ماکت سازی جعبه

دانلود کاتالوگ

برای دریافت کاتالوگ های کانون تبلیغاتی افرای هنر پارسی، وارد بخش زیر شده و کاتالوگ مورد نظر را دانلود کنید.

ثبت سفارش

برای ثبت سفارش های خود، از طریق بخش زیر، با ما در افرای هنر پارسی در ارتباط باشید. همکاران ما پذیرای صدای گرم شما هستند.

برای مشاوره و راهنمایی در خصوص خدمات و محصولات، با ما در ارتباط باشید.

ماکت سازی جعبه

بسته بندی و انتخاب درست آن یک علم ،هنر و فن بسیار خلاقانه است که در مارکتینگ و فروش و معرفی یک محصول می تواند نقش به سزایی داشته باشد. اولین گام عقلانی تر و درست جهت طراحی و انتخاب بسته بندی می تواند ماکت سازی جعبه یک محصول باشد که با انجام این کار می توان قبل از نهایی شدن طرح و چاپ آن در تیراژ نهایی تمامی جنبه های فنی و مارکتینگ آن را بررسی نمود. سایز جعبه بستگی به نوع ، تعداد و حجم محصول دارد که قالب جعبه بر اساس آن طراحی می گردد.

مراحل مختلف ماکت سازی جعبه

ماکت و جعبه سازی دارای مراحل گوناگونی است که می‌ توان به مراحل طراحی جعبه و بسته بندی، ارزیابی و تولید بسته ها اشاره نمود. همان طور که اشاره شد اولین گام بررسی و انتخاب درست طرح جعبه محصول است که پس از این مرحله جهت آماده سازی ماکت آن بهترین و اقتصادی ترین گزینه برای چاپ ماکت جعبه، انتخاب چاپ دیجیتال است. بعد از  طراحی اولیه  چاپ طرح با دستگاه دیجیتال و  با ایجاد خط تا و با تا زدن آن خط تا می ‌توانیم به یک جعبه ساده، شیک و با طراحی فوق العاده دسترسی پیدا نمود. یکی از روش های دیگر برای  رسیدن به جعبه تکی قالب خورده، باید پس از چاپ برای جعبه قالب ساخت و با  دستگاه های قالب زنی در خدمات پس از چاپ دیجیتال جعبه  تیغ بخورد و  با جعبه چسبانی دستی جعبه آماده تحویل گردد.

مزیت های چاپ دیجیتال برای ماکت سازی جعبه

مرحله تولید چاپ و بسته بندی جعبه شامل مراحل تولید و هزینه های متعددی می باشد ، صاحبان کسب و کار سالیانه در کنار محصولات خود ، محصولات جدیدی را تولید و روانه بازار هدف خود می کنند که نسبت به نوع محصول باید طراحی و 3 بعدی سازی جعبه  انجام شود طراحی برای فرآیند محصول جدید کافی نمی باشد و نیاز به تولید و اجرا دارد، مهندسان و طراحان گرافیک ما بعد از اتود اولیه ی خود روی کاغذ و رایانه نیاز دارند طرح خود را به مرحله اجرا برسانند تا بتوانند خطاهای احتمالی خود را رفع نمایند و در این فرآیند و آنالیز تولیدکنندگان را همراه خواهند کرد تا آنها بتوانند ارزیابی های خود را پیش از تولید اصلی چاپ و محصول را به صورت فیزیکی در جعبه قرار داده و از هر جهت مورد بررسی قرار دهند که بهترین چاپ دیجیتال می باشد و برش مقواهای ضخیم توسط دستگاه لیزر گزینه مناسب برای عدم هزینه برای ساخت قالب است و سرعت و دقت بالا در برش طرح تیغ قالب را دارد.
به کمک دستگاه نمونه ساز طرح ابعادی مورد نظر را بر روی متریال اصلی و مورد نظر مشتری جهت انجام تستهای فنی، رفع ایرادات احتمالی ساختار و جعبه تصمیم گیری در مورد انتخاب متریال مناسب را برای کارفرما انجام خواهیم داد. ماکت سازی می تواند کالا/محصول را در این فرآیند کمک بسیاری کند که در زمان و هزینه های مصرفی تاثیر بسیاری بگذارد، این امکان را   می دهد تا محصول خود را قبل از ورود به بازار بررسی های لازم را در خصوص فرآیند طرح محصول ، اندازه و طرح  قالب، رنگ ها، طریقه باز و بسته شدن درب های جعبه انجام دهد.

ماکت سازی با لیزر

در ماکت سازی با لیزر می توانید  از مقوای مصرفی که برای چاپ اصلی می خواهید استفاده کنید بدون چاپ تست بگیرد ، در این روش خط تیغ جعبه و خط تا و همراه با لب چسب انجام خواهد شد ، در این روش مهم ترین مساله این است که می توانید مقاومت مقوا را در نگهداری کالا / محصول چک کنید  و می توانید اندازه و ابعاد کالا / محصول را در بسته بندی ارزیابی کنید.
در فرآیند ماکت سازی نیاز به تیم حرفه ای و با تجربه را دارید تا در مشاوره ، طراحی و اجرا بهترین خدمات را به شما ارائه دهند تا بتوانید بهترین تصمیم را در تولید اصلی داشته باشید تیم ما در این مسیر همواره همراه شما خواهد بود.

نمونه سوهان ممتاز

نمونه سوهان ممتاز

فرم ثبت درخواست

برای دسترسی راحت تر شما کاربران گرامی، از این بخش می توانید درخواست های خود را برای قسمت طراحی ثبت نمایید.

ابتدا نام کامل و شماره همراه خود را وارد نموده و سپس در صورت وجود فایل مورد نظر، از بخش فایل های ضمیمه، آن ها را انتخاب کنید.

در مرحله بعدی، توضیحات خود را در قسمت مربوطه اضافه نمایید.
در بخش آخر هم از طریق دکمه ارسال، فرم را برای افرای هنر پارسی ارسال کنید. به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.

توضیح:

  • لطفا از ارسال تکراری فرم خودداری نمایید.
  • در هنگام درج شماره موبایل دقت فرمایید؛ چرا که تنها راه ارتباطی ما با شما، شماره درج شده است.