اسلیو شرینک طراحی

دانلود کاتالوگ

برای دریافت کاتالوگ های کانون تبلیغاتی افرای هنر پارسی، وارد بخش زیر شده و کاتالوگ مورد نظر را دانلود کنید.

ثبت سفارش

برای ثبت سفارش های خود، از طریق بخش زیر، با ما در افرای هنر پارسی در ارتباط باشید. همکاران ما پذیرای صدای گرم شما هستند.

برای مشاوره و راهنمایی در خصوص خدمات و محصولات، با ما در ارتباط باشید.

اسلیو شرینک

اسلیو شرینک Sleeve shrink یک نوع خاص از برچسب محصول است که اساساً طراحی، چاپ و به دور کل محصول مانند یک بطری یا قوطی پیچیده می شود. این برچسب ها کاملاً و به طور کامل با شکل محصول یا ظرف مطابقت دارد. اکثر روکش های بسته بندی شده از مواد پلی استر یا پلاستیک ساخته می شوند. شرینک از یک ماده حساس به گرما تشکیل شده است که با دهانه هایی در بالا و پایین دوخته می شود تا “چروک” ایجاد شود. با پیچاندن یک آستین به دور محصول قابل جمع شدن اعمال می شود. هنگامی که حرارت به مواد اعمال می شود، غلاف منقبض می شود و محصول شروع به جمع شدن یا جمع شدن می کند. اگر به درستی طراحی، چاپ و بسته بندی شود، دارای تعدادی مزیت است که برای هر برند دیگری ضروری است: تمایز محصول، نام تجاری 360 درجه، ظاهر بهبود یافته و حداکثر تأثیر قفسه. فشرده‌سازی آستین نیز با ایجاد استحکام بیشتر (و توانایی استفاده از ظروف سبک‌تر) و ادغام آسان‌تر عناصر غیرقابل دستکاری، به سیستم بسته‌بندی کلی محصول کمک می‌کند.

در طراحی رعایت مسائل فنی و تخصصی چاپ  و نشانه گذاری های آن یکی موارد بسیار مهم در طراحی می باشد.

مزایای لیبل های شرینک:

  1. طراحی کامل 3 بعدی 360 درجه
  2. امکان نصب بر روی محصولات کامل بصورت اتوماتیک یا دستی
  3. قابلیت مشاهده محصول در ظرف شفاف یا شیشه ای
  4. امکان داشتن سوراخ های افقی و عمودی برای استفاده راحت تر
  5. بهداشتی تر و بادوام تر از برچسب های دیگر
  6. امکان طراحی زیباتر

تقاوت استفاده اسلیو شرینک نسبت به لیبل های سنتی:

یکی از بزرگترین مزایای استفاده از لیبل های اسلیو شرینک در مقابل لیبل های سنتی، این است که آثار هنری شما با اشکال بسته بندی منحصر به فرد مطابقت دارند. گرافیک های پر جنب و جوش و برنامه های شیک، اسلیو شرینک های کوچک را برای ابعاد و اشکال مختلف بسته بندی، مانند بطری ها و قوطی ها، ایده آل می کند. ه شما امکان می دهد آثار هنری چشم نوازی با رنگ های جسورانه و طیف وسیعی از کاربردهای تخصصی ایجاد کنید و فرصت های بیشتری برای ارتباط با مشتریان و ایجاد وفاداری به برند ایجاد کنید.

نکاتی برای طراحی اسلیو شرینک موثر:

  • از تصاویر جذاب استفاده کنید: تصاویر می توانند به اسلیو شرینک کمک کنند تا توجه مشتری را جلب کند و او را به خواندن ادامه دهد. از تصاویری استفاده کنید که با محصول و برند شما مطابقت داشته باشند و مشتری را جذب کنند.
  • از متن واضح و مختصر استفاده کنید: متن روی اسلیو شرینک باید واضح و مختصر باشد تا مشتری بتواند آن را به راحتی بخواند و درک کند. از متنی استفاده کنید که اطلاعات مهم را به طور خلاصه ارائه دهد.
  • از رنگ های متناسب استفاده کنید: رنگ ها می توانند تأثیر زیادی بر احساسات مشتری داشته باشند. از رنگ هایی استفاده کنید که با محصول و برند شما مطابقت داشته باشند و احساس مثبتی را در مشتری ایجاد کنند.
  • از یک طرح منسجم استفاده کنید: اسلیو شرینک باید یک طرح منسجم داشته باشد که همه اجزای آن با هم هماهنگ باشند. این به اسلیو شرینک کمک می کند تا حرفه ای و جذاب به نظر برسد.

با در نظر گرفتن این عوامل و نکات می توانید یک اسلیو شرینک موثر طراحی کنید که بتواند به اهداف تجاری شما کمک کند.

نمونه سوهان ممتاز

نمونه سوهان ممتاز

فرم ثبت درخواست

برای دسترسی راحت تر شما کاربران گرامی، از این بخش می توانید درخواست های خود را برای قسمت طراحی ثبت نمایید.

ابتدا نام کامل و شماره همراه خود را وارد نموده و سپس در صورت وجود فایل مورد نظر، از بخش فایل های ضمیمه، آن ها را انتخاب کنید.

در مرحله بعدی، توضیحات خود را در قسمت مربوطه اضافه نمایید.
در بخش آخر هم از طریق دکمه ارسال، فرم را برای افرای هنر پارسی ارسال کنید. به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.

توضیح:

  • لطفا از ارسال تکراری فرم خودداری نمایید.
  • در هنگام درج شماره موبایل دقت فرمایید؛ چرا که تنها راه ارتباطی ما با شما، شماره درج شده است.