جعبه قفل دار

دانلود کاتالوگ

برای دریافت کاتالوگ های کانون تبلیغاتی افرای هنر پارسی، وارد بخش زیر شده و کاتالوگ مورد نظر را دانلود کنید.

ثبت سفارش

برای ثبت سفارش های خود، از طریق بخش زیر، با ما در افرای هنر پارسی در ارتباط باشید. همکاران ما پذیرای صدای گرم شما هستند.

برای مشاوره و راهنمایی در خصوص خدمات و محصولات، با ما در ارتباط باشید.

جعبه قفل دار

جعبه های قفل دار در دو مدل جعبه های مقوایی و جعبه های کارتن لمینتی دسته بندی می شود، تولید کنندگان  نسبت به وزن ، حجم، ابعاد محصول تولیدی و شرایط نگهداری و محافظت از کالا/محصول خود سفارش می دهند.

انواع جعبه های قفل دار:

  1. جعبه های قفل دار دسته دار
  2. جعبه های قفلی لاک باتم (ته قفل)
  3. جعبه های قفل دار فانتزی
  4. جعبه های قفل دار ترکیب مقوا وطلق
  5. جعبه های قفل دار تمام طلق
  6. جعبه های قفل دار آویزدار
  7. انواع جعبه های قفلی فست فودی
  8. جعبه های کارتن لمینتی
  9. جعبه های استندار
  10. جعبه های قفل دار مادر
  11. جعبه های قفل دار مستطیلی
  12.  جعبه کف قفلی
  13. جعبه های قفل کیبردی
  14.  جعبه های درب و کف روی هم
    جعبه های مقوایی قفل دار روی مقواهای پشت طوسی و ایندربرد چاپ و تولید می شود و گراماژ های معمول برای  مقوا مصرفی از 230 تا 400 گرم می باشد.

جعبه های مقوایی قفل دار روی مقواهای پشت طوسی و ایندربرد چاپ و تولید می شود و گراماژ های معمول برای مقوا مصرفی از 230 تا 400 گرم می باشد.

جعبه های کارتن لمینتی به دو بخش تقسیم می شود، بخش اول  لایه روی جلد جعبه به صورت چاپ افست،  که معمولا روی مقوا پشت طوسی  و گلاسه 250 گرم انجام می شود و پس از چاپ از روکش سلفون مات و براق استفاده می شود و در بخش دوم پوسترهای چاپ و آماده سازی شده برای لمینت شدن به بخش کارتن سازی ارسال می شود که روی کارتن های 3لا و 5لا و سینگل

با انواع مختلف متریال کارتن، لمینت و قالب جعبه به صورت اتوماتیک خورده می شود و با چسب های مخصوص برای لب چسب جعبه انجام می شود و فرآیند تولید جعبه لمینتی به پایان می رسد و جعبه آماده ارسال برای خط تولید می باشد. گروه تخصصی طراحی چاپ و بسته بندی افرای هنر پارسی همواره در تلاش و کوشش می باشد تا رضایت شما مشتریان گرامی را از مشاوره و طراحی تا اجرا را با بالاترین کیفیت ارائه دهد.

چاپ جعبه قفل،طراحی جعبه قفل ،،طراحی جعبه قفل،چاپ کارتن قفل،چاپ بسته بندی قفل،طراحی و چاپ جعبه قفل،جعبه لمینتی قفل، چاپ جعبه قفل پارس:قفل ها در ابعاد شکل ها وزن های مختلف وارد بازار می شوند که شیوه بسته بندی در صنعت قفل سازی به صورت جعبه است در جعبه های مقوایی معمولا از مقوا ۳۰۰ تا ۴۰۰ گرم استفاده می شود که جعبه مدلی دارویی بیشترین کاربرد را دارد نوع دیگری از جعبه قفل جعبه لمینتی به صورت در و زیره جداء می باشد معمولا در چاپ جعبه قفل لمینتی از سینگل ۳۵۰ گرم و مقوا پشت طوسی و یا گلاسه ۲۵۰ گرم + سلفون ۲۴ میکرون و چسب سیریشوم استفاده می شود این ترکیب جنس خامی به ضخامت کمی بیشتر از ۶۰۰ گرم تولید میکند که مقاومت بسیار بالایی در هنگام حمل نقل محصول دارد به دلیل وزن بالای قفل های صنعتی جعبه های لمینتی قفل استقبال بیشتری نسبت به جعبه های مقوایی دارند در جعبه های لمینتی قفل قسمت در و زیره به صورت قفلی بسته می شوند و فاقد لب چسب هستند این روش باعث جلوگیری از باز شدن جعبه در هنگام حمل نقل می شود.

نمونه سوهان ممتاز

نمونه سوهان ممتاز

فرم ثبت درخواست

برای دسترسی راحت تر شما کاربران گرامی، از این بخش می توانید درخواست های خود را برای قسمت طراحی ثبت نمایید.

ابتدا نام کامل و شماره همراه خود را وارد نموده و سپس در صورت وجود فایل مورد نظر، از بخش فایل های ضمیمه، آن ها را انتخاب کنید.

در مرحله بعدی، توضیحات خود را در قسمت مربوطه اضافه نمایید.
در بخش آخر هم از طریق دکمه ارسال، فرم را برای افرای هنر پارسی ارسال کنید. به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.

توضیح:

  • لطفا از ارسال تکراری فرم خودداری نمایید.
  • در هنگام درج شماره موبایل دقت فرمایید؛ چرا که تنها راه ارتباطی ما با شما، شماره درج شده است.