جعبه شکلات بسته بندی

دانلود کاتالوگ

برای دریافت کاتالوگ های کانون تبلیغاتی افرای هنر پارسی، وارد بخش زیر شده و کاتالوگ مورد نظر را دانلود کنید.

ثبت سفارش

برای ثبت سفارش های خود، از طریق بخش زیر، با ما در افرای هنر پارسی در ارتباط باشید. همکاران ما پذیرای صدای گرم شما هستند.

برای مشاوره و راهنمایی در خصوص خدمات و محصولات، با ما در ارتباط باشید.

جعبه شکلات

شکلات های خود را با ظرافت در بسته بندی های متنوع جعبه شکلات سفارشی ما  با طرح برتر و قابل ارائه قرار دهید. ما راه حل های جعبه ای محکم ، خلاقانه ، متفاوت و انحصاری را برای برند شما ارائه می دهیم.
بهترین پیشنهاد خرید جعبه شکلات های اختصاصی  را از ما بگیرید شکلات ها محبوب ترین شیرینی در بین کودکان و همچنین بزرگترها هستند. بنابراین بسته بندی محصولات شکلاتی شما باید ظاهری دلربا داشته باشد که خریداران شما را نسبت به آنها مجذوب خود کند. تاکتیک های بسته بندی ما بر اهمیت برند شما در بین مصرف کنندگان تأثیر اثر بخشی می گذارد و ما با خدمات چاپی و بسته بندی قابل توجه همراه با طراحی خلاقانه  برای قالب و طراحی محصولات شما را در اختیار شما قرار خواهیم داد. جعبه های شکلات سفارشی کاملاً مطابق با نیاز شما تولید شده و در هر اندازه ، شکل و سبکی موجود است. بسته بندی افرای هنر پارسی سفارشات شما را در جعبه های بسته بندی محصولاتتان در زمان بازگشت سریع و با کیفیت برتر تحویل خواهد داد.
جعبه های بسته بندی شکلات سفارشی همیشه به آگاهی نیاز دارند ، برای طراحی ،قالب سازی ، متریال های مصرفی مثل مقوا و کارتن، روکش جعبه ، خدمات پس از چاپ، مونتاژ داخل جعبه و در کل ساختار صفر تا صد جعبه را هر تولید کننده شکلات باید

آگاهی داشته باشد، شکل بسته بندی شکلات نیز در ایجاد یا شکستن فروش محصول شما در قفسه های خرده فروشی نقش اساسی دارد. با بسته بندی افرای هنر پارسی به عنوان شریک تولید خود ، می توانید انواع جعبه های شکلات با کیفیت بالا از ما بخواهید و اجازه دهید طراحان ما روی طراحی بسته بندی شما ایده های منحصر به فرد و خلاقانه را پیاده کنند.

نمونه سوهان ممتاز

نمونه سوهان ممتاز

فرم ثبت درخواست

برای دسترسی راحت تر شما کاربران گرامی، از این بخش می توانید درخواست های خود را برای قسمت طراحی ثبت نمایید.

ابتدا نام کامل و شماره همراه خود را وارد نموده و سپس در صورت وجود فایل مورد نظر، از بخش فایل های ضمیمه، آن ها را انتخاب کنید.

در مرحله بعدی، توضیحات خود را در قسمت مربوطه اضافه نمایید.
در بخش آخر هم از طریق دکمه ارسال، فرم را برای افرای هنر پارسی ارسال کنید. به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.

توضیح:

  • لطفا از ارسال تکراری فرم خودداری نمایید.
  • در هنگام درج شماره موبایل دقت فرمایید؛ چرا که تنها راه ارتباطی ما با شما، شماره درج شده است.