لفافمحصولات افرای با بهترین متریال و کیفیتکلیک کنید

کاتالوگ

برای داشتن انتخاب های بیشتر و جذب مشتری و ارائه محصولات، بهتر است از کاتلوگ استفاده کنیم.


اینجا کلیک کنید

کارت پستال

برای تبریک و تسلیت، ابراز علاقه و بقیه موارد این چنین مردم از کارت پستال  استفاده می کنند.


اینجا کلیک کنید

لفاف

بسته بندی برای محافظت ، حفظ و حتی بازاریابی کالاها و مارک ها در بازارهای مختلف از مواد غذایی و آشامیدنی گرفته تا محصولات آرایشی و بهداشتی گرفته تا کشاورزی و دارویی و دیگر صنایع ضروری است. بسته بندی لفاف سفارشی از محبوب ترین انواع بسته بندی انعطاف پذیر برای محصولات بسته بندی است. به لطف بسته بندی لفاف سفارشی یکبار مصرف ، حمل و نقل و ذخیره مواد غذایی و دیگر صنایع آسان است. گذشته از مزایای راحتی و سلامتی ، بازار میان وعده های سریع همچنان شاهد رشد و افزایش فعالیت محصول هستند. برای ادامه این روند ، برند ها به طور مداوم طعم های جدید و گزینه های ارگانیک را ارائه می دهند تا طیف وسیعی از مصرف کنندگان را به خود جلب کند. بسته بندی تأثیر عمده ای در ارزش برند دارد و طراحی بسته بندی شما اغلب می تواند در تصمیمات نهایی مشتری تأثیر بگذارد.

یکی از مهم ترین دلایل خرید مصرف کنندگان در فروشگاه ها و مراکز خرید زیبایی ، کیفیت و طراحی بسته بندی می باشد و باید بدانیم به دلیل یک بار مصرف بودن این نوع بسته بندی تنها چند ثانیه مشتری برای برداشتن محصول از قفسه ها می ایستد و جذابیت در طراحی و کیفیت بسته بندی باعث فروش اصلی محصول هر کسب و کار می شود . سالیانه شرکت های مواد غذایی ، دارویی ، آرایشی و بهداشتی و غیره هزینه های بسیاری برای طراحی و چاپ تولید بسته بندی های لفافی می کنند، زیرا می دانند  تاثیر بسته بندی در فروش آن شرکت بسیار مهم است زمانی که محصول شما در یک فروشگاه بزرگ یا کوچک و یا در یک داروخانه یا یک مرکز خرید بین محصولات مشابه خود چیدمان شده است، تنها جذابیت و خلاقیت در طراحی و کیفیت متریال و چاپ آن محصول باعث فروش بیشترش خواهد شد.

ما نه تنها می توانیم لفاف های فویلی خارق العاده و با کیفیت چاپ کنیم بلکه از قابلیت تولید لفاف های فیلم و کاغذ نیز برخورداریم تا به بهترین وجهی متناسب با محصول و طرح بسته بندی شما باشد. لفاف های بسته بندی به صورت دو لایه و سه لایه  بصورت لمینت و تک  لایه ارائه می دهیم که به طور خاص برای بسته بندی انعطاف پذیر طراحی شده اند تا بسته بندی های لفاف مورد نظر شما را در طیف وسیعی از اندازه ها و شکل ها ایجاد کنند. این بسته بندی های لفافی فاقد هوا از محصول در برابر خراب شدن و دستکاری محافظت می کنند و می توانند به حفظ ماندگاری طراوت محصول کمک کنند. افرای هنر پارسی با بیش از 10 سال فعالیت در صنعت لفاف و انواع بسته بندی ، از آخرین مقررات بسته بندی آگاهی داریم و اطمینان حاصل خواهیم کرد که بسته بندی های شما از استانداردهای لازم برخوردار است. به مشتریان خود این راحتی را بدهید تا با بسته بندی انعطاف پذیر که تقریباً در هر جایی خم ، جمع و ذخیره می شوند ، می توانند از محصول خود لذت ببرند. بسته بندی انعطاف پذیر لفاف به عنوان چاپ واقعی و گرافیکی بر روی مواد بسته بندی به برچسب نیاز ندارد. آنها نه تنها گرافیک با کیفیت بالا را به نمایش می گذارند ، بلکه بسته بندی همچنین از محتویات موجود در برابر مواد خارجی با مهر و موم محکم محافظت می کند.

برای تولید بسته بندی های لفاف برای هر رنگ باید یک کلیشه یا یک سیلندر ساخته شود که در چاپ با سیلندر ، چاپ از کیفیت بالاتری برخوردار است .

لفاف با دستگاه های فلکسو و هلیو چاپ و تولید می شود، دستگاه های فلکسو با کلیشه(ژلاتینی) به صورت لیزری و آنالوگ انجام

می شود و دستگاه های هلیو با سیلندر چاپ و مرکب  را روی انواع لفاف منتقل خواهند کرد و به صورت رول تولید می شود.

قابل ذکر است تمام تامین کنندگان دارای ماشین آلات از اروپا و ترکیه می باشند.

افرای هنر پارسی با داشتن تامین کنندگانی که دستگاه های لمینت با حلال و بدون حلال و توانایی لمینت چند لایه روی انواع لفاف های پلیمری ، متالایز ، پرالایز ، پلی استر ، پلی اتیلن ، کاغذ و ….  تا عرض 130 سانتیمتر را دارا میباشند و با  استفاده از متریال های مصرفی نظیر :

 و کرافت، به صورت لمینت 2 لایه و 3 لایه  و تولید تک لایه با بهترینCpp,Opp,Bopp,Metallize,Transparent,sadafi

کیفیت با میکرون های مختلف نسبت به محصولی که داخل بسته بندی قرار میگیرد تولید خواهیم کرد. لمینت برای افزایش استحکام  و محافظت بیشتر انجام می شود.

روش چاپ فلکسو ( فلكسوگرافي )

فلكسوگرافي روش چاپي است با يك لوح چاپ برجسته (كليشه) و منعطف. اين لوح به سيلندر لوح دستگاه چاپ فلكسوگرافي چسبانده مي‌شود. روش فلكسو در واقع نوع امروزي چاپ لترپرس ( چاپ با استفاده از حرف و تصاوير برجسته فلزي است). چاپ فلكسو با استفاده از آن مي‌توان تقريبا انواع سطوح همچون پلاستيك، فويل، سلفون و كاغذ را چاپ كرد. اين روش بطور وسيعي جهت چاپ سطوح به كار رفته در بسته بندي مواد غذايي به كار مي‌رود. همچنين از آن مي‌توان براي چاپ سطح وسيعي با يك رنگ يكنواخت و يكدست استفاده كرد.

روش فلكسو از روشي‌هاي چاپي است كه همواره گسترش و پيشرفت بسيار سريعي برخوردار بوده است. البته نبايد تصور كرد كه اين روش تنها براي چاپ محصولاتي خاص كاربرد دارد. در واقع قابليت اين روش براي چاپ انواع مختلفي از سطوح چاپي باعث شده تا گستره وسيعي از محصولات با اين روش قابل چاپ باشند. بسته‌بندي مواد غذايي همانطور كه اشاره شد يكي از مهمترين كاربرد اين روش چاپي است. چاپ بر روي كيسه‌هاي پلاستيكي لفاف‌هاي بسته‌بندي، كاغذ ديواري، مجلات، ضمايم روزنامه‌ها، كتب و فرم‌هاي اداري از ديگر كاربردهاي رايج اين روش چاپي‌اند.

كليشه برجسته‌ و منعطفي كه به عنوان لوح چاپ در اين روش استفاده مي‌شود از لاستيك قالب‌گيري شده يا مواد فتوپليمري كه نواحي تصويري در آنها بالاتر از نواحي غير چاپي است ساخته شده است. روش‌هاي آنالوگ يا ديجيتال هر دو مي‌توانند براي ساخت اين كليشه‌ها به كار گرفته شوند، فلكسوگرافي روش چاپي مستقيم است به اين معني كه به هنگام چاپ كليشه آغشته به مركب در تماس مستقيم با سطح چاپ شونده تصوير را بر روي آن منتقل مي‌كند. در اين حال نوردي موسوم به نورد «آنيلوكسي» مركب را از منبع مركب به كليشه مي‌رساند و كليشه آن را بر سطح چاپ شونده انتقال مي‌دهد. بر روي نورد آنيلوكسي حفره‌هاي وجود دارند كه مقادير مشخصي از مركب را با خود بر روي كليشه حمل كرده و منتقل مي‌كنند. بر اين اساس تعداد حفره‌هاي موجود ( در واحد طول ) بر روي نورد آنيلوكسي بسته به نوع كار چاپي و كيفيت مورد نظر متغير خواهد بود.

در اين ميان اصطلاح آنيلوكس نامي بود كه تا تقريبا 60 سال پيش روش فلكسوگرافي به آن موسوم بود. اصطلاح آنيلوكس در حقيقت اشاره به مركبي داشت كه قبلا با مواد آنيليني ساخته شده و در اين روش به كار گرفته مي‌شد. البته چون آنلين ماده‌اي سمي بود تا سالها شباهتي را حول اين روش چاپ به وجود آورد تا اينكه استفاده از رنگدانه ها رايج شده و كاربرد اين روش با نام جديد فلكسوگرافي آغاز شد. بنابراين نام آنيلوكس بر روي نورد آنيلوكسي به معناي استفاده از مواد آنيليني نيست چون اين مواد سال‌هاست كه در روش چاپ فلكسو كاربرد ندارند. البته مركب‌هاي فلكسوي امروزي بسيار روان بوده، سريع خشك مي‌شوند و اغلب پايه آبي هستند.روش چاپ فلكسو معمولا با دستگاه‌هاي چاپ رول انجام مي‌شود ( و در مواردي محدود با دستگاه‌هاي ورقي ). دستگاه‌هاي بكار گرفته شده در اين روش از لحاظ نحوه قرار گيري واحدهاي چاپ در سه نوع اصلي طبقه‌بندي مي‌شوند. دستگاه‌هايي به شكل ستوني، دستگاهاي افقي و دستگاه‌هاي سيلندر مركزی هلیوگراور یا همان روتوگراور، سیستم چاپ گود است با کیفیتی بسیار نزدیک به چاپ افست می باشد.

هر چند مراحل آماده سازی این نوع چاپ بسیار گرانتر از انواع دیگر چاپ مثل افست و فلکسو می باشد، اما برای چاپ ایده آل به شکل رول بر روی BOPP و موادی از این قبیل، بهترین انتخاب محسوب میشود. بخصوص اینکه مصرف لفافهایی از این نوع برای کارخانجات تولیدی همیشگی و با تیراژ بالا باشد. دلیل آن هم این است که با سیلندر تهیه شده، و میتوان در تیراژ میلیونی چاپ کرد در حالی که در روش افست برای تیراژهای بالا بایستی زینکهای مجدد تهیه کرد.

در این شیوه چاپ، پس از مراحل طراحی به مرحله ساخت سیلندر میرسیم که نقوش و تصاویر را به لفاف منتقل میکند. امروزه سیلندرهای چاپ هلیو به دو روش الکترومکانیکی و روش لیزری تهیه میشود. در هر دو روش، طرح و نقوش بر روی سیلندر که معمولا از فلزی سخت، با لایه ای پوشیده از مس می باشد، حک میشود. توجه کنید که ترامهای چاپ هلیو که به شکل حفره هایی در سطح سیلندر ایجاد میشود، برخلاف چاپ افست که ترامها اندازه های مختلفی میگیرند، یک اندازه هستند. شکل ترام در روی سیلندرهای هلیو اغلب به شکل آجری یا لانه زنبوری است. در اینجا نیز برای هر رنگ چاپ یک سیلندر مجزا تهیه میشود. ماشین چاپ هلیو همانند ماشین فلکسو از بخش رول بازکن، چاپ ،خشک کنها و رول جمع کن تشکیل شده است. در چاپ افست اندازه ترام در نقاط پررنگ بزرگتر و در نقاط کم رنگ کوچکتر است، در حالی که ترام در چاپ هلیو بر روی سیلندر یک اندازه است. اما درصدهای بالاتر بر روی سیلندر، حفره هایی گودتر نسبت به درصدهای پایینتر ترام دارند. در قسمت چاپ، مخزن مرکب، سیلندر حکاکی شده، تیغه داکتر بلید و سیلندر چاپ یا سیلندر فشار را داریم. لفاف رول در مسیر حرکت بطرف قسمت چاپ می آید. بخشی از سیلندر حکاکی شده، درون مخزن مرکب قرار دارد، با حرکت سیلندر، مرکب اضافه توسط تیغه داکتر بلید از روی سطح آن برداشته میشود و در ادامه لفاف که بر بستر سیلندر چاپ یا سیلندر فشار حرکت میکند با سیلندر حکاکی شده که اکنون در حفره های آن ( ترامها) مرکب قرار گرفته است تماس یافته و نقش بر روی آن ثبت میشود. سپس لف
اف که اکنون یک رنگ بر روی آن چاپ شده است از درون خشک کن حرکت کرده و به برج رنگ دیگر میرود و در آنجا نیز مراحل فوق تکرار میشود. افرای هنر پارسی با تیم حرفه ای در بخش طراحی  و  کارشناسان  با  تجربه  برای  بهترین  پیشنهاد به  مشتری و  نیروهای کار آزموده نظارت بر تمام  قسمت های از طراحی تا چاپ و تحویل به مشتری توانسته ایم همواره در صنعت بسته بندی پیشگام باشیم.

یا لفاف های سلفونی چیست؟ Boppفیلم های

 BOPP مخفف پلی پروپیلن دو محوره است. این یک نوع پلی پروپیلن (PP) پلی پروپیلن یک پلیمر ترموپلاستیک است که متناوباً با نام پلی پروپن شناخته می شود. این یک سطح چاپ ایده آل است ماده اصلی BOPP ، PP ، بعد از پلی اتیلن (PE) ، دومین پلاستیک مصنوعی تولید شده در جهان است. تولید در عین ارائه خصوصیات عملکردی فوق العاده مفید ، اقتصادی است و بیشترین کاربرد را در صنعت غذایی، نوشیدنی ، مواد شوینده دارد و به صورت تک لایه و دولایه ، سه لایه و چهار لایه که متداولترین آن دولایه که به روش لمینت روی متریال های گوناگون تولید می گردد.

صنایع  محصولات غذایی آماده و نیمه آماده برای بسته بندی و ارائه محصولات خود به بازار مصرف، نیاز به بسته بندی های دارند که با انواع صدفی، شفاف ، مات و متالایز تولید می گردند. این مجموعه با در اختیار داشتن دستگاههای تولید و چاپ از جمله فلکسوگرافی، چاپ هلیو(روتوگراور) و سیلندر مرکزی توان چاپ تا هشت رنگ مختلف را با کیفیت بسیار بالا دارد .

:Bopp برخی از ویژگی های

Boppانواع لفاف های سلفونی

 سلفون شفاف + شفاف BOPP

سلفون شفاف +متالایزBOPP

سلفون شفاف + صدفیBOPP

مات + شفافBOPP

مات + صدفیBOPP

مات + متالایزBOPP

 با  ضخامت تقریبی 15 الی 40 میکرون تولید می شود.BOPPلفاف

چیست؟ CPPفیلم های

فیلم هایی شفاف هستند که برای ارائه عملکرد بالا ، ظاهر عالی و تبدیل آسان برای بسته بندی های انعطاف پذیر و سایر کاربردها طراحی

شده اند.

 به تنهایی قابلیت چاپ روی آن نیست و با لمینت روی متریال صدفی ،شفاف و متالایز  با میکرون های مختلف و با عرض

تولید می شود.Cpp 40 الی 200 میکرون و عرض های مختلف فیلم های

عبارتند از :CPPمشخصات فیلم های

 

فیلم پلی پروپیلن ریخته گری که معمولاً به عنوان فیلم CPP شناخته می شود به طور جهانی در بسته بندی محصولات غذایی و دارویی استفاده می شود. CPP در حال تبدیل شدن به مواد بسته بندی غذایی و دارویی محبوب و جذاب تری برای بسیاری از تولیدکنندگان در مقایسه با سایر فیلم های بسته بندی است. دامنه ما شامل فیلمهای CPP شفاف ، متالیز و صدفی و مات است.

CPPانواع مختلفی دارد که در بازار می توان CPP را با سطح جلا داده شده، به صورت انعطاف پذیر یا خشک، با سطح مات یا شفاف، به صورت ساده یا رنگی و یا ترکیبی از این خواص، پیدا کرد.

ضخامتCPP از 20 الی 100 میکرون می باشد که نسبت به نوع محصول انتخاب و با فیلم های دیگر به صورت دو لایه تا چند لایه لمینت می شود.

CPP یک فیلم نرم مانند پلی اتیلن است ، در حالی که BOPP کمی سفت و سخت است.

فیلم CPP  دارای مقاومت بالا در برابر پارگی و آسیب فیلم است. از فیلم CPP در بسته بندی هایی همچون مواد غذایی و دارویی که نیاز به تازگی و محافظت بالایی دارند، استفاده می شود.

اطلاعات محصول براساس دانش فعلی ما است و هدف آن ارائه اطلاعات محصولات فعلی ما و نحوه استفاده از آنها به صورت کلی است.

کارشناسان و طراحان شرکت افرای هنر پارسی همواره شما را در انتخاب بهترین مواد جهت بسته بندی راهنمایی خواهند نمود.

چیست؟ Metallize فیلم های

متالایز یک لایه فلزی است ، به صورت تک لایه و چند لایه معمولا با ضخامت 20 میکرون و بالاتر تولید می شود.

 و صدفی ، پلی اتیلن شیری و شفاف ودیگر متریال ها، به صورت 2لایه و 3 لایهBopp,CPP,OPPبا فیلم های و 4لایه لمینت می شود.

لفاف های متالایز در صنایع دارویی ، غذایی ،آرایشی و بهداشتی و دیگر صنایع استفاده می شود.

چیست؟ Sadafiفیلم های

 

لفاف های صدفی  به صورت تک لایه و دو لایه و سه لایه با انواع فیلم ها لمینت و تولید می گردد.

این مدل بسته بندی لفافی قابلیت ارتجایی در مقابل گرما و سرما را دارد.

متداولترین ضخامت 35 میکرون می باشد.

بسته به نیازها و نوع مصرف و طرحهای مختلف به چهار صورت صدفی – شفاف – مات و متالایز تولید میشوند . Bopp,CPPفیلم های فیلم صدفی با شفاف و مات و متالایز و با پلی استر و پلی اتیلن شفاف و شیری لمینت می شود.

چیست؟ Transparentفیلم های

 

لفاف ترانسپرنت به لفاف های شفاف گفته می شود ، با چاپ و بدون  چاپ به صورت تک لایه  تا چند لایه با متریال های مختلف تولید می شود. لفاف های ترانسپرنت  به دلیل شفاف بودن و نمایان بودن محصول از داخل بسته بندی جذابیت بالایی  برای مصرف کنندگان در هنگام خرید از یک فروشگاه یا مرکز خرید را دارد ، زیرا زمانی که در قفسه یک فروشگاه چندین محصول مشابه هم با برندهای مختلف  کنار هم چیده شده است بسته بندی که محصول از داخل بسته بندی مشخص است این امکان را به مصرف کننده می دهد. درهنگام خرید از لحاظ کیفیت و تازگی محصول اطمینان حاصل کند. لفاف ترانسپرنت با پلی استر و پلی اتیلن با انواع فیلم های مختلف قابلیت لمینت شدن را دارد.

پلی استر چیست؟

  یا فیلم های مبتنی بر پلی استر برای ویژگی لمینت با سرعت بالا ساخته شده اند که دارای مقاومت چسبندگی PETفیلم های و سایش قوی هستند. همچنین مقاومت بسیار خوبی در برابر خراش ، پارگی دارد. که طیف گسترده ای از سهام چاپ فلکسو و هلیوگراور را که که نیاز به پوشش جوهر سنگین دارند کاملاً متصل می کند. به دلیل چسبندگی عالی ، خاصیت کششی متعادل ، مقاومت در برابر مواد شیمیایی و رطوبت برتر و توانایی مقاومت در برابر دمای بالا ،یکی از شناخته شده ترین و مورد استفاده ترین فیلم ها، پلی استر است. تقریباً به هر کجا که نگاه کنید چیزی بر اساس فیلم پلی استر زندگی ما را لمس می کند.

پلی استر قابلیت چاپ با کیفیت بالا را دارد و بخاطر نازکی حتما باید با پلی اتیلن و دیگر فیلم ها لمینت شود ، که به صورت 2لایه و 3لایه  و چهار لایه تولید می شود. در بازار رقابتی امروز ، تولید کنندگان محصولات و بسته بندی تحت فشار فزاینده ای قرار دارند، برای برآوردن خواسته های متنوع  و اغلب متضاد مانند کاهش هزینه ها ، بهبود عملکرد و افزایش خصوصیات محیطی برای بسته بندی محصولات باید متریال یا موادی انتخاب کنند که

استفاده در محصولات و بسته های آن می تواند توانایی آن را تحت تأثیر قرار دهد، در بسیاری از موارد ، فیلم پلی استر با لمینت همواره به تولیدکنندگان این امکان را داده است تا تقاضای متنوع بازار را از طریق آنها برآورده کنند. کارشناسان فنی و مشاوران فنی ما با درک بهتر از اینکه فیلم چیست ، چگونه استفاده می شود ، چگونه به حفظ منابع کمک می کند و چگونه می تواند کمک کند تولید کنندگان به تغییر بازار پاسخ دهند با مشاوره رایگان بهترین انتخاب را به تولیدکنندگان می دهند .

انواع فیلم های شفاف و متالایزه با دامنه ضخامت 8 تا 23 میکرون می باشد. CPP,OPP , BOPP , BOPET فیلم  پلی استر در نسخه های عرض 40 تا 200سانتی متر را دارا می باشیم. لمینت ها برای بسته بندی با ماندگاری طولانی برای مواد غذایی ، خشکبار ، حبوبات ، انواع فراوردهای گوشتی ، پودر های شوینده ، کود و دارویی و صنایع دیگر استفاده نمود.

پلی اتیلن چیست؟

 

فیلم های پلی اتیلن لایه نازکی می باشد که به صورت تک لایه ، دولایه ، سه لایه و پنج لایه لمینت و تولید می شود.

مهمترین نقشی که بسته بندی لفافی در بسته بندی مواد غذایی ایفا می کند ، محافظت و نگهداری است. بسته بندی لفاف می تواند از به بین رفتن غذا جلوگیری کند ، ماندگاری آن افزایش یابد و کیفیت غذا حفظ شود. بسته بندی لفاف به طور کلی از سه جنبه از مواد غذایی محافظت می کند شیمیایی (گازها ، رطوبت و نور) ، بیولوژیکی (میکروارگانیسم ها ، حشرات و حیوانات) و جسمی (آسیب مکانیکی) ، بسته بندی لفاف علاوه بر محافظت و نگهداری مواد غذایی می تواند باعث کاهش ضایعات مواد غذایی ، برچسب گذاری اطلاعات غذایی ، سهولت فرآیندهای توزیع و افزایش قابلیت مشاهده محصول شود.

بسته بندی های لفاف به دلیل قیمت کم و راحتی، در صنایع غذایی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. با این حال ، به دلیل احتمال انتشار مواد شیمیایی نامطلوب از مواد پلاستیکی به محصولات غذایی ، نگرانی های بهداشتی افزایش یافته است. بسته های پلاستیکی از مواد مختلفی از جمله پلی اتیلن ، پلی اتیلن با چگالی کم و غیره ساخته شده اند ، مواد افزودنی از جمله روان کننده ها ، نرم کننده ها ، جاذب های UV  مواد رنگی و آنتی اکسیدان ها به منظور بهبود کیفیت و خواص پلاستیک ها به مواد پلاستیکی اضافه می شوند. علاوه بر این ، مواد پلاستیکی اغلب در فرآیندهای نهایی ، که در آن از جوهر و لاک استفاده می شود ، پوشش داده شده و چاپ می شوند.

فیلم های پلی اتیلن با فیلم های صدفی ، پلی استر ، متالایز،ترنسپرنت ، Bopp,Cpp و به صورت تک نیز تولید می شود.

مروری بیشتر :

انواع لفاف بسته بندی :

 پاکت های لفاف:

پاکت های لفاف به صورت تک لایه ، دو لایه ، سه لایه، چهارلایه تولید می شود و نوع جنس لایه ها بستگی به نوع محصولی دارد که بسته بندی خواهد شد.

انواع فیلم های لفاف شامل :

، صدفی ، کاغذ ، کرافت ، پلی استر ، پلی اتیلن، آلومینیوم ،شفاف متالایز  ، Opp  ، Cpp ،Bopp

انتخاب ضخامت میکرون لایه ها برای لمینت کردن لایه ها باهم، بستگی به نوع آن محصول نیز دارد.

پاکت های لفاف به صورت رول و پاکت تحویل می گردد.

چاپ پاکت های لفاف با دستگاه های هلیوگروار ، فلکسو ، دیجیتال انجام می شود.

متریال مصرفی ، چاپ ، دستگاه دوخت ، مدل زیپ و دستگاه پرکن از طرف مشتری تعیین می شود.

در بسته بندی های پاکت لفاف بسته به نیاز مشتری لایه اول یا همان لایه رویی را از  جنس کاغذ هم می توان استفاده نمود.

پاکت ها به صورت دوخت دار ، زیپ دار ، دو طرف کاست دار ، دسته دار  و پانچ دار و غیره تولید می شوند.

پلی اتیلن:

 فیلم های پلی اتیلن لایه نازکی می باشد که به صورت تک لایه ، دولایه ، سه لایه و پنج لایه لمینت و تولید می شود.

مهمترین نقشی که بسته بندی لفافی در بسته بندی مواد غذایی ایفا می کند ، محافظت و نگهداری است. بسته بندی لفاف می تواند از به بین رفتن غذا جلوگیری کند ، ماندگاری آن افزایش یابد و کیفیت غذا حفظ شود. بسته بندی لفاف به طور کلی از سه جنبه از مواد غذایی محافظت می کند شیمیایی (گازها ، رطوبت و نور) ، بیولوژیکی (میکروارگانیسم ها ، حشرات و حیوانات) و جسمی (آسیب مکانیکی) ، بسته بندی لفاف علاوه بر محافظت و نگهداری مواد غذایی می تواند باعث کاهش ضایعات مواد غذایی ، برچسب گذاری اطلاعات غذایی ، سهولت فرآیندهای توزیع و افزایش قابلیت مشاهده محصول شود.

بسته بندی های لفاف به دلیل قیمت کم و راحتی، در صنایع غذایی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. با این حال ، به دلیل احتمال انتشار مواد شیمیایی نامطلوب از مواد پلاستیکی به محصولات غذایی ، نگرانی های بهداشتی افزایش یافته است. بسته های پلاستیکی از مواد مختلفی از جمله پلی اتیلن ، پلی اتیلن با چگالی کم و غیره ساخته شده اند ، مواد افزودنی از جمله روان کننده ها ، نرم کننده ها ، جاذب های UV  مواد رنگی و آنتی اکسیدان ها به منظور بهبود کیفیت و خواص پلاستیک ها به مواد پلاستیکی اضافه می شوند. علاوه بر این ، مواد پلاستیکی اغلب در فرآیندهای نهایی ، که در آن از جوهر و لاک استفاده می شود ، پوشش داده شده و چاپ می شوند.

 و به صورت تک نیز تولید می شود.Bopp,Cpp فیلم های پلی اتیلن با فیلم های صدفی ، پلی استر ، متالایز،ترنسپرنت ،

کرافت:

لفاف های کرافت یا پلی کرافت برای  پاکت های  کرافت در دو نوع ساده و پنجره دار که با ترکیب فیلم های پلی اتیلن ، پلی استر ، متالایز

  استفاده شده طراحی و تولید می شود. CPP,Bopp، صدفی ، ترنسپرنت ،

 امکان چاپ باکیفیت بالا، وزن کم، محافظت از محصول برای حفظ خواص و ماندگاری بلندمدت باعث ترغیب هرچه بیشتر به مصرف این مدل از بسته‌بندی می‌شود.

این محصول به واسطه لایه قهوه ای رنگ خود حالت نوستالژی و سنتی بودن محصول را به بیننده القاء می نماید.

لفاف های کرافت بیشترین مصرف را در صنایع غذایی ایفا مي کند.

لفاف 2 لایه با لمینت:

از ترکیب دو فیلم مختلف باهم لفاف 2 لایه بدست می آید که به این عمل  لمینت کردن نیز می گویند..

چاپ بسته بندی های لفاف به چند روش انجام می شود؟

 1-هلیوگراور(سیلندری)

2-فلکسو(کلیشه)

3-دیجیتال(قالب)

ترکیب های لفاف های دولایه عبارتند از:

 شفاف + شفاف

شفاف + متالایز

شفاف + صدفی

مات + شفاف

مات + صدفی

مات + متالایز

لفاف 3 لایه:

از ترکیب سه فیلم مختلف باهم لفاف 3 لایه بدست می آید که به این عمل  لمینت کردن نیز می گویند.این بسته بندی با کیفیت بالا و در کنار تمام ویژگی های بسته بندی ، ظاهر جذابی را برای محصولات بسته بندی شده فراهم می کند و ما با ماشین آلات چاپ چند رنگ با کیفیت چاپ بالا چاپ می کنیم تا جلوه آن چشمگیرتر شود.

تیم ماهر و حرفه ای ما در بخش مشاوره ، طراحی و نظارت برچاپ و با استفاده از آخرین ماشین آلات به روز شده قادر به تولید و عرضه بسته بندی در ضخامت ، اندازه و رنگ های مختلف کرده است، بنابراین ما گزینه های مختلفی را در این گروه داریم ازطراحی تا چاپ با توجه به نیاز محصول و مشتری انجام خواهیم داد و مواد اولیه ای که در محصولات بسته بندی ما استفاده شده ایمن با تماس با مواد غذایی است.

مزایای همکاری با ما :

چاپ بسته بندی های لفاف به چند روش انجام می شود؟

 1-هلیوگراور(سیلندری)

2-فلکسو(کلیشه)

3-دیجیتال(قالب)

تولیدکنندگان دریافتند که بسته بندی ایمن محصولات روی لفاف باعث افزایش پایداری محصول می شود و از آسیب رسیدن به محصول جلوگیری می کند. بسته بندی محصول باعث محافظت در برابر گرد و غبار ، رطوبت و نور خورشید می شود و به عنوان مبدل بصری برای محصول عمل می کند . تخصص ما طراحی  و تولید لفاف های بسته بندی به صورت تک لایه ، دولایه ، سه لایه و چهارلایه می باشد. لفاف برای بسته‌ بندی مواد غذایی، دارویی و کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد و جایگاه ویژه‌ای را برای خود حفظ کرده است. به دلیل اهمیت بالای بهداشتی، غالبا برای بسته‌بندی مواد غذایی و دارویی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

فیلم های تشکل دهنده برای لفاف های 3لایه عبارتند از:

ضخامت فیلم های لفاف :

 

 : 20 میکرون الی 40 میکرون Bopp

 : 25 الی 60 میکرونCPP

 20 میکرون : Metallize

  :  35 میکرونSadafi

پلی استر : 12 میکرون

شفاف و شیری ( پلی اتیلن) : 40 الی 200 میکرون

مات :  20 میکرون

 

:Bopp

               

 یا  لفاف های سلفونی چیست؟ Boppفیلم های

BOPP مخفف پلی پروپیلن دو محوره است. این یک نوع پلی پروپیلن (PP) پلی پروپیلن یک پلیمر ترموپلاستیک است که متناوباً با نام پلی پروپن شناخته می شود. این یک سطح چاپ ایده آل است ماده اصلی BOPP ، PP ، بعد از پلی اتیلن (PE) ، دومین پلاستیک مصنوعی تولید شده در جهان است. تولید در عین ارائه خصوصیات عملکردی فوق العاده مفید ، اقتصادی است و بیشترین کاربرد را در صنعت غذایی، نوشیدنی ، مواد شوینده دارد و به صورت تک لایه و دولایه ، سه لایه و چهار لایه که متداولترین آن دولایه که به روش لمینت روی متریال های گوناگون تولید می گردد.

صنایع  محصولات غذایی آماده و نیمه آماده برای بسته بندی و ارائه محصولات خود به بازار مصرف، نیاز به بسته بندی های دارند که با انواع صدفی، شفاف ، مات و متالایز تولید می گردند.
این مجموعه با در اختیار داشتن دستگاههای تولید و چاپ از جمله فلکسوگرافی، چاپ هلیو(روتوگراور) و سیلندر مرکزی توان چاپ تا هشت رنگ مختلف را با کیفیت بسیار بالا دارد .

 :Bopp برخی از ویژگی های

شفاف و صاف

براقيت بالا

عملکرد خوب در چاپ با سرعت بالا

مقاوم و انعطاف پذیر در برابر روغن و گریس

 

Boppانواع لفاف های سلفونی

سلفون شفاف + شفاف BOPP

سلفون شفاف +متالایزBOPP

سلفون شفاف + صدفیBOPP

مات + شفافBOPP

مات + صدفیBOPP

مات + متالایزBOPP

 با  ضخامت تقریبی 15 الی 40 میکرون تولید می شود.BOPPلفاف

 

:cpp

 

 

 

فیلم هایی شفاف هستند که برای ارائه عملکرد بالا ، ظاهر عالی و تبدیل آسان برای بسته بندی های انعطاف پذیر و سایر کاربردها طراحی

شده اند.

 به تنهایی قابلیت چاپ روی آن نیست و با لمینت روی متریال صدفی ،شفاف و متالایز  با میکرون های مختلف و با عرض

تولید می شود.Cpp 40 الی 200 میکرون و عرض های مختلف فیلم های

عبارتند از :CPPمشخصات فیلم های

وضوح و براقیت بالا

مقاومت بالا

استحکام عالی

قابلیت ارتجاعی، دوخت پذیری، مقاومت بالا در برابر رطوبت ، مقاومت در برابر سایش و سرخوردگی بالا دارند.

نشست خوب مرکب و چسب بر روی سطح

مقاومت در برابر چربی و روغن

مقاومت خوب در برابر پارگی و سوراخ شدن

مانع رطوبت

فیلم های CPP عموماً در بسته بندی های لمینت شده مورد استفاده قرار می گیرد .

فیلم  CPP قابل فرآوری بر روی ماشین های عمودی و افقی است.

مواد اصلی تشکیل دهنده فیلم CPP ، پلی پروپیلن است.

فیلم های پلی پروپیلن با استفاده از تکنولوژی Cast polypropyleneو بدون جهت گیری به وجود می آیند.

این فیلم ها دارای انعطاف پذیری، و کشش پذیری بالایی هستند .

برای پاکت ها و لمینت با دیگر فیلم ها مورد استفاده قرار می گیرند.

فیلم های سی پی پی مخصوص لمینت ، چاپ هستند. 

فیلم های سی پی پی شیری مخصوص چاپ و لمینت هستند.

فیلم های سی پی پی دوخت پذیرند.

فیلم های سی پی پی قابلیت حرارتی را دارند.

به صورت دو لایه و چند لایه تولید می شوند.

ماشین کاری خوب در خط بسته بندی

لمینت حرارتی با فیلم های bopp و انواع دیگر و تهیه کیسه های بسته بندی مواد غذایی و بسته بندی کالاها

از CPP به عنوان لایه مقاوم در برابر گرما به صورت یک لایه بر روی فیلم های BOPP و پلی استر استفاده می شود.

شفافیت و وضوح بالا

قدرت بسیار بالا در بازدارندگی و صفات عایقی

ضد میکروب و ویروس

تبدیل کننده پلی پروپیلن به کاغذ مصنوعی

افزایش دهنده ماندگاری میوه و سبزیجات

پایدارکننده اشعه فرا بنفش

 

فیلم پلی پروپیلن ریخته گری که معمولاً به عنوان فیلم CPP شناخته می شود به طور جهانی در بسته بندی محصولات غذایی و دارویی استفاده می شود. CPP در حال تبدیل شدن به مواد بسته بندی غذایی و دارویی محبوب و جذاب تری برای بسیاری از تولیدکنندگان در مقایسه با سایر فیلم های بسته بندی است. دامنه ما شامل فیلمهای CPP شفاف ، متالیز و صدفی و مات است.

CPPانواع مختلفی دارد که در بازار می توان CPP را با سطح جلا داده شده، به صورت انعطاف پذیر یا خشک، با سطح مات یا شفاف، به صورت ساده یا رنگی و یا ترکیبی از این خواص، پیدا کرد.

ضخامتCPP از 20 الی 100 میکرون می باشد که نسبت به نوع محصول انتخاب و با فیلم های دیگر به صورت دو لایه تا چند لایه لمینت می شود.

CPP یک فیلم نرم مانند پلی اتیلن است ، در حالی که BOPP کمی سفت و سخت است.

فیلم CPP  دارای مقاومت بالا در برابر پارگی و آسیب فیلم است. از فیلم CPP در بسته بندی هایی همچون مواد غذایی و دارویی که نیاز به تازگی و محافظت بالایی دارند، استفاده می شود.

اطلاعات محصول براساس دانش فعلی ما است و هدف آن ارائه اطلاعات محصولات فعلی ما و نحوه استفاده از آنها به صورت کلی است.

 

:Metallize

متالایز یک لایه فلزی است ، به صورت تک لایه و چند لایه معمولا با ضخامت 20 میکرون و بالاتر تولید می شود.

 و صدفی ، پلی اتیلن شیری و شفاف ودیگر متریال ها، به صورت 2لایه و 3 لایهBopp,CPP,OPPبا فیلم های

و 4لایه لمینت می شود.

لفاف های متالایز در صنایع دارویی ، غذایی ،آرایشی و بهداشتی و دیگر صنایع استفاده می شود.

 

:Sadafi

لفاف های صدفی  به صورت تک لایه و دو لایه و سه لایه با انواع فیلم ها لمینت و ت
ولید می گردد.

این مدل بسته بندی لفافی قابلیت ارتجایی در مقابل گرما و سرما را دارد.

متداولترین ضخامت 35 میکرون می باشد.

بسته به نیازها و نوع مصرف و طرحهای مختلف به چهار صورت صدفی – شفاف – مات و متالایز تولید میشوند . Bopp,CPPفیلم های

فیلم صدفی با شفاف و مات و متالایز و با پلی استر و پلی اتیلن شفاف و شیری لمینت می شود.

:Transparent

لفاف ترانسپرنت به لفاف های شفاف گفته می شود ، با چاپ و بدون  چاپ به صورت تک لایه  تا چند لایه با متریال های مختلف

تولید می شود.

لفاف های ترانسپرنت  به دلیل شفاف بودن و نمایان بودن محصول از داخل بسته بندی جذابیت بالایی  برای مصرف کنندگان در هنگام خرید از یک فروشگاه یا مرکز خرید را دارد ، زیرا زمانی که در قفسه یک فروشگاه چندین محصول مشابه هم با برندهای مختلف  کنار هم چیده شده است بسته بندی که محصول از داخل بسته بندی مشخص است این امکان را به مصرف کننده می دهد

درهنگام خرید از لحاظ کیفیت و تازگی محصول اطمینان حاصل کند.

لفاف ترانسپرنت با پلی استر و پلی اتیلن با انواع فیلم های مختلف قابلیت لمینت شدن را دارد.

 

پلی استر:

پلی استر چیست؟

 یا فیلم های مبتنی بر پلی استر برای ویژگی لمینت با سرعت بالا ساخته شده اند که دارای مقاومت چسبندگی PETفیلم های

و سایش قوی هستند. همچنین مقاومت بسیار خوبی در برابر خراش ، پارگی دارد. که طیف گسترده ای از سهام چاپ فلکسو و هلیوگراور را که که نیاز به پوشش جوهر سنگین دارند کاملاً متصل می کند.

به دلیل چسبندگی عالی ، خاصیت کششی متعادل ، مقاومت در برابر مواد شیمیایی و رطوبت برتر و توانایی مقاومت در برابر دمای بالا ،یکی از شناخته شده ترین و مورد استفاده ترین فیلم ها، پلی استر است. تقریباً به هر کجا که نگاه کنید چیزی بر اساس فیلم پلی استر زندگی ما را لمس می کند.

پلی استر قابلیت چاپ با کیفیت بالا را دارد و بخاطر نازکی حتما باید با پلی اتیلن و دیگر فیلم ها لمینت شود ، که به صورت 2لایه و 3لایه  و چهار لایه تولید می شود.

در بازار رقابتی امروز ، تولید کنندگان محصولات و بسته بندی تحت فشار فزاینده ای قرار دارند، برای برآوردن خواسته های متنوع  و اغلب متضاد مانند کاهش هزینه ها ، بهبود عملکرد و افزایش خصوصیات محیطی برای بسته بندی محصولات باید متریال یا موادی انتخاب کنند که

استفاده در محصولات و بسته های آن می تواند توانایی آن را تحت تأثیر قرار دهد، در بسیاری از موارد ، فیلم پلی استر با لمینت همواره به تولیدکنندگان این امکان را داده است تا تقاضای متنوع بازار را از طریق آنها برآورده کنند.

کارشناسان فنی و مشاوران فنی ما با درک بهتر از اینکه فیلم چیست ، چگونه استفاده می شود ، چگونه به حفظ منابع کمک می کند و چگونه می تواند کمک کند تولید کنندگان به تغییر بازار پاسخ دهند با مشاوره رایگان بهترین انتخاب را به تولیدکنندگان می دهند .

انواع فیلم های شفاف و متالایزه با دامنه ضخامت 8 تا 23 میکرون می باشد. CPP,OPP , BOPP , BOPET فیلم  پلی استر در نسخه های

عرض 40 تا 200سانتی متر را دارا می باشیم.

لمینت ها برای بسته بندی با ماندگاری طولانی برای مواد غذایی ، خشکبار ، حبوبات ، انواع فراوردهای گوشتی ، پودر های شوینده ، کود و

دارویی و صنایع دیگر استفاده نمود.

ساشه:

ساشه برای کاربردهای مختلفی استفاده می شود و در اندازه ها و مواد مختلفی وجود دارد و به دلیل یک بار مصرف بودن این نوع بسته بندی در بازار مصرف از فروش بالایی برخوردار است.

از روکش مات ، متالیز ، براق یا شفاف استفاده کنید تا ساشه لفافه شما برجسته و جذاب شود.

دسته بندی برخی از محصولات دشوار است ، اما این بدان معنا نیست که نمی توانید آنها را در یک محفظه زیبا و گرافیک با تأثیر بالا بپیچید. Sachet بسته بندی مناسبی برای بسته شدن در وعده های پودر ، دانه ، مایع و تقریباً هر چیز دیگری است که فکر کنید.

طراحی ، چاپ و تولید انواع ساشه های لفاف بسته بندی چند لایه با لمینت فیلم های متالایز ، شفاف، صدفی، پلی استر ، پلی اتیلن و دیگر انواع فیلم های لفاف با لمینت کردن  با فویل آلومینیوم به صورت 3 لایه و با انواع چسب های حلالی و غیر حلالی و یا اکستروژن لمینت و تولید می گردد. در داخل بسته بندی لفاف ساشه ای انواع پودر ، مایعات و دانه در خط های تولید کارخانه ها پر شده و دوخت می خورد.

امروزه در صنایع مختلف به خصوص صنایع غذایی نیاز به بسته بندی های مختلفی برای بهترشدن کیفیت است. برای این کار می‌توان از ساشه لفاف بسته بندی یک بار مصرف استفاده کنید و شما می‌توانید از  ساشه لفاف بسته بندی به دلیل انعطاف پذیری بسیاربالایی که دارند استفاده کنید.

 لفاف ساشه بسته بندی به شکل های مختلفی کاور می شود که شامل ساشه های بسته بندی مستطیلی ، مربعی ، دایره ، مدادی و غیره که برای بسته بندی صنایع مختلف همچون مواد غذایی ، آرایشی و بهداشتی ، دارویی و دیگر صنایع استفاده می شود.

 

ساشه به کیسه ای یک بار مصرف ، کوچک و تک نفره گفته می‌شود که در صنایع  مواد غذایی ، آرایشی و بهداشتی ، کود های شیمیایی ، سموم ، دارویی ، مکمل ها ، دستمال کاغذی مرطوب ،ویفر،بیسکویت، پودر نسکافه و قهوه فوری ، کشاورزی ، دام و طیور و آبزیان، غذای حیوانات ، حبوبات ، میوه خشک ، غذاهای نیمه آماده ،پد الکلی، ادویه جات، سس ،پزشکی،شیمیایی،گاز استریل،باند، شکلات و دراژه، تبلیغاتی،آجیل و خوشکبار، پودر کاکائو و دیگر صنایع دیگر استفاده خواه
د شد.

 

ساک دستی نایلونی:

ساک دستی پیش از اینکه ابزاری برای نگهداری و محافظت از اقلام و اشیاء باشد می تواند به عنوان یکی از موثرترین راه های کاربردی در تبلیغات برای تمام مشاغل باشد.

ساک دستی های نایلونی با لمینت چند فیلم به صورت  3لایه ، 4لایه و 5 لایه تولید می شود که پرکاربردترین آن ترکیب فیلم های پلی اتیلنی می باشد که چاپ به صورت رول یا روده ای در یک تا چندین رنگ به روی فیلم هایی که همزمان با چاپ لمینت می شود چاپ می گردد . چاپ به دو صورت کلیشه(فلکسو) و سیلندر (روتوگراور و یا هلیوگراور) انجام می پذیرد که پرکاربردترین آن برای ساک دستی های نایلونی چاپ فلکسو می باشد که تا 8 رنگ انجام می شود و پس ازچاپ به بخش  پاکت سازی ارسال می شود. ساک دستی های نایلونی با ضخامت ها و سایز های مختلف به صورت عمومی و اختصاصی بنا به سفارش مشتری تولید می گردد.

در بخش پاکت سازی دوخت های بغل ،  ته گاست(زیر کاست دار) ، چسب و حرارت و  آماده سازی دسته ها روی ساک دستی صورت می گیرد.

انتخاب دسته ساک دستی نایلونی نسبت به ابعاد و ضخامت ساک دستی صورت می گیرد.

چاپ بر روی نایلون به صورت یک رو ، دو رو  و تمپلات انجام می شود.

شما با تولید ساک دستی می توانید نقش بزرگی در بازاریابی غیر مستقیم خود در بازار فروش خود بگذارید،

شما می توانید با هزینه ای اندک در سطح شهر و یا کشور کالا و محصولات و خدمات خود را تبلیغ بفرمائید.

ساک دستی از گروه تبلیغات متحرک می باشد ، ساک دستی نایلونی سبک در حمل و نقل و راهی آسان برای معرفی برند فروشگاه ، شرکت، کارخانه ،هلدینگ و دیگر مشاغل می باشد.

انواع ساک دستی نایلونی:

دسته موزی

دسته تقویت

دسته رکابی

دسته بندی

ویژگی  ساک دستی نایلونی:

سبک و راحت

دسته ها در مدل های گوناگون

مقاومت بالا

ضخامت های نازک و ضخیم

قابلیت بازیافت

کاهش هزینه های مصرفی

 براقیت بالا

مزایای انتخاب ساک دستی های نایلونی افرای هنر پارسی :

طراحی انحصاری

طراحی موضوعی

طراحی ساک دستی های عمومی با طرح های زیبا و متفاوت

نظارت بر چاپ و خدمات اجرایی

استفاده از متریال های مصرفی مرغوب و با کیفیت

چاپ تا چند رنگ

مشاوره رایگان

نمونه گیری

انواع متریال های ساک دستی نایلونی:

شفاف

صدفی (شیری)

کرافت

رنگی

 

اندازه های استاندارد سا ک دستی های نایلونی:

20X30CM

25X35CM

35X45CM

35X50CM

45X55CM

50X60CM

55X65CM

60X70CM

تمام سایز های در خواستی شما قابل بررسی و تولید می باشد از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید تا انتخاب سریع و آسان داشته باشید.

معرفی صنایع مصرف کننده لفاف

شرکت افرای هنر پارسی  مفتخر است با سالها تجربه و همکاری با صنایع تولید کننده در بخش بسته بندی رزومه و اعتبار درخشانی کسب کند که شامل:

لفاف های صنایع غذایی

لفاف های مصارف پزشکی

لفاف صنایع دارویی

لفاف های آبمیوه

لفاف های فرآورده های لبنی

لفاف های صنایع کشاورزی

مواد شیمیایی

لفاف بیسکویت

لفاف انواع کیک

لفاف چیپس، پفک و…

لفاف حبوبات

لفاف خوشکبار و آجیل

پودرهای شوینده

فرآورده های گوشتی

ساشه

بسته بندی نمک

و دیگر صنایع …..

لفاف های تک لایه تا چند لایه بیشترین مصرف را در صنایع غذایی ایفا می کنند.

از طراحی تا تولید کنار شما خواهیم بود ، با افرای هنر پارسی برای محصولات خود بسته بندی های انحصاری تولید  کنید.

این شرکت با تکیه بر بنیان چشم انداز ، کار تیمی ، نوآوری و تأکید بر رضایت کامل مشتری ، از نظر کیفیت و تحویل به موقع به یک معیار تبدیل خواهد شد.

 

 

 

 

در این قسمت مطلبی قرار خواهد گرفت

افرای هنر پارسی توانسته با تلاش و تجربه کافی در تمام صنایع اعتماد تولیدکنندگان را نسبت به خدمات خود جذب نماید و همواره در این مسیر کوشا و با تیم حرفه ای خود توانا باشد که بتواند بهترین خدمات را به شما مشتریان گرامی ارائه دهد.

جعبه هدیه

جعبه هدیه یکی از اکسسوری های امروز به حساب می آید.


ادامه مطلب…

جعبه کشویی

جعبه کشویی برای هدیه های چند قسمتی هستند استفاده می شود.


ادامه مطلب…

جعبه لوکس

جعبه های لوکس برای هدایای خاص استفاده می شود.


ادامه مطلب…