جعبه لوکس بسته بندی

دانلود کاتالوگ

برای دریافت کاتالوگ های کانون تبلیغاتی افرای هنر پارسی، وارد بخش زیر شده و کاتالوگ مورد نظر را دانلود کنید.

ثبت سفارش

برای ثبت سفارش های خود، از طریق بخش زیر، با ما در افرای هنر پارسی در ارتباط باشید. همکاران ما پذیرای صدای گرم شما هستند.

برای مشاوره و راهنمایی در خصوص خدمات و محصولات، با ما در ارتباط باشید.

جعبه لوکس

جعبه های لوکس  با جعبه های ساده متفاوت هستند زیرا  شرکتها محصولات گران ، لاکچری ، صادراتی و برندینگ خود را برای عرضه  به  بازار  هدف  خود باید  داخل  جعبه هایی  بگذارند  که  ارزش  کالا / محصول  آن  شرکت  را نشان دهد  تا  در  بازار هدف خود به مشتری بتوانند فروش بهتری داشته باشند و مشتریان هم متقابل در زمان خرید یک  کالا / محصول  گران  انتظار  یک جعبه و بسته بندی کار شده و شکیل  را دارند تا بتوانند از جعبه و بسته بندی آن محصول مدتها استفاده کنند و حس ارزش گذاری را به مشتری خواهد داد.

 

در بخشی دیگر جعبه های لوکس برای هدیه به مدیران و افراد مهم استفاده بالایی دارد و استفاده از جعبه های لوکس  به مخاطب این پیام را خواهد داد که آن شرکت اهمیت بالای برای حفظ و نگهداری و اعتماد و شخصیت فردی می گذارد و  تاثیر  بسیاری در  تداوم  طی همکاری برای دو شرکت می تواند بگذارد.

 

جعبه های لوکس جعبه هایی هستند که در طراحی طرحی خاص  برای ساخت قالب جعبه  که شامل باز و بسته شدن درب جعبه ، قفل جعبه ، لب چسب و خط های تا و برش جعبه می باشد و استفاده  از مقواهای  لوکس مانند  ایندربرد  بخاطر  کیفیت  و  بافت  مقوا و استفاده از مرکب و دستگاه ها و ماشین آلات  و خدما ت به روز  و با کیفیت و استفاده از خدماتی مثل:

برجسته ،  سلفون ،  یووی، طلاکوب  و  نقره کوب،  لاک ، ویندوپچ  ،اکلیل ، یووی شنی،  هیبرید،  پلاک استیل طلایی و نقره ای، مونتاژ داخل جعبه ، استفاده  از بند های  ساتن سمت راست و  چپ جعبه به عنوان نگه دارنده کف و درب جعبه در جعبه های سخت ، استفاده ازترکیب طلق و پی وی سی با مقوا و کارتن لمینت ، استفاده از بند و دسته برای جعبه  و دیگر خدمات می باشد.

 

 ساخت جعبه به روش جعبه های سخت  و جعبه های لمینتی و جعبه های هارد باکس و جعبه ها فانتزی باعث می شود جعبه از یک جعبه ساده به یک جعبه کار شده تبدیل شود و با طراحی خلاق و حرفه ای نسبت به کالا / محصول / خدمات و تولید جعبه  با کیفیت بالا و استفاده از بهترین متریال بتوانیم یک جعبه لوکس مناسب با فعالیت شما به شما تحویل دهیم.

نمونه سوهان ممتاز

نمونه سوهان ممتاز

فرم ثبت درخواست

برای دسترسی راحت تر شما کاربران گرامی، از این بخش می توانید درخواست های خود را برای قسمت طراحی ثبت نمایید.

ابتدا نام کامل و شماره همراه خود را وارد نموده و سپس در صورت وجود فایل مورد نظر، از بخش فایل های ضمیمه، آن ها را انتخاب کنید.

در مرحله بعدی، توضیحات خود را در قسمت مربوطه اضافه نمایید.
در بخش آخر هم از طریق دکمه ارسال، فرم را برای افرای هنر پارسی ارسال کنید. به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.

توضیح:

  • لطفا از ارسال تکراری فرم خودداری نمایید.
  • در هنگام درج شماره موبایل دقت فرمایید؛ چرا که تنها راه ارتباطی ما با شما، شماره درج شده است.