طراحی گرافیکی هنری

دانلود کاتالوگ

برای دریافت کاتالوگ های کانون تبلیغاتی افرای هنر پارسی، وارد بخش زیر شده و کاتالوگ مورد نظر را دانلود کنید.

ثبت سفارش

برای ثبت سفارش های خود، از طریق بخش زیر، با ما در افرای هنر پارسی در ارتباط باشید. همکاران ما پذیرای صدای گرم شما هستند.

برای مشاوره و راهنمایی در خصوص خدمات و محصولات، با ما در ارتباط باشید.

طراحی گرافیکی هنری

طراحی گرافیک فرآیندی خلاقانه است که هنر و فناوری را برای انتقال ایده ها ترکیب می کند. طراح با انواع ابزارهای ارتباطی کار می کند تا پیامی را از مشتری به مخاطب خاصی منتقل کند. ابزارهای اصلی تصویر و تایپوگرافی هستند.

طراحی گرافیک چیست؟

فرض کنید می خواهید چیزی را اعلام کنید یا بفروشید، کسی را سرگرم کنید یا متقاعد کنید، یک سیستم پیچیده را توضیح دهید یا یک فرآیند را نشان دهید. به عبارت دیگر، شما پیامی دارید که می خواهید با آن ارتباط برقرار کنید. چگونه آن را “ارسال” می کنید؟ می توانید یکی یکی به مردم بگویید یا با رادیو یا بلندگو پخش کنید. این ارتباط کلامی است. اما اگر اصلاً از هر رسانه بصری استفاده می کنید – اگر پوستر بسازید. یک حرف تایپ کنید؛ یک لوگوی تجاری، یک آگهی مجله یا جلد آلبوم ایجاد کنید. حتی یک پرینت کامپیوتری تهیه کنید—شما از نوعی ارتباط بصری به نام طراحی گرافیکی استفاده می کنید. طراحان گرافیک با تصاویر (تصاویر) طراحی شده، نقاشی شده، عکاسی یا تولید شده توسط کامپیوتر کار می کنند، اما آنها همچنین حروفی را طراحی می کنند که حروف مختلفی را می سازد که در تیتراژ فیلم ها و تبلیغات تلویزیونی یافت می شود. در کتاب ها، مجلات و منوها؛ و حتی روی صفحه نمایش کامپیوتر. طراحان این عناصر – تایپوگرافی، تصاویر و به اصطلاح “فضای سفید” اطراف آنها را ایجاد، انتخاب و سازماندهی می کنند تا پیامی را منتقل کنند. طراحی گرافیک بخشی از زندگی روزمره شماست. از چیزهای فروتنانه مانند بسته بندی آدامس گرفته تا چیزهای بزرگ مانند بیلبوردهای تبلیغاتی گرفته تا تی شرتی که می پوشید، طراحی گرافیکی اطلاع رسانی می کند، متقاعد می کند، سازماندهی می کند، تحریک می کند، مکان یابی می کند، شناسایی می کند، توجه را جلب می کند و لذت می بخشد. طراحی گرافیک فرآیندی خلاقانه است که هنر و فناوری را برای انتقال ایده ها ترکیب می کند. طراح با انواع ابزارهای ارتباطی کار می کند تا پیامی را از مشتری به مخاطب خاصی منتقل کند. ابزارهای اصلی تصویر و تایپوگرافی هستند.

وقتی بحث از طراحی هنری گرافیکی می شود مواردی که به ذهن ما می رسد چیست؟

  • خلاقیت
  • تمایز
  • زیبایی بصری
  • منحصر بفرد
  • تکنیک
  • طراحی با دست و قلم نوری
  • طراحی حرفه ای با نرم افزار
  • داستان نویسی
  • عکاسی حرفه ای
  • طراحی مبنی بر تصویر
  • طراحی مبنی بر نوشته
  • طراحی مبنی بر کاراکتر و تصویر سازی
  • طراحی مبتنی بر نوع
  • رساندن پیام

طراحی مبتنی بر تصویر

طراحان برای نشان دادن ایده هایی که مشتریانشان می خواهند با آنها ارتباط برقرار کنند، تصاویری را ایجاد می کنند. تصاویر می توانند ابزارهای ارتباطی فوق العاده قدرتمند و قانع کننده ای باشند که نه تنها اطلاعات بلکه حالات و احساسات را نیز منتقل می کنند. افراد به تصاویر به طور غریزی بر اساس شخصیت، تداعی ها و تجربه قبلی خود پاسخ می دهند. به عنوان مثال، می دانید که فلفل چیلی تند است و این دانش در ترکیب با تصویر ایجاد می شود.در مورد طراحی مبتنی بر تصویر، تصاویر باید حاوی کل پیام باشند. چند کلمه برای کمک وجود دارد. این تصاویر ممکن است عکاسی، نقاشی، طراحی یا گرافیکی به طور مختلف ارائه شوند. طراحی مبتنی بر تصویر زمانی به کار می رود که طراح تشخیص دهد که در یک مورد خاص، یک تصویر واقعاً ارزش هزار کلمه را دارد.

طراحی مبتنی بر نوع

در برخی موارد، طراحان برای انتقال پیام به کلمات تکیه می کنند، اما از کلمات متفاوت از روشی که نویسندگان استفاده می کنند استفاده می کنند. برای طراحان، ظاهر کلمات به اندازه معنای آنها مهم است. اشکال بصری، چه تایپوگرافی (ارتباطات طراحی شده با استفاده از کلمه چاپی) و چه حروف دست ساز، بسیاری از عملکردهای ارتباطی را انجام می دهند. آنها می توانند توجه شما را روی یک پوستر جلب کنند، نام محصول را روی یک بسته یا کامیون شناسایی کنند و متن در حال اجرا را مانند تایپوگرافی یک کتاب ارائه دهند. طراحان ما در ارائه اطلاعات به صورت بصری به صورت چاپی یا روی فیلم، بسته بندی یا علائم خبره هستند.وقتی به یک صفحه چاپ شده «معمولی» از متن در حال اجرا نگاه می کنید، طراحی چنین صفحه به ظاهر ساده چه چیزی را شامل می شود؟ به این فکر کنید که اگر از شما خواسته شود صفحه را دوباره طراحی کنید، چه کاری انجام می دهید. آیا اندازه تایپ را تغییر می دهید؟ آیا متن را به دو ستون باریکتر تقسیم می کنید؟ در مورد حواشی و فاصله بین پاراگراف ها و خطوط چطور؟ آیا پاراگراف ها را تورفتگی می کنید یا با حروف تزئینی شروع می کنید؟ چه نوع راه دیگری را می توانید به صفحه بدهید؟ آیا ممکن است با استفاده از ایتالیک یا زیرخط، اصطلاحات پررنگ را تغییر دهید؟ چه تغییرات دیگری را می‌توانید در نظر بگیرید و چگونه بر نحوه واکنش خواننده به محتوا تأثیر می‌گذارد؟ طراحان ما پیام و مخاطب را برای طراحی مبتنی بر نوع ارزیابی می کنند تا این نوع تصمیمات را بگیرند.

تصویر و نوع

طراحان اغلب تصاویر و تایپوگرافی را ترکیب می کنند تا پیام مشتری را به مخاطب منتقل کنند. آنها امکانات خلاق ارائه شده توسط کلمات (تایپوگرافی) و تصاویر (عکاسی، تصویرسازی، و هنرهای زیبا) را بررسی می کنند. این بر عهده طراح است که نه تنها حروف و تصاویر مناسب را بیابد یا ایجاد کند، بلکه بهترین تعادل را بین آنها برقرار کند.طراحان رابط بین مشتری و مخاطب هستند. از یک طرف، یک مشتری اغلب به پیام بسیار نزدیک است که راه های مختلفی را برای ارائه پیام درک نمی کند. از سوی دیگر، مخاطبان اغلب بسیار گسترده تر از آن هستند که تأثیر مستقیمی بر نحوه ارائه یک ارتباط داشته باشند. علاوه بر این، معمولاً سخت است که مخاطب را به بخشی از فرآیند خلاقیت تبدیل کنید. برخلاف مشتری و مخاطب، طراحان گرافیک یاد می گیرند که چگونه یک پیام را بسازند و چگونه آن را با موفقیت ارائه کنند. ما برای درک محتوا و هدف پیام با مشتری کار می کنیم. آنها اغلب با محققان بازار و دیگر متخصصان برای درک ماهیت مخاطب همکاری می کنند. هنگامی که یک مفهوم طراحی انتخاب شد، طراحان با تصویرگران و عکاسان و همچنین با حروفچین ها و چاپگرها یا سایر متخصصان تولید کار می کنند تا محصول طراحی نهایی را ایجاد کنند.نمادها و آرم ها فرم ها یا شناسه های اطلاعاتی خاص و بسیار فشرده هستند. نمادها بازنمایی انتزاعی از یک ایده یا هویت خاص هستند. لوگوتایپ ها هویت های شرکتی هستند که بر اساس یک واژه خاص تایپی هستند. برخی از شناسه‌ها ترکیبی یا ترکیبی از نماد و نشان‌واره هستند. برای ایجاد این شناسه‌ها، طراح باید دید روشنی از شرکت یا ایده‌ای که باید ارائه شود و مخاطبانی که پیام به آن‌ها هدایت می‌شود، داشته باشد.

نمونه سوهان ممتاز

نمونه سوهان ممتاز

فرم ثبت درخواست

برای دسترسی راحت تر شما کاربران گرامی، از این بخش می توانید درخواست های خود را برای قسمت طراحی ثبت نمایید.

ابتدا نام کامل و شماره همراه خود را وارد نموده و سپس در صورت وجود فایل مورد نظر، از بخش فایل های ضمیمه، آن ها را انتخاب کنید.

در مرحله بعدی، توضیحات خود را در قسمت مربوطه اضافه نمایید.
در بخش آخر هم از طریق دکمه ارسال، فرم را برای افرای هنر پارسی ارسال کنید. به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.

توضیح:

  • لطفا از ارسال تکراری فرم خودداری نمایید.
  • در هنگام درج شماره موبایل دقت فرمایید؛ چرا که تنها راه ارتباطی ما با شما، شماره درج شده است.