طراحی بین الملل

دانلود کاتالوگ

برای دریافت کاتالوگ های کانون تبلیغاتی افرای هنر پارسی، وارد بخش زیر شده و کاتالوگ مورد نظر را دانلود کنید.

ثبت سفارش

برای ثبت سفارش های خود، از طریق بخش زیر، با ما در افرای هنر پارسی در ارتباط باشید. همکاران ما پذیرای صدای گرم شما هستند.

برای مشاوره و راهنمایی در خصوص خدمات و محصولات، با ما در ارتباط باشید.

طراحی بین الملل نقش طراحی گرافیک، مولتی مدیا، طراحی معماری (3D) در توسعه بین المللی

 

هدف طراحی بین‌المللی ایجاد تجربیاتی است که به یک اندازه قابل استفاده، مرتبط و معنادار در سراسر جهان باشد تا صدای کاربران جهانی را تقویت کند.

طراحی هنری است که در آن افراد حرفه ای محتوای بصری را برای برقراری ارتباط پیام ایجاد می کنند. با استفاده از تکنیک‌های سلسله مراتب بصری و صفحه‌آرایی، طراحان از تایپوگرافی و تصاویر برای رفع نیازهای خاص کاربران و تمرکز بر منطق نمایش عناصر در طرح‌های تعاملی برای بهینه‌سازی تجربه کاربر استفاده می‌کنند. طراحی گرافیک یک هنر باستانی است که قدمت آن از هیروگلیف های مصری به نقاشی های غار حداقل 17000 ساله می رسد. این اصطلاحی است که در صنعت چاپ دهه 1920 سرچشمه گرفته است. مجموعه ای از فعالیت ها از جمله ایجاد لوگو را پوشش می دهد. طراحی گرافیک از این نظر به جذابیت های زیبایی شناختی و بازاریابی مربوط می شود. طراحان گرافیک با استفاده از تصاویر، رنگ و تایپوگرافی بینندگان را جذب می کنند. طراحی گرافیک می تواند در بهبود زندگی و کسب و کار مردم داشته باشد و درک بهتری از طراحی گرافیک در طراحی بین المللی  را افزایش دهد. نقش طراحی گرافیک در توسعه بین المللی در اصل توسط سالی ساساکی برای المپیاد طراحی سئول در سال 2008 نوشته شد که از 9 تا 12 اکتبر 2008 در سئول، کره برگزار شد.در سال های اخیر قلمرو طراحی به سرعت در زمینه های جدید گسترش یافته است. مزایای اجتماعی و بشردوستانه طراحی، راه را به سوی نوع جدیدی از عمل که حول رفتار مسئولانه اجتماعی شکل گرفته بود، هموار کرد.این دیدگاه جدید در طراحی، مسئولیت های بیشتری را به طراحانی که نقش مهمی را به عنوان عوامل جدید تغییر ایفا می کنند، سپرد. امروزه طراحان با استفاده از خلاقیت و تفکر طراحی استراتژیک و در عین حال نشان دادن توانایی خود برای آگاهی اجتماعی، به دنبال خلق چیزی جدید برای جهان هستند.طراحی همیشه نقش مهمی در اطراف جامعه و فرد ایفا کرده است زیرا بر هویت فرهنگی، ساختارهای اجتماعی، اقتصاد، توسعه فرهنگی و محیط تأثیر می گذارد. روزانه افراد زیادی را تحت تأثیر قرار می دهد و رشته های مختلفی از معماری گرفته تا ارتباطات، مهندسی، محصولات، فناوری های مرتبط با رایانه و حتی مطالعات معاصر در انسان شناسی و مردم نگاری را در بر می گیرد.طراحی باید همه نیاز یک انسان را برآورده کندبرنامه ریزی و الگوبرداری از هر اقدامی به سمت یک هدف مطلوب و قابل پیش بینی یک فرآیند طراحی را تشکیل می دهد. تلاش برای جدا کردن طراحی برای تبدیل آن به یک چیز به خودی خود بر خلاف ارزش ذاتی طراحی به عنوان ماتریس زیربنایی اولیه زندگی است.”از زمان انقلاب صنعتی، طراحی نقش اصلی را در جوامع مدرن ایفا کرده است. تلاش برای شکل دادن به زندگی بهتر برای مردم و انسانی کردن اطلاعات و فناوری است. هر چیزی که ما امروزه از روزنامه، بسته بندی محصول، ماشین، معماری ساختمان، کامپیوتر، دستگاه پزشکی، صندلی، تبلیغات  و تابلو های محیطی استفاده می کنیم و تجربه می کنیم، توسط یک طراح تصور شده است، در حالی که از نظر تاریخی و سیاسی، طراحان به روی ارتقای تساهل و احترام، مسائل پایداری، ایدئولوژی، اعتقادات، تبلیغات و هویت ملی از جمله کار می کنند.در سال های اخیر، طراحی به یک پدیده بین المللی تبدیل شده است که بر تعداد فزاینده ای از کشورهای جهان در حال توسعه تاثیر گذاشته و طراحان نقش عمده ای در روند توسعه فرهنگی و پایدار دارند. شرکت طراحان افرای هنر پارسی افتخار همکاری  طراحی با چند کشور از قبیل امارات ، ارمنستان، ترکیه،گرجستان، عراق، عمان در زمینه طراحی گرافیکی ، مولتی مدیا ، طراحی معماری(3 بعدی)داشته است.فعالیت شرکت افرای هنر پارسی در  حوزه بین الملل؛

 طراحی گرافیکی:

  1. جعبه
  2. کارتن
  3. اسلیو شرینک
  4. تابلو های تبلیغاتی محیطی
  5. طراحی 3 بعدی
  6. لوگو و آرم
  7. خدمات روزمره
  8. بروشور
  9. لیبل
  10. طراحی گرافیکی هنری
  11. طراحی انواع رول بسته بندی
  12. دیجیتال مارکتینگ
  13. کاراکتر
  14. فتوموشن
  15. کاتالوگ
  16. پاکت فویل
  17. ست اداری و اوراق
  18. طراحی صنعتی
  19. طراحی تبلیغاتی اینترنتی
  20. طراحی محیطی
  21. طراحی قالب
  22. پاکت بسته بندی
  23. کارت ویزیت
  24. پکیجینگ
  25. پاکت لفاف
  26. ماگ
  27. هدایای تبلیغاتی
  28. بگ دستی
  29. سررسید و تقویم
  30. طراحی فانتزی
  31. پوستر
  32. استیکر
  33. مدل سازی سه بعدی
  34. قوطی
  35. هولوگرام
  36. تبلیغاتی
  37. بسته بندی
  38. طراحی دستی با قلم نوری خلاقانه
  39. طراحی بین الملل و…

 

 مولتی مدیا:

  1. موشن گرافیک
  2. تیزر تبلیغاتی
  3. لوگو موشن

 

 عکاسی:

  1. صنعتی
  2. تبلیغاتی

 

 طراحی 3 بعدی:

  1. دکوراسیون داخلی
  2. نمای ساختمان (فاز بندی)
  3. دکوراسیون داخلی 3 بعدی (ساختمان،کارخانه،مغازه، هتل، فروشگاه، پاساژو… )
  4. فضای محیطی و شهری
  5. تابلو های تبلیغاتی محیطی
  6. انیمیشن
  7. کاراکتر

نمونه سوهان ممتاز

نمونه سوهان ممتاز

فرم ثبت درخواست

برای دسترسی راحت تر شما کاربران گرامی، از این بخش می توانید درخواست های خود را برای قسمت طراحی ثبت نمایید.

ابتدا نام کامل و شماره همراه خود را وارد نموده و سپس در صورت وجود فایل مورد نظر، از بخش فایل های ضمیمه، آن ها را انتخاب کنید.

در مرحله بعدی، توضیحات خود را در قسمت مربوطه اضافه نمایید.
در بخش آخر هم از طریق دکمه ارسال، فرم را برای افرای هنر پارسی ارسال کنید. به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.

توضیح:

  • لطفا از ارسال تکراری فرم خودداری نمایید.
  • در هنگام درج شماره موبایل دقت فرمایید؛ چرا که تنها راه ارتباطی ما با شما، شماره درج شده است.