرم ،گلاسه ۱۵۰ گرم، کرافت ۱2۰ گرم  انجام خواهد شد  و خدمات پس چاپ نسبت به تعداد سفارش انجام می پذیرد که شامل:سلفون، یووی، یووی موضعی،  طلاکوب و نقره کوبقطر ها ثابت هستند و ارتفاع متغیر  است و مشتریان گرامی نسبت به حجم ، نوع ، وزن محصول و کالا انتخاب می کنند. خطوط تولید لوله های مقوایی به دو دسته تقسیم  می توان کرد:1-   خط تولید بسته بندی های قوطی ترکیبی حلزونی گرداین نوع خط تولید به انضمام لیبل زن های مارپیچ و موازی می باشد و متشکل از قوطی های دوتایی و  یا تکی، ماشین رول پیچ، رول بازکنی و چسب زنی می باشد.

طراحی بسته بندی مهم ترین فاکتور در بسته بندی هر کالا و محصول است، تمام برند ها ، تولید کنندگان ، واردکنندگان و فروشندگان هر کالا و محصول همیشه به دنبال طرح مناسب با بسته بندی محصول و کالا خود هستند تا در یک فروشگاه ، غرفه ، نمایشگاه و.. بین رقبای خود بهتر دیده شوند تا به فروش و قدرت بالاتری دست یابند ، طراحی بسته بندی مارکتینگ یک علم و هنر است و نیاز به تجربه فعالیت در این عرصه را دارد.

بسته بندی قوطی های مقوایی به دلیل نمایش 360 درجه باید در طراحی این نکته رعایت شود که از هر زوایه بسته بندی قوطی زیبا و چشم گیر باشد.

این نکته بسیار مهم را بدانیم مصرف کنندگان هنگام خرید، به خصوص مواد غذایی از یک هایپرمارکت ها و یا فروشگاه ها همیشه به دنبال یک برند خاص نخواهند بود بسته بندی زیبا و جذاب بیشتر اوقات باعث جذب و خرید مصرف کننده خواهد شد، زمانی که محصول یا کالای شما در ویترین و یا قفسه یک فروشگاه  و مغازه در کنار محصولات مشابه با برند های معتبر و به نام قرار دارد و حتی اگر برند شما یک برند شناخته شده باشد تنها چند ثانیه مصرف کننده به خود زمان خواهد داد برای برداشتن و انتخاب آن ، چند دلیل برای اینکه در آن چند ثانیه محصول و کالای شما انتخاب شود عبارتند از:

  1. طراحی زیبا ، جذاب و انحصاری
  2. کیفیت بسته بندی که شامل متریال استفاده شده ، چاپ ، نوع پوشش و خدمات پس چاپ و تولید بسته بندی آن محصول
  3. انتخاب صحیح در نوع بسته بندی
  4. استفاده از رنگ های مناسب برای بسته بندی
  5. استفاده نکردن از طرح های مشابه رقبای خود
  6. استفاده از عکس های با کیفیت
  7. توضیحات کلی راجع به محصول یا کالا

محصولات بسته بندی در قوطی های مقوایی عبارتند از :

محصولات غذایی که شامل آجیل و خوشکبار ، حبوبات و غلات ، چای ،ادویه جات، قهوه، ماکارونی ،آرد برنج، پسته، پودر ژله، پودر سوخاری، چیپس، پودر سوخاری ، پودر شربت، پودر شکلات، خرما، دمنوش،زعفران،سوهان، شکلات، شیرخشک، طعم دهنده، قند، شکر ، کلوچه،گز، میوه خشک، نمک، بیسکویت، آرایشی و بهداشتی ،کادویی، دکوری، صنعتی، الکترونیکی، شیمیایی ،پزشکی ، اسباب بازی، لوازم تحریر، وسایل دیجیتال، هدایای تبلیغاتی، نقشه ، کود شیمیایی، قلک، قطعات صنعتی ،عطر و اسانس ،طبی، ذغال، تنباکو، دارو های گیاهی، پودر مکمل، صنایع غذایی، چای،  پودر قهوه، چای ماسالا،نسکافه، نمک، پوشاک ، دامی و طیور، انواع کود ها، دارویی، شیمیایی ، انواع پودر ها، عطر و ادکلن، ادویه، خوشکبار، محصولات صادراتی،  پسته، شکلات، آجیل ، دمنوش، خوشکبار، دستمال کاغذی، عود،بذر، قوطی شانسی، حبوبات، مداد رنگی ، گلدان،  فست فود و می توان در خیلی مصارف دیگر نیز استفاده نمود.

نمونه سوهان ممتاز

نمونه سوهان ممتاز

فرم ثبت درخواست

برای دسترسی راحت تر شما کاربران گرامی، از این بخش می توانید درخواست های خود را برای قسمت طراحی ثبت نمایید.

ابتدا نام کامل و شماره همراه خود را وارد نموده و سپس در صورت وجود فایل مورد نظر، از بخش فایل های ضمیمه، آن ها را انتخاب کنید.

در مرحله بعدی، توضیحات خود را در قسمت مربوطه اضافه نمایید.
در بخش آخر هم از طریق دکمه ارسال، فرم را برای افرای هنر پارسی ارسال کنید. به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.

توضیح:

  • لطفا از ارسال تکراری فرم خودداری نمایید.
  • در هنگام درج شماره موبایل دقت فرمایید؛ چرا که تنها راه ارتباطی ما با شما، شماره درج شده است.