لایت باکس رویدادها و نمایش ها

دانلود کاتالوگ

برای دریافت کاتالوگ های کانون تبلیغاتی افرای هنر پارسی، وارد بخش زیر شده و کاتالوگ مورد نظر را دانلود کنید.

ثبت سفارش

برای ثبت سفارش های خود، از طریق بخش زیر، با ما در افرای هنر پارسی در ارتباط باشید. همکاران ما پذیرای صدای گرم شما هستند.

برای مشاوره و راهنمایی در خصوص خدمات و محصولات، با ما در ارتباط باشید.

لایت باکس

لایت باکس ها نقش مهمی در حوزه تبلیغات محیطی و بازاریابی دارند. یکی از بزرگ ترین امتیازات تابلو لایت باکس نسبت به رقیبانش، استفاده از منبع نوری است که از پشت به آن تابیده می‌شود و در محیط های تاریک و سایه مانند، جلب توجه خاصی دارد. تابلو تبلیغاتی لایت باکس را مطمئناً تا به حال در فضاهای متفاوت شهری که نیاز دارند خدمات یا محصولات خود را برای مخاطبین در معرض نمایش قرار دهند دیده‌اید.
تابلو لایت باکس را می‌توان در انواع و ابعاد متفاوت تولید کرد. در مراحل ساخت لایت باکس، تصویر مورد نظر در تابلو لایت باکس آلومینیومی بر روی جنسی از پارچه بک لایت، فلکس، فلکس بدون بافت یا بر روی بک لایت طلقی چاپ می‌شود، همچنین منبع نور LED در پشت تصویر قرار می‌گیرد تا باعث روشن شدن و وضوح بیشتر تصویر شود. طرح دلخواه مشتری در ابعاد مورد نظر پس از چاپ بک لایت، روی لایت باکس آلومینیومی قرار گرفته و با استفاده از روش‌های مختلف از جمله مگنت و سیلیکون با توجه به نوع تابلو روی آن نصب می‌گردد. شما می توانید چند نوع طرح آماده چاپ شده داشته باشید و هر زمان که اراده کردید طرح را تعویض کنید.

انواع لایت باکس

لایت باکس فریم لس پارچه ای

ساخت لایت باکس فریم لس پارچه‌ای

از به روزترین تابلوها به شمار می رود. ساخت لایت باکس فریم لس آلومینیومی پارچه ای در انواع فریم لس دیواری، آویز، پایه دار و فریم لس دوطرفه انجام می‌شود. چاپ این لایت باکس ها از نوع پارچه بک لایت بوده و به راحتی قابل نصب و تعویض می‌باشند.

لایت باکس مگنتی

لایت باکس مگنتی آهنربایی در ضخامت های 3 و 4.5 سانتی متر قابل تولید می‌باشد. طرح در ابعاد موردنظر روی بک لایت طلقی چاپ شده، روی لایت باکس قرار گرفته سپس صفحه پلکسی توسط مگنت تعبیه شده در پشت آن به روی تابلو تبلیغاتی قرار می‌گیرد.

لایت باکس کریستالی

در ساخت لایت باکس کریستالی از دو پلکسی استفاده می‌شود که ما بین آنها فیلم بک لیت قرار می‌گیرد.

لایت باکس اسنپ فریم

فریم لایت باکس اسنپ فریم از پروفیل آلومینیومی آنادایز شده در ضخامت های 3 سانتی متر ساخته می‌شود. طرح روی بک لایت طلقی چاپ شده، روی لایت باکس قرار گرفته و 4 سمت فریم آلومینیومی روی آن قرار می‌گیرد.

لایت باکس تبلیغاتی شهری

لایت باکس تبلیغاتی از چهارچوب پروفیل آلومینیومی آنادایز شده و یا کامپوزیت در ضخامت‌های مختلف با پایه فلزی ساخته شده و جنس رویه آن پلکسی یا شیشه با ضخامت 6 میل و بالاتر می‌باشد. همچنین می‌توان در این سازه ها از فلکس استفاده کرد.

در تابلو لایت باکس طرح مورد نظر به هر شکلی که باب میل مشتری است روی متریال پشت نور چاپ می‌شود و سپس با استفاده از پرتاب نور LED لنزی و ال ای دی در پشت تصویر، طرح نمایان تر از قبل جلوه‌گری می‌کند. تکنولوژی نور SMD در تلویزیون های ال ای دی استفاده می‌شود بنابراین طرح به شکلی نمایش داده می‌شود که گویی یک تلویزیون در برابر دیدگان شما روشن شده است.

تابلو تبلیغاتی لایت باکس به صورت یک رو، دو رو و چهار طرفه ساخته می‌شود و شما بسته به محیطی که برای نصب آن در نظر دارید می‌توانید نوع مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین قابلیت نصب تابلو تبلیغاتی به صورت دیواری، آویز، ایستاده، انتخاب های متنوعی در دکوراسیون فضا به شما می‌دهد. چاپ بک لایت با دستگاه یووی، سابلیمیشن ماندگاری چاپ را چندین برابر افزایش می دهد.

کاربرد تابلو لایت باکس :

کاربرد لایت باکس با توجه به نوع اهداف مورد استفاده متفاوت می‌باشد :

ساخت لایت باکس با هدف تبلیغات و نمایش خدمات در مکان‌های عمومی مانند فروشگاه‌ها، مراکز تجاری، مراکز فرهنگی، فرودگاه‌ها، فضاهای عمومی، ترمینال‌ها، متروها، نمایشگاه‌ها و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای اطلاع رسانی و راهنمایی در مراکز آموزشی، مراکز درمانی، فرودگاه‌ها، آژانس‌های مسافرتی و … کاربرد فراوانی دارد.

از تابلو لایت باکس ها می‌توان در امور طراحی و دکوراسیون مانند ایجاد سقف مجازی، آسمان مجازی، جداکننده (پارتیشن)، تابلوهای تزئینی و .. استفاده کرد تا فضای متفاوتی را برای کابران خلق نماید.

در معرفی محصول یا خدمات در مکان‌هایی مانند فروشگاه‌ها، داروخانه‌ها، دفاتر فروش، مجموعه‌های ورزشی، آموزشی، کلینیک‌ها مورد استفاده قرار بگیرد و مراجعه گنندگان با مشاهده تابلوهای لایت باکس با محصولات و خدمات مجموعه بهتر و بیشتر آشنا شوند.

ساخت تابلو لایت باکس در مراکز خرید ،فرودگاه‌ها، رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها، نمایشگاه‌های عکس، فست فودها، فروشگاه‌ها، مترو، فضای باز و بسته، منوی رستوران‌ها، نگارخانه‌ها، صندوق پذیرش در داروخانه‌ها، تابلوهای راهنما و اماکن، تابلوی داخل شرکت‌ها، بازار موبایل، داخل سالن سینما، آرایشگاه‌ها، باشگاه‌های ورزشی، مطب پزشکان و هر جای دیگری که نیاز به تبلیغات و یا اطلاع رسانی داشته باشد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مزایا و معایب تابلو لایت باکس

مزایای لایت باکس:

انواع لایت باکس آلومینیومی که در خانه طراحان سام تولید می‌شوند به علت اینکه بسیاری از مواد خام مصرفی مورد نیاز تابلو لایت باکس توسط مهندسین این شرکت تولید می‌شود محصول نهایی لایت باکس ارزان خواهد بود. مزیت هر نوع لایت باکس در هر صفحه به صورت جداگانه ذکر شده است.

سبک وزن بودن :

تابلو لایت باکس آلومینیومی جایگزین تابلوهای فلزی شده است، بدلیل اینکه سایر فلزها وزن سازه را سنگین می‌کردند و حمل و نقل و همچنین نصب آنها مشکل شده بود به لطف آلومینیوم این مشکل برطرف شد. آلومینیوم فلزی سبک است و جایگزینی آن باعث شد، وزن لایت باکس به شدت کاهش یابد.

قابلیت حمل :

قابلیت حمل آسان و امکان مونتاژ در محل

استحکام بالا :

در مقایسه با چوب و پلاستیک و سایر مواد پر کاربرد در صنعت، ساخت تابلو لایت باکس آلومینیومی محکم و با استقامت بیشتری است. به راحتی خم نمی‌شود، خراش‌های سطحی را نسبت به لایت باکس‌های چوبی و پلاستیکی مخفی می‌کند. در صورت افتادن نمی‌شکند و بسیاری از مزایای دیگری که خصلت مقاوم بودن فلز آلومینیوم را فراهم کرده است. تابلوهای لایت باکس فریم لس آلومینیومی در برابر باران، رطوبت، گرما، سرما، پوسیدگی مقاوم هستند. شاید یکی از دلایل عمده محبوب بودن این نوع تابلو مقاوم بودن آن‌هاست، به طوری که از این نوع سازه‌ها برای چندین سال می‌توان استفاده کرد.

نمونه سوهان ممتاز

نمونه سوهان ممتاز

فرم ثبت درخواست

برای دسترسی راحت تر شما کاربران گرامی، از این بخش می توانید درخواست های خود را برای قسمت طراحی ثبت نمایید.

ابتدا نام کامل و شماره همراه خود را وارد نموده و سپس در صورت وجود فایل مورد نظر، از بخش فایل های ضمیمه، آن ها را انتخاب کنید.

در مرحله بعدی، توضیحات خود را در قسمت مربوطه اضافه نمایید.
در بخش آخر هم از طریق دکمه ارسال، فرم را برای افرای هنر پارسی ارسال کنید. به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.

توضیح:

  • لطفا از ارسال تکراری فرم خودداری نمایید.
  • در هنگام درج شماره موبایل دقت فرمایید؛ چرا که تنها راه ارتباطی ما با شما، شماره درج شده است.