عکاسی صنعتی، عکاسی تبلیغاتی

دانلود کاتالوگ

برای دریافت کاتالوگ های کانون تبلیغاتی افرای هنر پارسی، وارد بخش زیر شده و کاتالوگ مورد نظر را دانلود کنید.

ثبت سفارش

برای ثبت سفارش های خود، از طریق بخش زیر، با ما در افرای هنر پارسی در ارتباط باشید. همکاران ما پذیرای صدای گرم شما هستند.

برای مشاوره و راهنمایی در خصوص خدمات و محصولات، با ما در ارتباط باشید.

عکاسی صنعتی

عکاسان صنعتی از محصولات، ماشین آلات، تجهیزات و کارکنان عکس می گیرند. این عکس‌ها سپس در وب‌سایت‌ها و در مجلات، بروشورها، تبلیغات و پست‌های رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌شوند. عکاسی صنعتی یک مجموعه عکاسی است که بر خدمات رسانی به مشاغل در بخش صنعتی متمرکز شده است. این ممکن است شامل شرکت های مهندسی، تولید کنندگان، کارخانه ها، استارت آپ های با فناوری پیشرفته و غیره باشد.

در مجموع، محتوای عکاسی صنعتی که فرآیندهای شما را در عمل نشان می‌دهد، به شرکت شما جان می‌بخشد، ارتباطات قوی‌تری با مشتری ایجاد می‌کند و تصویر حرفه‌ای‌تری ایجاد می‌کند.

عکاسی برای ساخت تیزر

  • بازاریابی ویدئویی چیز جدیدی نیست، اما بهترین ابزاری است که یک برند می تواند برای جلب توجه مخاطبان هدف خود از آن استفاده کند
  • مزایای ساخت تیزر
  • ایجاد هیجان        
  • آگاهی از برند را افزایش دهید      
  • استفاده مجدد از مواد       
  • بازخورد مخاطبان هدف

مشتریان شما عاشق ویدیو هستند! پس با ساخت یک ویدیوی تبلیغاتی از رقبای خود پیشی بگیرید. کسب و کار خود را متمایز کنید و بینندگان را با متن های متحرک چشمگیر، گرافیک های رنگارنگ و فراخوان های قوی برای اقدام مجذوب کنید.

انواع عکاسی صنعتی

  1. عکاسی هوایی
  2. عکاسی معماری و نمای داخلی
  3. عکاسی تبلیغاتی
  4. عکاسی ماشین
  5. عکاسی محصول
  6. عکاسی خبری
  7. عکاسی ورزشی
  8. عکاسی جواهرات
  9. عکاسی پوشاک
  10. عکاسی مدلینیگ

عکاسی تبلیغاتی

یک عکاس تبلیغاتی تصاویر تبلیغاتی را برای استفاده در کمپین های بازاریابی ایجاد می کند. کار آنها ممکن است در بیلبوردها، روی بسته بندی محصولات، در تبلیغات تلویزیونی یا در تبلیغات مجلات به پایان می رسانند.

عکاسی تبلیغاتی خوب شما را متقاعد می کند که چیزی را خریداری کنید که واقعاً به آن نیاز ندارید. این کار با قرار دادن محصولات، کالاها یا خدمات در مقابل مخاطبان و متقاعد کردن آنها به علاقه کار می کند. برای رسیدن به این هدف، عکاس تبلیغاتی موفق آمیزه ای از مهارت عکاسی و درک روانشناسی را به کار می گیرد.

عکاسی از محصولات تجاری معمولاً در یک استودیو در مقابل پس‌زمینه سفید انجام می‌شود، اما قرار دادن درست شی در اطراف سوژه به سادگی می‌تواند جذابیت کلی را افزایش دهد. برای این کار باید با نورپردازی و نحوه استفاده صحیح از آن آشنا بود. عکس ها نقش مهمی در تبلیغات و بازاریابی دارند زیرا می توانند داستانی را بیان کنند. امروزه، مصرف کنندگان بسیار بصری هستند ، بنابراین، تنها تصاویری که برجسته هستند می توانند توجه آنها را جلب کنند.

ارزش محصول

در مرحله بعد، باید دقیقاً آنچه را که واقعاً با محصول خود ارائه می دهید، مشخص کنید. مطمئناً، شما می‌خواهید که مردم محصول شما را بخرند – اما تبلیغی که فقط می‌گوید «هی، این را بخر» خیلی خوب نیست. شما باید ارزش ارائه شده توسط محصول خود را نشان دهید.اما فقط به محصول خود فکر نکنید، به این فکر کنید که محصول شما چه چیزی را به شخصیت مشتری که تعریف کرده اید ارائه می دهد. با تماس با آنچه که محصول به آنها ارائه می دهد، وارد روانشناسی می شوید که باعث می شود آنها بخواهند آن را بخرند.آیا شما راحت ترین مواد غذایی ها را با جذاب ترین طرح هایی که بیننده در هیچ جای دیگری نمی تواند پیدا کند، ارائه می دهید؟ آیا شما تنها تولید کننده در شهر هستید که همیشه دقیق است ؟انجام تحقیق در مورد بازار و رقبای شما همچنین می تواند به شما کمک کند ارزش محصول خود را از رقبای خود متمایز کنید. تحقیقات بازار کار بزرگی است، اما مطمئن شوید که از این کار کوتاه نمی آیید، زیرا اگر این کار را انجام دهید، فقط به احتمال موفقیت محصول خود آسیب می‌زنید. شما می‌توانید تحقیقات بازار خود را از طریق روش‌هایی مانند گروه‌های متمرکز و نظرسنجی انجام دهید یا می‌توانید بسته به بودجه و نیازتان، آن را به شرکتی که در تحقیقات بازار تخصص دارد، برون‌سپاری کنید.

ارتباط عاطفی

قوی ترین ارتباط بین مشتریان و محصولات، ارتباط عاطفی است. اگر بتوانید عکسی بسازید که تصویری ذهنی مانند زندگی شادتر، خانه بهتر یا خاطره ای دوست داشتنی را تداعی کند، به جای اینکه فقط محصول را به نمایش بگذارید، مشتری یک پیوند عاطفی ایجاد می کند و احتمال خرید بسیار بیشتر خواهد بود. شرکت راه اندازی آرزوهای مشتری را شناسایی می کند. عکاس از آنها برای تبلیغ محصول استفاده می کند. خواه زندگی را آسان‌تر کند، آگاهی از محیط زیست یا سرگرم کردن، این چیزی است که محصول را می‌فروشد. مشتریان با استفاده از آرزوهایشان متقاعد می شوند که برای رسیدن به اهداف خود به محصول نیاز دارند.

مشتری می خواهد محصول را چگونه درک کند؟ این یک نماد وضعیت یا چیزی است که همه باید داشته باشند؟ این عامل واحد بیشتر فرآیند خلاقیت شما را شکل می دهد ،عکس شما باید این مفهوم را بدون تکیه بر محصول برای انجام آن به تنهایی منتقل کند. در مورد یک مفهوم تصمیم بگیرید و یک موقعیت مثبت و واقعی را شناسایی کنید که مخاطب را تحت تأثیر قرار می دهد. شما می توانید با آن خلاق باشید، اما باید پایه محکمی وجود داشته باشد که مخاطب بتواند با آن ارتباط برقرار کند. اگر مخاطب پیوند عاطفی با عکس احساس نکند، با آن ارتباط برقرار نمی‌کند و چیزی نمی‌خرد

نکات حرفه ای:

  1. مدل ها را با جمعیت شناسی مخاطبان مطابقت دهید.
  2. پس زمینه ها و موضوعاتی را انتخاب کنید که منعکس کننده آرزوهای مخاطب باشد.
  3. بر جنبه‌های تصویر با استفاده از عمق میدان تأکید کنید تا عناصر کلیدی برجسته شوند.
  4. از مدل ها بخواهید با مخاطبان ارتباط چشمی برقرار کنند تا ارتباط مستقیمی بین آنها ایجاد شود.
  5. با موضوعات احساسی مانند خاطرات و آرزوها بازی کنید.
  6. از داستانی استفاده کنید که مخاطب با آن ارتباط برقرار کند.

آیا بیننده می تواند با تصویر ارتباط برقرار کند و پایان داستان را بسازد؟ آن نماهای کلاسیک از یک غذاخوری خانوادگی در فضای باز، غروب گرم خورشید، غذایی که مامان درست کرده، و واکنش احساسی که به آن می کنید را در نظر بگیرید. با موفقیت آن را در یک عکس ثبت کنید و مشتریان به طور ناخودآگاه قوی‌تر با محصول شما پیوند می‌خورند تا با همه محصولات دیگر. عکس‌ها چه محصول باشند، چه لحظه‌ای لمس‌کننده یا یک پرتره خلاقانه، عکس‌ها این قدرت را دارند که داستانی را بیان کنند و خاطرات یا واکنش‌های احساسی را برانگیزند. وقتی برای تبلیغات عکس می گیرید، همیشه باید به اهداف تبلیغ فکر کنید، اینکه مخاطب شما چگونه تصویر را درک می کند یا اینکه چگونه تحت تأثیر آن قرار می گیرد. عکس باید مفهوم خلاقانه را بدون تکیه بر محصول برای انجام آن به تنهایی منتقل کند. عکاسان تبلیغاتی مد، تصاویری از مدل ها را به گونه ای ثبت می کنند که بر یک لباس خاص تأکید دارد.عکاسی تجاری و عکاسی تبلیغاتی کاملاً متفاوت هستند. به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار، درک این تخصص‌ها برای شما مهم است، زیرا زمانی که تصمیم بگیرید از تبلیغات چاپی و آنلاین به عنوان یکی از اجزای استراتژی بازاریابی خود استفاده کنید، ممکن است به کارتان بیاید. عکاسی تجاری و عکاسی تبلیغاتی هر دو برای اهداف تبلیغاتی به جای حفظ حافظه مانند عکاسی هنرهای زیبا و عکاسی خبری استفاده می شوند. همانطور که ابزارهای حرفه ای در هر سبکی برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کنند.

پیشرفت های حوزه عکاسی صنعتی :

حوزه عکاسی صنعتی در طول سالیان گذشته تحولات زیادی را تجربه کرده است. پیشرفت‌های حوزه عکاسی صنعتی به طور عمده شامل موارد زیر می‌شوند:

  1. فناوری دیجیتال: با گسترش فناوری دیجیتال و استفاده از دوربین‌های دیجیتال حرفه‌ ای، ترکیب عکاسی صنعتی با تکنولوژی و نرم‌ افزارهای پیشرفته ممکن شده است. این فناوری‌ ها به عکاسان صنعتی امکان تنظیم دقیق بر روی نور، رنگ، کنتراست و جزئیات تصاویر را می‌ دهند.
  1. عکاسی هوایی: استفاده از بالن‌ ها، هلیکوپترها و کاغذ های برگشت به جا دسترسی آسان تری به زوایای بالا و دسترسی ‌های دشوار در عکاسی صنعتی فراهم کرده است. این تکنیک به عکاسان امکان می ‌دهد تصاویر جدید و دیدنی از صنایع و سازمان ‌ها را به نمایش بگذارند.
  1. تکنیک ‌های روتوش عکس: استفاده از نرم ‌افزارهای تدوین تصاویر به عکاسان امکان تغییرات و بهبود های اساسی در تصاویر صنعتی می‌دهد که شامل تغییرات در رنگ، کم و زیاد کردن جزئیات، حذف عیوب و تنظیم الگوهای نوری است.
  1. استفاده از تجهیزات نورپردازی حرفه ‌ای: امروزه تولید کنندگان تجهیزات نورپردازی حرفه ‌ای ابزارها و تجهیزات پیشرفته‌ ای را برای تنظیم نور به منظور بهینه سازی تصاویر در دسترس قرار می‌دهند. از جمله این تجهیزات می ‌توان به فلاش ‌های حرفه ‌ای، نورپردازی LED و دستگاه‌ های نورسنج اشاره کرد.
  1. رسانه‌ های اجتماعی و اینترنت: استفاده از رسانه‌ های اجتماعی مانند اینستاگرام، توییتر و فیسبوک برای انتشار تصاویر صنعتی به شرکت‌ها و عکاسان امکان می‌دهد تا به روزرسانی‌ های خود را با جمعیت بزرگی از مخاطبان و مشتریان برقرار کنند.

این پیشرفت ‌ها در حوزه عکاسی صنعتی، برای تولید صحنه ‌های جذاب تر و متنوع تری برای تبلیغات و بازاریابی به کار گرفته می‌ شوند و باعث می ‌شوند تصاویر شرکت ‌ها و کسب و کارها به مردم به شکل جذاب تر و حرفه ‌ای ‌تر نمایش داده شوند.

نمونه سوهان ممتاز

نمونه سوهان ممتاز

فرم ثبت درخواست

برای دسترسی راحت تر شما کاربران گرامی، از این بخش می توانید درخواست های خود را برای قسمت طراحی ثبت نمایید.

ابتدا نام کامل و شماره همراه خود را وارد نموده و سپس در صورت وجود فایل مورد نظر، از بخش فایل های ضمیمه، آن ها را انتخاب کنید.

در مرحله بعدی، توضیحات خود را در قسمت مربوطه اضافه نمایید.
در بخش آخر هم از طریق دکمه ارسال، فرم را برای افرای هنر پارسی ارسال کنید. به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.

توضیح:

  • لطفا از ارسال تکراری فرم خودداری نمایید.
  • در هنگام درج شماره موبایل دقت فرمایید؛ چرا که تنها راه ارتباطی ما با شما، شماره درج شده است.