جعبه طلق دار

دانلود کاتالوگ

برای دریافت کاتالوگ های کانون تبلیغاتی افرای هنر پارسی، وارد بخش زیر شده و کاتالوگ مورد نظر را دانلود کنید.

ثبت سفارش

برای ثبت سفارش های خود، از طریق بخش زیر، با ما در افرای هنر پارسی در ارتباط باشید. همکاران ما پذیرای صدای گرم شما هستند.

برای مشاوره و راهنمایی در خصوص خدمات و محصولات، با ما در ارتباط باشید.

جعبه طلق دار

جعبه های طلقی بسته بندی های شفاف هستند که ضخامت های مختلفی دارند و پس از چاپ می توان به وسیله قالب جعبه روی طلق با دستگاه لترپرس یا دایکات بابست خط تا ،پرفراژ و برش  ایجاد کرد و نسبت به نوع باز و بسته شدن جعبه مراحل بعدی مثل چسب های مخصوص برای طلق که برای جعبه های تمام طلق و برای جعبه های ترکیب مقوا یا کارتون با طلق استفاده می شود و در جعبه های ته قفل و دسته دار و دوسر قفل نیاز به چسب ندارد و نسبت به نوع طراحی قالب طلق بسته می شود و به یک جعبه آماده تبدیل خواهد شد.

چاپ روی طلق به صورت تک رنگ ، دو رنگ و چهارر نگ  انجام می شود.

این نوع بسته بندی با این روش مانند بسته بندی وکیوم فرمینگ باعث افزایش فروش آن کالا/محصول می شود و خریدار می تواند محصولی را که می خواهد خریداری کند مشاهده کند و این نوع بسته بندی را جزو اقلام بسته بندی خاص و خلاقانه و لوکس می توان نام برد. جنس  طلق از PP, PET , PVCمی باشد.

انواع جعبه های طلقی:

 1-جعبه تمام طلق شفاف

2-طلق مسطح

3- طلق وکیوم فرمینگ

جعبه تمام طلق شفاف

جعبه های تمام طلق شفاف همانند جعبه های مقوایی طراحی قالب می شوند و طرح برای جعبه طراحی خواهد شد و مراحل تولید انجام می شود .طراحی و تولید با چاپ و بدون چاپ در کلیه جعبه های طلقی مکعب ، فانتزی ، استوانه ای و مستعطیلی و مربعی را انجام خواهیم داد.

جعبه طلق مسطح

چاپ روی آن به صورت افست یا سیلک می باشد. کاربرد آن  برای جلد دفتر  ، جعبه طلق دار ، استند های رومیزی ، کیف و فولدر طلقی و …  است.

جعبه های طلق دار  ترکیب مقوا و کارتن  با طلق  می باشد که جذابیت بالایی برای  فروش خواهد داشت که قسمتی از طرح قالب خالی می شود و در آن قسمت های خالی از پشت جعبه طلق با چسب های مخصوص به مقوا چسبیده خواهد شد و در بعضی از جعبه ها در راستای خط تای مقوا یا کارتن طلق هم خط تا می خورد که می توان هم به صورت دستی و هم به صورت اتومات با دستگاه به مقوا یا کارتن چسبانده شود.

جعبه های طلق وکیوم فرمینگ

جهت بسته بندی با حالت ها و شکل های مختلف (فرورفتگی و برآمدگی) نسبت به نوع تولید کالا/ محصول تولید کننده تولید می شود که توسط قالبهای حرارتی تهیه و تولید می گردد و استفاده آن در داخل جعبه های مقوایی و کارتن های لمینتی و جعبه های مونتاژ شو مثل جعبه شکلات و ابزار و.. می باشد.

نمونه سوهان ممتاز

نمونه سوهان ممتاز

فرم ثبت درخواست

برای دسترسی راحت تر شما کاربران گرامی، از این بخش می توانید درخواست های خود را برای قسمت طراحی ثبت نمایید.

ابتدا نام کامل و شماره همراه خود را وارد نموده و سپس در صورت وجود فایل مورد نظر، از بخش فایل های ضمیمه، آن ها را انتخاب کنید.

در مرحله بعدی، توضیحات خود را در قسمت مربوطه اضافه نمایید.
در بخش آخر هم از طریق دکمه ارسال، فرم را برای افرای هنر پارسی ارسال کنید. به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.

توضیح:

  • لطفا از ارسال تکراری فرم خودداری نمایید.
  • در هنگام درج شماره موبایل دقت فرمایید؛ چرا که تنها راه ارتباطی ما با شما، شماره درج شده است.