جعبه هدیه بسته بندی

دانلود کاتالوگ

برای دریافت کاتالوگ های کانون تبلیغاتی افرای هنر پارسی، وارد بخش زیر شده و کاتالوگ مورد نظر را دانلود کنید.

ثبت سفارش

برای ثبت سفارش های خود، از طریق بخش زیر، با ما در افرای هنر پارسی در ارتباط باشید. همکاران ما پذیرای صدای گرم شما هستند.

برای مشاوره و راهنمایی در خصوص خدمات و محصولات، با ما در ارتباط باشید.

جعبه هدیه

جعبه هدیه از سالها پیش تا به امروز از طرفداران زیادی برخوردار بوده، مهم ترین دلیل برای نیاز به جعبه کادو یا جعبه هدیه زمانی است که شما برای شخصی یا اشخاصی می خواهید بخاطر مناسبت های مختلف کادو ارسال کنید نیاز به یک باکس تزیین شده و زیبا دارید که در داخل آن کادو خود را تزیین کنید و هدیه دهید ، جعبه های هدیه در مدل ها ، اندازه ها ، جنس های مختلفی در بازار یافت می شود که زیبایی و کیفیت مهمترین دلیل انتخاب جعبه کادو می باشد.

طراحی محصول

  1. جعبه های مقوایی
  2. جعبه های سخت یا هارد باکس
  3. جعبه های چرمی
  4. جعبه های فانتزی
  5. جعبه چوبی
  6. جعبه فلزی

با شخصی سازی جعبه های هدیه میتوانید نام برند و تجاری خود را روی جعبه ها چاپ ، طلاکوب ، حکاکی ، لیزر ، پلاک و دیگر خدمات انجام دهید و در ایام های مناسبتی همراه با کادو به مشتریان و همکاران خود هدیه دهید، و در اعتمادسازی بیشتر و حس وفاداری خود به مشتریان تاثیر بسیار بالایی بگذارید.

در جعبه های مقوایی هدیه می توانید برای زیبایی بیشتر از خدمات پس از چاپ مثل سلفون، یووی ، یووی موضعی، یووی شنی، اکلیل، برجسته استفاده کنید ، کیفیت و زیبایی باکس کادو در حفظ و نگهداری آن توسط هدیه گیرنده بسیار مهم می باشد، به دلیل این حساسیت بالا و تنوع زیاد در جعبه های هدیه و تقاضای زیاد برای دریافت جعبه هدیه مجموعه افرای هنر پارسی با ارشیو طرح ها و قالب های زیبا که طی سالها طراحی جمع آوری کرده در اختیار شما مشتریان گرامی گذاشته تا بتوانید در کمترین زمان به مشتریان و دوستان و همکاران خود با کیفیت متریال بالا هدیه دهید.

مناسبت ها شادی به همراه می آورند و هدایا آنها را برجسته می کند. مجموعه افرای هنر پارسی طیف گسترده ای از جعبه های هدیه را به شما ارائه می دهد.این جعبه ها علاوه بر جذابیت بصری، از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند. جهانی را تصور کنید که بسته بندی های سفارشی و جعبه های هدیه سفارشی وجود ندارد، هر آنچه را که از طریق پست ارسال می کنید در جعبه های مشابه قرار می گیرد و هیچ چیزی برای تمایز محصولات شما و هدایای ارسالی شما از بقیه نیست، شما می توانید

از محصولاتی که تولید کردین به مشتریان و همکاران هدیه دهید، جعبه های هدیه سفارشی راهی آسان برای افزودن عنصر های مختلف برای برند شما است. بسته بندی هدیه بدون شک مشتریان شما را ترغیب به ارتباط و خرید بیشتر از شما را می کند، زمانیکه شما برند خود را روی بسته بندی هدیه چاپ ، حک، طلاکوب و دیگر خدمات  می کنید برای ایجاد وفاداری به مارک خود مشتریان خود را تشویق بیشتر می کنید. بسته بندی جعبه هدیه سفارشی تا حد زیادی به آنها نشان می دهد که معنای آنها برای قلب و روح تجارت شما چیست. بدون آنها ، تجارت شما امروز جایی نخواهد بود که باشد. بنابراین ، برای ساخت جعبه های هدیه سفارشی وقت بگذارید که به آنها نشان دهد آنها در انتخاب شما تصمیم درستی گرفته اند.

نمونه سوهان ممتاز

نمونه سوهان ممتاز

فرم ثبت درخواست

برای دسترسی راحت تر شما کاربران گرامی، از این بخش می توانید درخواست های خود را برای قسمت طراحی ثبت نمایید.

ابتدا نام کامل و شماره همراه خود را وارد نموده و سپس در صورت وجود فایل مورد نظر، از بخش فایل های ضمیمه، آن ها را انتخاب کنید.

در مرحله بعدی، توضیحات خود را در قسمت مربوطه اضافه نمایید.
در بخش آخر هم از طریق دکمه ارسال، فرم را برای افرای هنر پارسی ارسال کنید. به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.

توضیح:

  • لطفا از ارسال تکراری فرم خودداری نمایید.
  • در هنگام درج شماره موبایل دقت فرمایید؛ چرا که تنها راه ارتباطی ما با شما، شماره درج شده است.