سررسید

دانلود کاتالوگ

برای دریافت کاتالوگ های کانون تبلیغاتی افرای هنر پارسی، وارد بخش زیر شده و کاتالوگ مورد نظر را دانلود کنید.

ثبت سفارش

برای ثبت سفارش های خود، از طریق بخش زیر، با ما در افرای هنر پارسی در ارتباط باشید. همکاران ما پذیرای صدای گرم شما هستند.

کیفیت برتر

تمامی محصولات عرضه شده توسط افرای هنر پارسی از متریال مرغوب تهیه و تولید می شوند.

طراحی ویژه

خلاقیت عنصر اصلی استودیو طراحی افرای است که روحی تازه به تبلیغات شما می بخشد.

سرعت عمل

انجام پروژه ها در زمان کم و با حفظ کیفیت برتر، عاملی تفاوت ما با سایرین است ...

برای مشاوره و راهنمایی در خصوص خدمات و محصولات، با ما در ارتباط باشید.

وزیری فنری اورمان کد04

سررسید شماره 2

سررسید شماره 3

سررسید شماره 4

سررسید

جهت سفارش گذاری سررسید به عنوان هدیه می بایست قطع و اندازه سررسید و شخص و اشخاصی را که می خواهیم سررسید را به آن هدیه بدهیم را درنظر داشته باشیم درذیل مواردی را که می تواند به شما در انتخاب سررسید مناسب کمک کند را ذکر می نمائیم:

در خرید سررسید به این نکته توجه کنید که سررسید وزیری با ابعاد 16/5 × 23 سانتی متر یکی از سررسیدهای محبوب به دلیل داشتن فضای مناسب برای نوشتن در بین تمام سنین و افراد هست اما در نظر داشته باشید که سایز آن به شکلی است که افراد غالباً آنرا با خود حمل نمی‌کنند و بیشتر روی میز کار خود قرار می‌دهند.

اگر قصد دارید سررسید را به مدیران هدیه دهید، احتمالاً سررسید قطع رحلی به شما پیشنهاد شده است. این نوع سررسید به دلیل سایز بزرگ‌تر حدودا 21 × 28 سانتی متری قیمت بالاتری دارد اما به نظر می‌رسد سررسید رقعی به دلیل خوش دست بودن و ابعاد 14 × 21 سانتی متری نظر طیف وسیعی از افراد را به خود جلب می‌کند.

در سالهای اخیر سررسیدهای اروپایی به دلیل ابعاد کوچک تر از وزیری و رحلی و خوش دست و ظریف بودن علاقه‌مندان بیشتری پیدا کرده است. این نوع از سررسیدها به دلیل تنوع صفحه بندی و اختصاص بخش‌های متنوع برای نوشتن یادداشت، نظر بسیاری از افراد را به خود اختصاص داده است. از سویی دیگر سررسید اروپایی قابلیت چاپ لوگو به روش‌های مختلف را دارد. کاغذهای بکار رفته در سررسید اروپایی از نوع کاغذ کرم است که به زیبای سررسید کمک بسیاری کرده است.

در صحافی سررسید اروپایی از بدرقه‌های فانتزی و خاصی استفاده شده است که جلد آن با بدرقه سررسید هماهنگی دارد. به‌کار بردن کش در جلد این نوع از سررسیدها و هماهنگی رنگ و پهنای آن با رنگ جلد و سبک سررسید سبب شده است که سررسید اروپایی را کاربردی و زیباتر کند.

اگر می‌خواهید سررسید اروپایی را به عنوان سررسید اختصاصی انتخاب کنید. ضروری است که انواع سررسید اروپایی را به خوبی بشناسید.

سررسید مدیریتی، سررسید اروپایی ترمو – کش دار، سررسید اروپایی ترمو، سررسید اروپایی چرمی و سررسید اروپایی جلد اشبالت از جمله انواع سررسید اروپایی است که قابلیت چاپ به‌صورت اختصاصی و عمومی با درج لوگو و صحافی سفارشی دارد.

بسیاری از افراد با گرفتن سالنامه جدید، سریعاً دوست دارند که نگاه کلی به روزهای سال، تعطیلات و پیدا کردن روزهای مهم زندگی خود داشته باشند. این علاقه شخصی افراد و کاربردی بودن تقویم یک‌صفحه ای این نوع نمایش روزها را به جزء اصلی تمام سررسیدها تبدیل کرده است اما شیوه‌های دیگر صفحه بندی و تنظیم سالنامه سبب شده است که شرکت‌ها براساس نیازمندی و سلایق عمومی مشتریان خود، برخی از سالنامه‌ها را بیشتر انتخاب کنند.

1.سررسید روز شمار : در سررسید روزشمار، به هر روز یک صفحه کامل اختصاص داده شده و مناسبت‌های مهم در آن صفحه ذکر شده است. طبیعتاً فضای بسیار خوبی برای نوشتن یادداشت دارد اما به دلیل استفاده از حجم بیشتری از کاغذ قیمت آن بیشتر از سایر انواع سالنامه است.

2.سررسید جمعه مشترک: در این نوع سالنامه روزهای پنجشنبه و جمعه در یک صفحه آمده است. دلیل این امر تراکم کم یادداشت در این دو روز برای اکثر افراد است. این هوشمندی در طراحی، قیمت و وزن این سررسید را کمتر از سررسید روزشمار کرده و به گزینه محبوب برای سازمان‌ها تبدیل شده است.

3.سررسید 2 هفته در یک صفحه: برای صرفه‌جویی در کاغذ و افرادی که به فضای زیادی برای یادداشت ندارند، این نوع صفحه‌بندی رایج شده است. ادغام صفحات روز چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه در یک صفحه نیز در برخی از سررسیدها دیده می‌شود.

4.سررسید هفته در یک صفحه: این نوع سررسید به عنوان یک دفتر یادآوری برای افراد کاربرد دارد چرا که تمام هفته در یک صفحه با فضای کم برای نوشتن طراحی شده است. مزیت اصلی این سررسید، امکان مشاهده تمام فعالیت‌ها در یک صفحه بدون ورق‌ زدن است. در اغلب این سررسیدها صفحات ویژه یادداشت پس از روزهای سال وجود دارد.

چنانچه تمایل دارید یا هزینه کم، سررسید مناسبی برای مدیران داشته باشید، این نوع از سررسید نیز پیشنهاد می‌شود. حمل آسان به دلیل وزن کم و باریک بودن سررسید و قرارگیری آسان در کیف از مزایای دیگر این سررسید است.

5.سررسید مهندسی: تفاوت این سررسید با سررسید هفته در یک صفحه، طبقه‌بندی و نظم صفحات یادداشت است. در این حالت یادداشت‌هایی مانند : برنامه روزانه، صفحات یادآوری، خلاصه دریافت و پرداخت، صفحات شطرنجی برای ترسیم و صفحات یادداشت است.

مهم‌تر آنکه صفحات پایانی این سررسید، اطلاعات تخصصی مهندسی، جداول محاسباتی و راهنمای اطلاعات سازه‌های فولادی و… است. سازمان‌هایی که مشتریان آنها عمدتاً در گروه مهندسین عمران یا فعالان ساخت و ساز هستند، سررسید مهندسی را انتخاب می‌کنند.

چاپ سررسید اختصاصی قطعاً مزایای بیشتری نسبت به نوع عمومی آن دارد. در حالت چاپ سررسید اختصاصی سلفون کشی روی جلد و جلدسازی دقیقاً براساس تقاضای شما انجام می‌شود. افزودن صفحات اختصاصی برای معرفی برند و تبلیغات در ابتدای تقویم، طراحی داخلی صفحات، رنگ و اندازه سررسید، برش و تمام جزئیات سررسید در سررسید اختصاصی براساس نظر و درخواست مشتری انجام می‌شود.

همچنین استفاده از روش‌های مختلف برای حک لوگو در سررسید اختصاصی فرصت انتخاب و تبلیغات بیشتر را برای مشتریان فراهم می‌آورد.

چاپ سررسید اختصاصی مناسب افرادی است که قصد دارند دقیقاً براساس نظر خود و در تیراژ بالا، سررسید را تولید و در بین گروه مشتریان خود توزیع کنند. انجام چاپ افست به دلیل دقت بالا و سرعت زیاد در سررسید اختصاصی استفاده می‌شود.

در چاپ عمومی سررسید، سازمان‌ها و مشتریان می‌توانند از بین الگوهای موجود یکی از آنها را انتخاب کرده و صرفاً آرم یا برند خود را براساس ظرفیت‌های هر یک از جلدها انتخاب و حک کنند.

به صورت کلی سررسید اختصاصی به دلیل فرصت تغییر بیشتر نسبت به سررسید عمومی محبوب‌تر است و سازمان‌های با اندازه متوسط و بزرگ از این شیوه برای چاپ و خرید سررسید استفاده می‌کنند.

احتمالاً اگر به مراکز فروش سررسید یا تقویم جیبی یا رومیزی رفته باشد، با انواع و اقسام سررسید روبرو شده‌اید که زیبایی و تنوعش انتخاب شما را سخت‌ کرده است. سررسیدها ابعاد استاندارد و مشخصی دارند که شما می‌توانید بنا به سلیقه و نوع کاربردتان از آن‌ها استفاده کنید. خواندن جدول زیر به شما کمک می‌کند تا بدانید چه قطع سررسید برای شما مناسب‌تر است.

مشخصات انواع سررسید؛

سررسید وزیری:

17*24 سانتیمتر جهت یادداشت روزانه مناسب و جادار است و افراد کمتر این قطع از سررسید را با خود جابجا می‌کنند.

سررسید رقعی:

15*21 سانتیمتر  به دلیل جمع وجور بودنش، حمل این نوع سررسید راحت است.

سررسید اروپایی:

12*21 سانتیمتر به‌دلیل عرض کم، زیباتر از قطع رقعی است. صحافی این سررسید فنر و کش روی جلد است.

سررسید خشتی:
ابعاد متنوع(مربع) سررسید خشتی متفاوت‌تر از سایر سررسیدها است. به‌دلیل اتلاف زیاد کاغذ در تولید این نوع سررسید و غیرعمومی بودن آن بصورت اختصاصی و با هزینه بیشتری انجام می‌شود.

سررسید پالتویی:

10*17 سانتیمتر  برای مشاهده تاریخ و یا نوشتن مطالب کوتاه مناسب است و ارزان قیمت‌ترین سالنامه است.

سررسید 12*17و12*17 سالنامه‌ای خاص در ابعادی کوچک، کاربردی و خوش دست که به آسانی جابجا می‌شود و قابلیت یادداشت نویسی دارد.

ممکن است شما به دنبال سفارش سررسید کاملاً خاصی بگردید که شامل هیچ‌ یک از ابعاد بالا نباشد.

در سفارش سررسید طبیعتاً وقتی سررسید را به‌عنوان هدیه تبلیغاتی برای دیگران ارسال می‌کنید باید نشانی از شما در آن باشد. نکته‌ی بسیار مهمی که کارفرمایان غالباً به‌خوبی به آن توجه نمی‌کنند. نه! اشتباه نکنید تمام سررسیدها لوگویی از شرکت روی جلد یا داخل صفحات دارند اما نحوه حک لوگو روی جلد سررسید یا چاپ لوگو داخل صفحات سررسید گاهی با بی‌دقتی و استفاده از شیوه‌های نامناسب صورت می‌گیرد. زیبایی، جاگذاری مناسب لوگو و نحوه انجام این کار می‌تواند سررسید را برای مشتریانتان دوست‌داشتنی‌تر از سایر سررسیدهای دریافتی آن‌ها کند. اگر ترجیح می‌دهید لوگو روی جلد سررسید حک شود، می‌توانید یکی از شیوه‌های زیر را انتخاب کنید. البته باید در نظر بگیرید که روش مناسب حک لوگو به نوع سررسید و جلد آن و خواسته شما بستگی دارد. 

آشنایی با روش‌های چاپ لوگو

لیزر مستقیم لوگو روی جلد        

نوع جلد و دقت و زمان صرف شده برای لیزر در این روش بسیار مهم است، جلد جیر برای لیزر مستقیم بسیار خوب است. لیزر در برخی از جلدهای چرم مصنوعی نیز خوب است.

پلاک فلزی: کیفیت حک لیزر بر پلاک، ضخامت ورق پلاک، جنس ورق پلاک و نوع چسب بر کیفیت پلاک فلزی تاثیر می‌گذارد. استفاده از پلاک فلزی، جلوه‌ای عالی به سررسید می‌دهد.

پلاک مولتی : استایل قیمت کمتر مولتی استایل نسبت به استیل انتخاب برخی از سفارش‌دهندگان است گرچه که لیزر بر مولتی استایل جذابیت پلاک فلزی را ندارد.

حک داغی: کیفیت ساخت کلیشه، عملکرد دستگاه داغی و کیفیت جلد عوامل تاثیرگذار در حک داغی است. حک لوگو توسط داغی ایجاد طرح لوگو بر روی جلد از طریق حرارت و فشار است.

طلاکوب و نقره کوب: برخلاف نامش می‌توان با تنوع رنگی زیادی پیاده کرد، مشابه حک داغی است و بر روی جلدهای چرم و گالینگور مرسوم‌تر است

چاپ سیلک: در این قدیمی ‌ترین روش چاپ، کیفیت شابلون و مرکب استفاده شده و مهارت اجرا کننده بسیار حایز اهمیت است.

نکاتی در مورد چاپ لوگو در صفحات داخلی

چنانچه می‌خواهید نام و اطلاعات مجموعه شما هر روز دیده شود، چاپ لوگو در صفحات سررسید پیشنهاد می‌شود. غالباً از دو شیوه چاپ لوگو در بالای صفحه سررسید و چاپ لوگو در زمینه صفحه سررسید برای سفارشی‌سازی سررسید استفاده می‌شود.

در حالت چاپ لوگو در بالای صفحه سررسید، لوگو در ابعادی کوچک چاپ می‌شود و عمدتاً به‌صورت تک‌رنگ یا دو رنگ است. در این حالت هزینه زیادی به شرکت سفارش‌دهنده تحمیل نمی‌شود در غیراین‎صورت چاپ چهار رنگ لوگو مستلزم پرداخت هزینه بالاتری است.

چاپ لوگو در زمینه صفحه در سفارش سررسید گاهی به‌صورت شمشیر دو لبه رفتار می‌کند چراکه بسته به نوع سلیقه مصرف‌کننده ممکن است جذاب یا خسته‌کننده باشد. چاپ لوگو در زمینه اغلب به‌صورت تک‌رنگ و گاهی دو رنگ صورت می‌گیرد. زیرا استفاده از تعداد رنگ بیشتر علاوه بر افزایش هزینه، صفحه را نیز بیش‌ازاندازه شلوغ می‌کند. 

این پیشنهاد وسوسه‌برانگیز است که بتوانید سررسیدی کاملاً متمایز از دیگران داشته باشید. برخی از مشتریان مهرسام با در نظر گرفتن تعداد موردنیاز، طراحی‌های منحصربه‌فرد و ابعاد و اشکال متفاوت اقدام به سفارش سررسید اختصاصی می‌کنند. ازآنجایی‌که عمده فعالیت شرکت مهرسام در زمینه ارائه خدمات چاپ اختصاصی به سازمان‌ها و برندهای معتبر است بنابراین کاملاً با نیاز این دسته از کارفرمایان آشنا هستیم. اما اگر شما برای بار اول به فکر سفارش چاپ سررسید اختصاصی افتاده‌اید، بهتر است این نکات را حتماً در نظر بگیرید.

سفارش سررسید اختصاصی شامل:

  1. ابعاد اختصاصی
  2. جلد اختصاصی
  3. طراحی صفحات اختصاصی
  4. رنگ چاپ اختصاصی
  5. کاغذ اختصاصی
  6. برش کاغذها یا قالب خاص
  7. پرفراژ کردن کاغذها
  8. اضافه کردن جای خودکار

و به جلد، برش و دوخت جلد به شکلی خاص و سایر موارد است. بنابراین سفارش سررسید اختصاصی به‌مانند ساخت یک منزل شخصی، بر اساس سلیقه و نیازمندی‌های شما قابل تعریف و انجام است. از طرفی دیگر برای چاپ سررسید اختصاصی باید به تاریخ همین امروز دقت کنید. هر چه زودتر در نیمه دوم سال به ارزیابی تولیدکنندگان و شرکت‌های چاپ و تبلیغات بپردازید و سفارش خود را ثبت کنید.

زمان در سفارش سررسید اختصاصی بسیار مهم است.

از طرفی دیگر قیمت سفارش سررسید با عوامل مختلف قابل‌تغییر است.

حتماً در نظر داشته باشید که چنانچه قصد سفارش سررسید با تیراژ بالا را دارید به سمت چاپ سررسید اختصاصی بروید چراکه در غیر آن سفارش سررسید اختصاصی اصلاً مقرون‌به‌صرفه نیست. کارشناسان مهرسام در این زمینه می‌توانند به شما کمک کنند.

کیفیت یک سررسید یا سالنامه خوب تنها در جلد یا شیرازه یا در طراحی و ابعاد آن خلاصه نمی‌شود مجموعه‌ای از عوامل کیفیت یک سررسید را معین می‌کنند. همان‌طور که صحافی خوب، دوام و طول عمر سررسید را در برابر ورق زدن‌ها و استفاده‌های زیاد تضمین می‌کند، جلد محکم و جذاب به مصرف‌کننده اشتیاق استفاده پی‌درپی از سالنامه شما را منتقل می‌کند. احتمالاً برای شما نیز پیش‌آمده که جلد از داخل سررسید جدا شده است. این اتفاق زمانی می‌افتد که جلد چسبانی به‌عنوان یکی از مراحل مهم صحافی با بی‌دقتی انجام‌گرفته است. کاغذ مرغوب را عمدتاً از کشور سازنده آن می‌توان تشخیص داد.

کاغذهای ساخت اندونزی بهترین و چین نامرغوب‌ترین هستند.

تکنولوژی دستگاه چاپ مورداستفاده برای چاپ صفحات داخلی بسیار سرنوشت‌ساز است. نوع مرکب و میزان مهارت و دقت اپراتور چاپ می‌تواند چاپ سررسید را به‌کلی تغییر دهد.

ویژگی‌هایی یک چاپ باکیفیت عبارتند از:

  • تراکم رنگ بالا
  • زنده‌بودن رنگ
  • یکدست بودن رنگ
  • عدم‌تغییر در محل چاپ اجزا

نمونه سوهان ممتاز

نمونه سوهان ممتاز

فرم ثبت درخواست

برای دسترسی راحت تر شما کاربران گرامی، از این بخش می توانید درخواست های خود را برای قسمت طراحی ثبت نمایید.

ابتدا نام کامل و شماره همراه خود را وارد نموده و سپس در صورت وجود فایل مورد نظر، از بخش فایل های ضمیمه، آن ها را انتخاب کنید.

در مرحله بعدی، توضیحات خود را در قسمت مربوطه اضافه نمایید.
در بخش آخر هم از طریق دکمه ارسال، فرم را برای افرای هنر پارسی ارسال کنید. به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.

توضیح:

  • لطفا از ارسال تکراری فرم خودداری نمایید.
  • در هنگام درج شماره موبایل دقت فرمایید؛ چرا که تنها راه ارتباطی ما با شما، شماره درج شده است.