جعبه زیره و رویه دار

دانلود کاتالوگ

برای دریافت کاتالوگ های کانون تبلیغاتی افرای هنر پارسی، وارد بخش زیر شده و کاتالوگ مورد نظر را دانلود کنید.

ثبت سفارش

برای ثبت سفارش های خود، از طریق بخش زیر، با ما در افرای هنر پارسی در ارتباط باشید. همکاران ما پذیرای صدای گرم شما هستند.

برای مشاوره و راهنمایی در خصوص خدمات و محصولات، با ما در ارتباط باشید.

جعبه زیره و رویه دار

جعبه های زیره و رویه دار با مدل های 2 تیکه جدا از هم تولید می شوند و اغلب جنس مقوای زیره و رویه باهم متفاوت می باشند ، زیره جعبه ازجنس و گراماژ بالاتری استفاده شده که توانایی نگهداری از کالا / محصول را داشته باشند که  به عنوان سینی یا نگهدارنده استفاده می شود و رویه به عنوان قفل جعبه بکار می رود ، معمولا زیره بدون چاپ و فقط برش و قالب می خورد و برای آماده سازی زیره جعبه به بخش صحافی ارسال می شود و آماده سازی نهایی انجام می گیرد.

زیره به چند روش تولید می شود؟

 1-تولید زیره با زیره های مقوایی و کارتنی

حتما باید از مقوا و کارتن بهداشتی استفاده شود.

2-زیره جعبه های سخت

در بعضی از مدل های جعبه های سخت نیاز به مونتاژ برای جعبه را خواهیم داشت.

رویه جعبه های زیره و رویه دار به چند روش تولید می شود؟

1-چاپ رنگی

چاپ روی مقوا و چاپ روی کاغذ گلاسه (پوستر)برای کارتن لمینت که می توان خدمات پس از چاپ را روی آن اعمال کرد مثل سلفون، یووی، برجسته و دیگر خدمات و از مقواهای بهداشتی ایندربرد ،پشت طوسی ،پشت سفید ، کرافت و گلاسه استفاده می شود.

2-تولید رویه جعبه های سخت

در جعبه های سخت لوگو،نام تجاری و مشخصات کالا / محصول را طلاکوب و نقره کوب روی جلد رویه و با مواردی دیگر نظیر پلاک، حکاکی می توان لوگو،نام تجاری را روی جلد جعبه انجام داد که باعث برندسازی، زیبا سازی ، فروش و جذب مشتری  بیشتر کالا / محصولات شما باشد.

زیبا سازی جعبه

برای زیبا سازی بیشتر جعبه می توان بخشی از روی رویه جعبه را در طراحی و تیغ قالب جعبه خالی نمود و با چسباندن طلق های نازک و پی وی سی بخشی از کالا/ محصول و خدمات خود را به نمایش گذاشت و به دلیل اینکه مشتریان قبل از خرید، تصویری از آن خواهند داشت در فروش شما تاثیر بسیاری خواهد گذاشت.

جعبه های زیره و رویه دار در فست فود ها از زیره و رویه یکسان که از مقوا و کارتن با جنس و گراماژ یکسان است استفاده می شود که برای زیبا سازی و جذب بیشتر مشتریان نقش بسیاری دارد.

جعبه های زیره و رویه دار در چه صنایعی کاربرد بیشتری دارد؟

  1. فست فودها
  2. پوشاک
  3. کیف و کفش
  4. آرایشی و بهداشتی
  5. عطر و ادکلن
  6. هدایای تبلیغاتی
  7. غذایی
  8. شکلات
  9. خرما
  10. شیرینی فروشی ها

این مدل جعبه ها به دلیل کاربردی بودن و جذابیت بالا برای فروش ، برای تولید کنندگان از اهمیت بسیاری برخودار است وما توانسته ایم با استفاده از متریال های با کیفیت و با داشتن تامین کنندگان چاپ و پس از چاپ، که خدمات به روز و با کیفیت ارائه خواهند داد و با بکارگیری تیم طراحی حرفه ای برای به اجرا در آوردن طرحی زیبا و انحصاری و برند سازی برای مشتریان در صنعت جعبه سازی در این مسیر همواره اعتماد مشتریان را در کنار کار خود داشته باشیم و برای موفقیعت و تداوم بیشتر در این صنعت تلاش و کوشش خود را بیشتر کرده تا بتوانیم رضایت خاطر شما مشتریان گرامی را جذب نماییم.

نمونه سوهان ممتاز

نمونه سوهان ممتاز

فرم ثبت درخواست

برای دسترسی راحت تر شما کاربران گرامی، از این بخش می توانید درخواست های خود را برای قسمت طراحی ثبت نمایید.

ابتدا نام کامل و شماره همراه خود را وارد نموده و سپس در صورت وجود فایل مورد نظر، از بخش فایل های ضمیمه، آن ها را انتخاب کنید.

در مرحله بعدی، توضیحات خود را در قسمت مربوطه اضافه نمایید.
در بخش آخر هم از طریق دکمه ارسال، فرم را برای افرای هنر پارسی ارسال کنید. به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.

توضیح:

  • لطفا از ارسال تکراری فرم خودداری نمایید.
  • در هنگام درج شماره موبایل دقت فرمایید؛ چرا که تنها راه ارتباطی ما با شما، شماره درج شده است.