ست اداری و انواع اوراق

دانلود کاتالوگ

برای دریافت کاتالوگ های کانون تبلیغاتی افرای هنر پارسی، وارد بخش زیر شده و کاتالوگ مورد نظر را دانلود کنید.

ثبت سفارش

برای ثبت سفارش های خود، از طریق بخش زیر، با ما در افرای هنر پارسی در ارتباط باشید. همکاران ما پذیرای صدای گرم شما هستند.

برای مشاوره و راهنمایی در خصوص خدمات و محصولات، با ما در ارتباط باشید.

طراحی ست اداری و اوارق اداری

ست اداری و اوارق اداری جهت توسعه ارتباطات و اطلاعات فناوری می باشد جهت مکاتبات کسب و کار در داخل و خارج شرکت استفاده می شود ،طراحی و چاپ ست اداری و اوارق اداری  به مجموعه ای از اسناد که شامل سربرگ، انواع پاکت نامه،کارت ويزيت، فاکتور و بگ دستی هم می تواند به آن اضافه شود گفته می شود. از ویژگی اوراق و ست اداری طراحی یکسان می باشد که در رنگ چاپ و هویت سازمانی و همچنين قيمت طراحی و چاپ مناسب آن می باشد. ست اداری مشخصه بصری هر مجموعه، شرکت یا ارگان است و همواره باید از استانداردهای مشخصی پیروی نماید، هماهنگی و هارمونی یکی از مهم‌ترین اصول طراحی ست اداری می باشد. یکی از اهدف مهم طراحی ست اداری، هویت بخشیدن به برند و ماهیت بصری یک مجموعه می باشد

سربرگ

سربرگ تجاری یک عنوان از پیش چاپ شده روی اسنادی مانند نامه ها، یادداشت ها و یادداشت ها است. گنجاندن یکی از آنها، هر سندی را حرفه ای جلوه می دهد و به حفظ برند شما کمک می کند.

هنگام طراحی سربرگ خود در نظر بگیرید: اصول اولیه: شما چه کسی هستید، کجا هستید و چگونه با شما ارتباط برقرار  می کنند ، یعنی همان چیزهایی که روی کارت ویزیت قرار می دهید: نام شرکت، آرم ، آدرس فیزیکی،تاریخ، شماره ،پیوست، ایمیل، تلفن، فکس و آدرس وب و شاید یک شعار. ابعاد استاندارد برای طراحی سربرگ آ4 و آ5 می باشد.

نمونه های سربرگ:

  1. سربرگ شرکت
  2. سربرگ رسمی
  3. سربرگ ساده

در طراحی گرافیکی سربرگ باید توجه داشت زمینه ی سربرگ حتی الامکان فاقد رنگ باشد، زیرا در صورت عدم رعایت این امر، در هنگام کپی گرفتن یا ارسال سربرگ بوسیله فکس، زمینه ی نسخه ی تکثیر شده، تیره و فاقد کیفیت و کاربرد خواهد بود. همچنین گرافیک اجرا شده برای سربرگ باید به گونه ای باشد تا مشکلی برای نگارش متن و خواندن آن ایجاد نکند. نهایتاً بسته به موضوع و محدوده فعالیت و همچنین نظر سفارش دهنده، محدودیت های ذکر شده امکان کمرنگ شدن دارند.

سربرگ برای انجام امور نامه نگاری شرکت ها ،ادارت و موسسات مورد استفاده قرار می گیرید.

در سربرگ فضایی خالی گذاشته خواهد شد ، پس ازچاپ نامه  یا متنی که آماده شده را روی سربرگ پرینت گرفته می شود.چاپ سربرگ معمولا روی کاغذ های تحریر و گلاسه چاپ مي شود ،قبل از طراحی باید گرماژ و نوع کاغذ را تعیین کنید به این دلیل در طراحی باید از چه رنگ ها وچه میزان تمپلات رنگ، عکس ها و در کل چه طرحی را اجرا کند تا خروجی نهایی خوبی را پس از چاپ داشته باشید

کارت ویزیت

کارت ویزیت یک کارت کاغذی ،مقوایی و لمینیتی کوچک چاپ شده و معمولاً به اندازه 9در6 و 8.5در4.8 سانتی متر و ابعاد های فانتزی و اختصاصی است که اطلاعات کسب و کار شما، مانند نام، اطلاعات تماس و لوگوی برند را در خود جای می دهد. طراحی کارت ویزیت شما بخشی ضروری از برندسازی شما است و باید به عنوان یک بصری بصری طراحی برند شما عمل کند. تبلیغات، شناسایی برند، تماس برای اقدام و البته اطلاعات تماس. وقتی این بیلبوردهای جیبی به درستی طراحی شوند، می توانند تاثیری ماندگار بر جای بگذارند و مشتریانی مادام العمر از غریبه های گذرا ایجاد کنند.

انواع پاکت نامه

ابعاد پاکت نامه باید متناسب با ابعاد سربرگ باشد اگر سربرگ در ابعاد آ4 است باید پاکت نامه در ابعاد همان باشد،پاکت نامه در قالب های متنوع گوناگون طراحی و چاپ و پاکت سازی می شود،پاکت نامه روی کاغذ های گلاسه و تحریر چاپ می شود ،در زمان طراحی باید نکاتی نظر خط قالب، نوع کاغذ،گراماژ کاغذ،خط تا،رنگ سازمانی رعایت شود.

در طراحی پاکت باید لوگو و آرم، تحویل گیرنده، فرستنده، آدرس ، شماره تماس، سایت و.. گذاشته شود.

مدل های پاکت نامه:

  1. A4
  2. A5
  3. ملخی
  4. فانتزی

فاکتور

یک فاکتور حرفه ای طراحی تمیز و خوانا دارد و تمام اطلاعات مهمی را که مشتری برای انجام پرداخت نیاز دارد، منتقل می کند. این اطلاعاتی است که باید در صورت‌حساب حرفه‌ای درج شود: نام کسب‌وکار و جزئیات تماس با یک آرم، نام مشتری و مشخصات تماس ، تاریخ ،شماره،پیوست، آدرس، وب سایت فاکتور به دو روش رسمی و غیر رسمی طراحی و چاپ می شود.

نمونه سوهان ممتاز

نمونه سوهان ممتاز

فرم ثبت درخواست

برای دسترسی راحت تر شما کاربران گرامی، از این بخش می توانید درخواست های خود را برای قسمت طراحی ثبت نمایید.

ابتدا نام کامل و شماره همراه خود را وارد نموده و سپس در صورت وجود فایل مورد نظر، از بخش فایل های ضمیمه، آن ها را انتخاب کنید.

در مرحله بعدی، توضیحات خود را در قسمت مربوطه اضافه نمایید.
در بخش آخر هم از طریق دکمه ارسال، فرم را برای افرای هنر پارسی ارسال کنید. به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.

توضیح:

  • لطفا از ارسال تکراری فرم خودداری نمایید.
  • در هنگام درج شماره موبایل دقت فرمایید؛ چرا که تنها راه ارتباطی ما با شما، شماره درج شده است.