طراحی پاکت لفاف

دانلود کاتالوگ

برای دریافت کاتالوگ های کانون تبلیغاتی افرای هنر پارسی، وارد بخش زیر شده و کاتالوگ مورد نظر را دانلود کنید.

ثبت سفارش

برای ثبت سفارش های خود، از طریق بخش زیر، با ما در افرای هنر پارسی در ارتباط باشید. همکاران ما پذیرای صدای گرم شما هستند.

برای مشاوره و راهنمایی در خصوص خدمات و محصولات، با ما در ارتباط باشید.

پاکت لفاف

بسته بندی برای محافظت ، حفظ و حتی بازاریابی کالاها و مارک ها در بازارهای مختلف از مواد غذایی و آشامیدنی گرفته تا محصولات آرایشی و بهداشتی گرفته تا کشاورزی و دارویی و دیگر صنایع ضروری است. بسته بندی لفاف سفارشی از محبوب ترین انواع بسته بندی انعطاف پذیر برای محصولات بسته بندی است.

به لطف بسته بندی لفاف سفارشی یکبار مصرف ، حمل و نقل و ذخیره مواد غذایی و دیگر صنایع آسان است. گذشته از مزایای راحتی و سلامتی ، بازار میان وعده های سریع همچنان شاهد رشد و افزایش فعالیت محصول هستند. برای ادامه این روند ، برند ها به طور مداوم طعم های جدید و گزینه های ارگانیک را ارائه می دهند تا طیف وسیعی از مصرف کنندگان را به خود جلب کند. بسته بندی تأثیر عمده ای در ارزش برند دارد و طراحی بسته بندی شما اغلب می تواند در تصمیمات نهایی مشتری تأثیر بگذارد. یکی از مهم ترین دلایل خرید مصرف کنندگان در فروشگاه ها و مراکز خرید زیبایی ، کیفیت و طراحی بسته بندی می باشد و باید بدانیم به دلیل یک بار مصرف بودن این نوع بسته بندی تنها چند ثانیه مشتری برای برداشتن محصول از قفسه ها می ایستد و جذابیت در طراحی و کیفیت بسته بندی باعث فروش اصلی محصول هر کسب و کار می شود . سالیانه شرکت های مواد غذایی ، دارویی ، آرایشی و بهداشتی و غیره هزینه های بسیاری برای طراحی و چاپ تولید بسته بندی های لفافی می کنند، زیرا می دانند  تاثیر بسته بندی در فروش آن شرکت بسیار مهم است زمانی که محصول شما در یک فروشگاه بزرگ یا کوچک و یا در یک داروخانه یا یک مرکز خرید بین محصولات مشابه خود چیدمان شده است، تنها جذابیت و خلاقیت در طراحی و کیفیت متریال و چاپ آن محصول باعث فروش بیشترش خواهد شد.

پاکت های لفاف را در سایز ها ، مدل ها و متخصص برند شما طراحی خواهیم کرد، با حفظ در نظر گرفتن نکات فنی و تخصصی چاپ بسته بندی محصول و کالای برند شما.

برند قوی، پیشنهاد ویژه، مزیت محصول، جذابیت اشتها، رنگ‌های متنوع بسته‌بندی با طیف گسترده طعم‌ها باعث تحریک خرید از طریق طراحی پاکت لفاف می‌شود، طرف دیگر بسته‌بندی که پاکت لفاف است به خرید مجدد محصول کمک می‌کند یعنی پیوند را ایجاد می‌کند، بین مصرف کننده و تولید کننده این مورد است.

داستان محصول: داستان محصول یک داستان خلاقانه در مورد محصول است که می گوید بهترین راه برای ساخت و مصرف آن، بهترین راه برای لذت بردن از آن و غیره است. طراحی خلاقانه محصول افراد را به خریدن پاکت لفاف علاقه مند می کند.

موارد مهم:

اطلاعات تغذیه: اطلاعات تغذیه ای برای پاکت لفاف بسته بندی مهم است تا افراد بتوانند از مواد تشکیل دهنده محصول مطلع شوند. تمام اطلاعات موجود در این محصول باعث می شود افراد علاقه بیشتری به خرید آنها داشته باشند و کمی خلاقیت در محصول می تواند ارزش های غذایی را جالب کند.

بارکد: امروزه هر محصول حاوی بارکد است.

اطلاعات تماس: اطلاعات تماس به افرادی که سوالاتی دارند یا درباره وب‌سایت‌ها، شماره تلفن‌های خود و غیره اطلاعات دارند کمک می‌کند. اگر از فونت، رنگ، سبک، قاب و غیره متفاوت استفاده کنیم، مهم است که محصول را خلاق‌تر و آسان‌تر کنیم. بنابراین ما تمام اطلاعات مهم در مورد محصول مانند بارکدها، کدهای QR، نمادها، گرافیک‌ها، ویژگی‌های محصول، نحوه استفاده از محصول، مزایا، اقدامات احتیاطی و موارد دیگر را می آوریم.

چه مواردی می تواند به زیبایی طرح ما زیبایی بیشتر ببخشد؟ 

  1. تصویر سازی
  2. داستان سازی و طراحی موضوعی
  3. خلق کاراکتر
  4. مدیریت رنگ
  5. طراحی 3 بعدی محصول
  6. تایپوگرافی
  7. طراحی اقلیمی
  8. برندسازی

نمونه سوهان ممتاز

نمونه سوهان ممتاز

فرم ثبت درخواست

برای دسترسی راحت تر شما کاربران گرامی، از این بخش می توانید درخواست های خود را برای قسمت طراحی ثبت نمایید.

ابتدا نام کامل و شماره همراه خود را وارد نموده و سپس در صورت وجود فایل مورد نظر، از بخش فایل های ضمیمه، آن ها را انتخاب کنید.

در مرحله بعدی، توضیحات خود را در قسمت مربوطه اضافه نمایید.
در بخش آخر هم از طریق دکمه ارسال، فرم را برای افرای هنر پارسی ارسال کنید. به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.

توضیح:

  • لطفا از ارسال تکراری فرم خودداری نمایید.
  • در هنگام درج شماره موبایل دقت فرمایید؛ چرا که تنها راه ارتباطی ما با شما، شماره درج شده است.